نرگس قاسمی


فروشگاه ‌جیحون | مترجم | نرگس قاسمی

نرگس قاسمی، متولد 7 مرداد 1362 در اراک است. او در سال 1385 مدرک کارشناسی رشته مترجمی زبان انگلیسی را در دانشگاه اراک و در سال 1402 کارشناسی ارشد رشته کسب و کار، خود را از دانشگاه پیام نور ساوه دریافت کرد. ترجمه‌ی کتاب را از سال 1387شروع کرد و بیشترین فعالیت‌ او در زمینه کتاب‌های روان‌شناسیء داستان و مدیریت و کسب و کار می‌باشد. از آثارش می‌توان به ترجمه‌ی کتاب‌های«کشف اسرار منحصر به فرد»، «انجام‌دهی استراتژیک»، «یک آموزش هیجانی»، «فریفته تصادف» و «قدرت داستان‌گویی در کسب و کار» اشاره کرد. او می‌گوید:«من همه کتاب‌هایم را دوست دارم چون اول باید محتوای کتاب را دوست داشته باشم و با افکار و عقاید نویسنده ارتباط برقرار کنم تا بتوانم ترجمه خوبی ازش داشته باشم». او به مدت دو سال در مدرسه بزرگسالان و به مدت یک سال به‌صورت خصوصی تدریس زبان انگلیسی می‌کرده است. در سال 1391 از مرکز پژوهش‌های نخبگان دانشگاه مالک اشتر بابت ترجمه کتاب در حوزه سلول‌های خورشیدی تقدیرنامه دریافت کرد. نرگس قاسمی معتقد است:«آدم‌ها را از دو چیز می‌شود شناخت، دوستان‌شان و کتاب‌هایی که می‌خوانند». کتاب‌هایی را که می‌توان به پیشنهاد او مطالعه کرد عبارتند از :«قلعه حیوانات»، «نیمه تاریک وجود»، «ژرفای زن بودن» و «قدرت شروع ناقص».


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
برندهای ماموریت محور (چگونه همزمان در تحقق تاثیرات اجتماعی و رشد کسب و کارمان موفق شویم)
قدرت داستان‌گویی در کسب‌و‌کار
  • 276,000 تومان
  • با تخفیف: 276,000 تومان
1 آموزش هیجانی
  • 196,000 تومان
  • با تخفیف: 196,000 تومان

برندهای ماموریت محور (چگونه همزمان در تحقق تاثیرات اجتماعی و رشد کسب و کارمان موفق شویم)

  • 272,000 تومان

در حال حاضر، جهان به شرکت‌های مسئولیت‌پذیری نیاز دارد که شمشیر خود را برای مقابله فعال با چالش‌های اجتماعی و بهتر کردن زندگی بیرون می‌کشند. برندها مدعیان مهمی در مبارزه برای تحقق عدالت اجتماعی هستند زیرا قدرتمندترین سلاح یعنی مصرف‌کنندگانشان را در اختیار دارند.شرکت‌هایی که فقط از انجام کارهای اهریمنی مثل تولید زباله و پلاستیک کمتر خودداری می‌کنند در بلندمدت دوام نخواهند آورد چون مصرف‌کنندگان از شرکت‌ها و برندهایی که انتخاب می‌کنند، انتظار بیشتری خواهند داشت و به آن برندهایی وفادار خواهند ماند که واقعا به ساخت دنیایی بهتر برای کودکان آینده کمک می‌کنند. این کتاب مسیر روشنی را نشان می‌دهد که برندها باید در سفر گسترش ماموریت‌های اجتماعی تاثیرگذار و هدایت رشد کسب و کار خود طی کنند. نویسنده این کتاب را برای تغییر مفهوم بازاریاب بودن و الهام بخشیدن به نسل جدید بازاریاب‌ها نوشته تا وارد میدان شوند و برای هدف اجتماعی، رضایت بلندمدت خود و افزایش قدرت برندشان کار کنند. او با بیان شواهدی از مصاحبه‌ها و داستان‌های بیش از صد مدیرعامل، رهبر فکری و مدیر برند، مدل جدیدی را ارائه می‌کند که سازمان‌ها می‌توانند برای هدف‌گذاری در راهبرد رشد خود از آن پیروی کنند و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان فاصله میان گفته برنده و عمل برند را از بین برد. در این کتاب می‌خوانید که چگونه برند صابونی به نام لایفبوی، بهداشت را به یک میلیارد نفر آموزش داد، یک برند نوشیدنی با خشونت جنسیتی مبارزه و یک برند خمیردندان با غیبت از مدرسه مقابله می‌کند. و ماموریت اصلی برندها دقیقا همین است: تبدیل زمین به جای بهتری برای زندگی برای همه.

قدرت داستان‌گویی در کسب‌و‌کار

  • 276,000 تومان

داستان‌گویی می‌تواند تاثیر عمیقی بر کسب‌و‌کار بگذارد. داستان می‌تواند مشتری را به هوادار، کارمند را به مبلغ کسب‌و‌کار و مدیر را به رهبر تبدیل کند. به‌علاوه، ماهیت و اثر بازاریابی را تغییر می‌دهد و، شاید از همه مهم‌تر، می‌تواند نگاه ما به خودمان را تغییر دهد. اینکه این تغییر چطور رخ می‌دهد و چطور می‌توانید با مهار قدرت داستان‌گویی آن را ایجاد کنید موضوع این کتاب است.

1 آموزش هیجانی

  • 196,000 تومان

امروزه، وقت و انرژی زیادی صرف آموزش موضوعات فنی و علمی می‌شود؛ در حالی که روز به روز از موضوعات عاطفی و روانی فاصله می‌گیریم. شاید آنقدر که به آموزش مهارت‌های شغلی توجه می‌کنیم، به توانمندی انسان در ازدواج یا مهر ورزیدن اهمیت نمی‌دهیم؛ گویا تصور می‌کنیم سواد عاطفی یا به عبارتی هوش هیجانی، غیرضروری است. اما در واقع، مهارت ما در تفکر و درون‌نگری، برقراری ارتباط، همدردی با دیگران و... هوش هیجانی‌مان را شکل می‌دهد. با درک این مفهوم، درمی‌یابیم که حتی ابراز عشق هم یک مهارت است، نه صرفا فوران احساسات، آنگاه به اهمیت افزایش ظرفیت هوش هیجانی‌مان پی می‌بریم؛ چیزی که از طریق هنر و فرهنگ و با تقویت مهارت‌های کلیدی زندگی ممکن است. آلن دوباتن، نویسنده و فیلسوف سوئیسی ساکن بریتانیا، به‌طور نظام‌مند، فلسفه را با مفاهیم عادی زندگی همچون عشق و مهارت‌های زیستن، پیوند داده است. اهل فلسفه باشید یا نه، احتمالا نام اثر مهم او، «تسلی‌بخشی‌های فلسفه» را شنیده‌اید. دوباتن در یک آموزش هیجانی از پنج زاویه‌ی خود، دیگران، روابط، کار و فرهنگ ابعاد هوش هیجانی را بررسی می‌کند و با تصویری که از این مهارت به ظاهر ساده اما پیچیده‌ی دنیای مدرن ارائه می‌دهد. به ما در رشد و پرورش هرچه بیشتر آن کمک می‌کند.

صفحه‌ی 1