نوشا صفاهانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مشتری‌مداری (تمرکز بر مشتریان حقیقی برای کسب مزیت راهبردی)
پول در ساحل (زندگی رویایی‌تان را از طریق بازاریابی شبکه‌ای بسازید)
90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای (چه در حال شروع یا شروع مجدد کسب و کارتان هستید)
حرفه 4 ساله
  • 7,000 تومان
  • با تخفیف: 7,000 تومان

مشتری‌مداری (تمرکز بر مشتریان حقیقی برای کسب مزیت راهبردی)

  • 10,000 تومان

علی‌رغم آنچه قدیمی‌ها می‌گویند، همیشه حق با مشتری نیست. همه مشتریان مستحق بهترین تلاش شما نیستند: در دنیای مشتری‌مداری، مشتریان خوب یک طرف هستند و بقیه طرف دیگر. البته نباید از این «گروه بقیه» غافل بود. در کتاب مشتری‌مداری: تمرکز بر مشتریان حقیقی برای کسب مزیت راهبردی، یاد می‌گیرید که مشتری‌مداری واقعا ارتباطی به رفتار خوب با مشتریان ندارد. مشتری‌مداری یک راهبرد است و این راهبرد یک هدف را دنبال می‌کند:«سود بیشتر در بلند مدت». در این کتاب، علاوه بر آشنا شدن با مدل‌های جدید مشتری‌مداری، خواهید فهمید مشتری‌مداری از کجا نشات گرفته، چگونه تغییر کرده و چه مزایایی در این بازار متغیر دارد. مشتری‌مداری رمز موفقیت شما خواهد بود، کافی‌ست امتحانش کنید...

پول در ساحل (زندگی رویایی‌تان را از طریق بازاریابی شبکه‌ای بسازید)

  • 48,000 تومان

پول در ساحل به شما یاد می‌دهد چگونه مسیر 30 ساله را در عرض 3 تا 5 سال طی کنید. به شما می‌آموزد زندگی خود را بر اساس ساعات آزاد و نه ساعات کاری برنامه‌ریزی کنید و درآمد سالیانه شما را به درآمد ماهیانه شما تبدیل می‌کند. این کتاب برای کسب درآمدرسوبی مستمر و لذت همیشگی از زندگی، رویکرد ساده‌ای را آموزش می‌دهد. پول در ساحل فراتر از یک کتاب است؛ یک سبک زندگی‌ست که جردن باور دارد هر کسی می‌تواند به آن دست یابد. همه می‌توانند زندگی رویایی داشته باشند؛ در ساحل یا هر موقعیت دیگری که دوست دارند. جردن معتقد است برای رسیدن به زندگی رویایی خود در کنار ساحل، باید به امکان‌پذیر بودن آن باور داشته باشید. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چه چیزی امکان‌پذیر است و چگونه می‌توان به آن دست یافت. جردن با زبانی ساده و محاوره‌ای کتاب را به پیش می‌برد و شما حس می‌کنید در حال گفتگو و یادگیری رودرو از این ابرلیدر هستید. نیازی به یادداشت‌برداری یا سعی در هضم این کتاب نیست. تنها کافی‌ست با خیال راحت بنشینید و از خواندن کتاب لذت ببرید.

90 روز اول در بازاریابی شبکه‌ای (چه در حال شروع یا شروع مجدد کسب و کارتان هستید)

  • 18,000 تومان

90 روز دیگر را در این کار بگذرانید! 90 روز اول لزوما با اولین عضویت‌تان آغاز نمی‌شود. 90 روز زمانی شروع می‌شود که به این نتیجه می‌رسید آن‌چه که انجام می‌داده‌اید جواب نمی‌دهد و باید یاد بگیرید درست انجامش بدهید. این کتاب راهنمایی است درباره‌ این‌که 90 روز اول‌تان در دنیای بازاریابی شبکه‌ای چگونه باید باشد. اگر این کتاب را می‌خوانید و به تازگی سفرتان را در دنیای بازاریابی شبکه‌ای آغاز کرده‌اید، خوش آمدید! این صنعت ممکن است زندگی و جایگاه شما و خانواده‌تان را در مسیر رسیدن به ثروت حقیقی تغییر بدهد.

حرفه 4 ساله

  • 7,000 تومان

حرفه چهار ساله کتابی است که در عین سادگی، مفاهیم و شیوه‌های جدیدی را برای شما بازگو می کند. این کتاب بینش جدیدی به شما می‌دهد و نگاه شما را به بازاریابی شبکه‌ای جلا می‌دهد. کمک می کند باور قوی تری نسبت به خودتان، تیم‌تان و حرفه‌تان پیدا کنید و یاد بگیرید چگونه این باور را در میان مردم تسری دهید. در کتاب پیش رو واقعیت‌ها و افسانه‌های بازاریابی شبکه‌ای را مرور می‌کنیم; پاسخ پرسش‌ها و چراهای خود را می‌گیریم; تجربه‌ها و توصیه‌های بزرگان بازاریابی شبکه‌ای را میشنویم; و در نهایت درک می کنیم که چرا بازاریابی شبکه‌ای سخت است و چرا این سختی ارزش این همه تلاش را دارد. حرفه چهارساله پیام کوتاه، ساده و روشنی دارد:«چهار سال تلاش کنید، یک عمر از زندگی‌تان لذت ببرید.»

صفحه‌ی 1