نسرین مجیدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تیل
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
رئیس جمهور گم شده است
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
اعتراف
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان

تیل

  • 80,000 تومان

یک شعبده باز، یک بازیگر، یک دلقک. دست دادن با او مثل معامله با شیطان است. لبخندش مانند شکافی در ابرهاست. همین حالا هم دارد تماشایت می‌کند و وقتی بخواهی رویت را برگردانی تا او را ببینی، او رفته است. تیل اینجاست! ... دکتر تسیموند یک لحظه سکوت می کند. آنگاه با لحن آرامی می‌گوید: «همکار عزیز، طبیعتا! کسی که از دادن شهادت علیه یک جادوگر خودداری می‌کند باید مورد بازجوئی و اتهام قرار بگیرد. اگر به غیر از این بود به کجا می‌رسیدیم؟» «بسیار خوب، یک سوال دیگر: معنی بی‌هوشی و از خود بی‌خود بودن جادوگر چیست؟ در قدیم می‌گفتند وقتی جادوگری بیهوش است یعنی در رویاهایش با شیطان جلسه دارد. در دنیای خداوند شیطان قدرتی ندارد. حتی در کتاب‌های کهن هم نوشته شده است. بنابراین شیطان برای القاء هم‌دستانش باید از خواب آن‌ها استفاده کند، آن‌ها در اوهام لذت‌بخشی غرق می‌شوند. حالا، به هر حال ما جادوگری را محکوم می‌کنیم که به گفته خودمان گرفتار اوهامی شده که به وسیله شیطان به او القاء شده است. اما در حقیقت ما آن‌ها را به جرم خوابیدن و داشتن رویاهای فریب‌دهنده متهم می‌کنیم. بسیار خوب، این عمل شیطانی واقعی یا خیالی است؟ نمی‌تواند هر دو باشد. معنی ندارد همکار گرامی.» «همکار گرامی، کاملا معنی دارد.»

رئیس جمهور گم شده است

  • 48,000 تومان

رئیس جمهور ناپدید می‌شود. جهان در حیرت است. اما دلیل گم شدن او بسیار بدتر از آنی است که تصور می‌کنید. جزئیات این داستان را تنها یک رئیس جمهور می‌داند و شرح آن تنها از عهده جیمز پترسون برمی‌آید. قساوت در این توطئه و صداقت در آزمایش این طرح‌هاست که قلب‌مان را می‌فشارد.

اعتراف

  • 15,000 تومان

در تمام طول تاریخ بعضی از کتاب‌ها جهان را تغییر دادند و شیوه نگاه ما به خودمان و دیگران را دگرگون کردند. آن‌ها به مباحث، اختلافات عقاید، جنگ‌ها و انقلاب‌ها الهام بخشیده‌اند. آن‌ها زندگی‌های بسیاری را ساخته‌اند و یا تباه کرده‌اند. حالا نشر روزگار نو برای شما کارهای متفکران بزرگ، پیشگامان، اصلاح طلبان و طالع‌بینان را فراهم آورده است. ایده‌هایی که مدنیت را تکان داد و به ما کمک کرد تا آن‌چه که اکنون هستیم باشیم. اعتراف شرح بحران افسردگی تولستوی و بیگانگی او با جهان است. بیانی استثنایی از احساسات صادقانه و توصیف گر جست‌وجویی برای یافتن دینی عملگرا به منظور تحقیق سعادت بشر بر روی کره خاکی، نه فقط برای وعده دادن سعادت اخروی. اگر چه این کتاب موجب تکفیر او شد اما سرچشمه‌ی موج عظیم مسیحیان پیرو افکار او در سراسر اروپا و آسیا نیز گشت.

صفحه‌ی 1