میرجواد سیدحسینی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت و پیشرفت (تلاش 1000 ساله برای دستیابی به فنا وری و رفاه)
لو سالومه (زندگی‌نامه زنی که الهام‌بخش فروید و نیچه و ریلکه بود)
7/5 درس درباره مغز
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
انتخاب عشق (ورود به رابطه‌ای جدید و آگاهانه)
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
هیجانات چگونه ساخته می‌شوند (زندگی اسرارآمیز مغز)
مراجعی که مرا متحول کرد (داستان‌هایی از تحول فردی درمانگران)

قدرت و پیشرفت (تلاش 1000 ساله برای دستیابی به فنا وری و رفاه)

  • 398,000 تومان

«فناوری هوش مصنوعی به سرعت در حال حرکت است و حرکتش احتمالا شتاب خواهد گرفت. این کتاب قدرتمند نشان می‌دهد که ما اکنون باید انتخاب‌های دقیقی داشته باشیم تا مزایای آن را با دیگران تقسیم کنیم و از پیامدهای ناخواسته و نامطلوبش بکاهیم. واگذار کردن فناوری به میلیاردرها بسیار تعیین‌کننده است. هر کسی در هر جا باید این کتاب را بخواند و تلاش کند در کنار میز تصمیم‌سازان جایی به دست آورد.» - رو خانا، عضو کنگره سیلیکون ولی.

لو سالومه (زندگی‌نامه زنی که الهام‌بخش فروید و نیچه و ریلکه بود)

  • 115,000 تومان

نویسنده در این اثر، از سال‌های زندگی و حرفه سالومه سخن می‌گوید و در این میان به نوجوانی او، ازدواجش با فردریش کارل آندرئاس، پژوهشگر زبان‌شناسی، روابط‌اش با فردریش نیچه، راینر ماریا ریلکه و چند نویسنده و شاعر دیگر و همچنین با زیگموند فروید، پایه‌گذار مکتب روانکاوی، توجه ویژه‌ای دارد.

7/5 درس درباره مغز

  • 110,000 تومان

لیزا فلدمن بارت، دانشمند نامدار اعصاب، در هفت مقاله کوتاه (به علاوه بخشی کوتاه درباره نحوه تکامل مغز) با بیانی سرگرم‌کننده و آسان‌فهم، درس‌هایی از خطوط مقدم پژوهش‌های علم اعصاب ارائه می‌دهد که باعث گسترش افق فکری و افزایش شناخت‌مان از این عضو پیچیده و شگفت‌انگیز بدن می‌شود. در این اثر خواهم آموخت که مغز چگونه تکامل یافته، به چه ترتیبی ساختاربندی شده (و چرا اهمیت دارد) و چگونه فعالیت‌های شما را می‌آفریند. همچنین خواهیم آموخت که برای شناخت دقیق رفتار خود باید افسانه‌های رایجی چون مغز خزنده و نبرد بین عقل و احساس یا حتی طبیعت و تربیت را فراموش کنیم. این کتاب هم حس کنجکاوی خوانندگام عام را برانگیخته و هم نزد دانشمندان برجسته و کارآزموده محبوب شده است، کتابی سرشار از شگفتی، شوخ طبعی و اشارات مهم درباره ماهیت بشر. فلدمن بارت در کتاب جدید خود دیدگاه‌های چالش‌برانگیز و حیرت‌آوری ارایه می‌دهد. او می‌گوید (مغز ما برای اندیشیدن تکامل نیافته است. هدف اصلی پیدایش این عضو بدن، از ابتدا مدیریت منابع فیزیکی و تضمین بقای ما بوده است.)

انتخاب عشق (ورود به رابطه‌ای جدید و آگاهانه)

  • 185,000 تومان

شما برای عاشق بودن الزاما نیازی ندارید که با فرد خاصی رابطه‌ی عاشقانه داشته باشید. نیازی ندارید که بر ترس‌هایتان برای عشق ورزیدن غلبه کنید. شما نیاز ندارید که از درد عشق گذشته به طور کامل شفا پیدا کنید. تمام آن چیزی که نیاز دارید این است که احساس کنید عشق چیزی است که از پیش، درون شما را به آتش کشیده است؛ آتشی که جرقه‌های آن خاموش‌شدنی نیست ... عشق نوشداروی زندگی‌بخش تمام دردهاست...

هیجانات چگونه ساخته می‌شوند (زندگی اسرارآمیز مغز)

  • 450,000 تومان

احساسات چیستند؟ هیجانات چه هستند؟ آیا همه انسان‌ها هیجانات ، احساسات و حس‌های مشابهی را از محیط پیرامون خود دریافت و تجربه می‌کنند؟ آیا همه ما به یک نحو شادمان یا غمگین می‌شویم؟ مولف کتاب «هیجانات چطور ساخته می‌شوند» بر این باور است که انسان‌ها با توجه به زمینه‌های گوناگون فرهنگی، خانوادگی و مذهبی خود احساسات، هیجانات و ادراکات مختلفی را تجربه و در ذهن خود تفسیر می‌کنند. او همچنین معتقد است که ما اسیر غده‌ها و حواس پنجگانه خود نیستیم و معمولا پدید‌ه‌ها و رویدادهایی را که در پیرامون‌مان رخ می‌دهند، براساس ذهنیت و دریافت‌های خود پیش از وقوع، پردازش و پیش‌بینی می‌کنیم. بنابراین ما مسئول اندیشه و رفتارهای خود هستیم. فلدمن بارت در کتاب خود می‌نویسد :«باتوجه به زمینه‌های فرهنگی، تاریخی و جغرافیایی مردم برخی کشورها مانند روسیه در ارتباطات اجتماعی خود سرد عملی می‌کنند و کمتر می‌خندند در حالی که مردم برخی فرهنگ‌ها مانند فرهنگ غربی از جمله آمریکا موفقیت‌های خود را جشن می‌گیرند و بسیار شاد و رقابتگرند.»

مراجعی که مرا متحول کرد (داستان‌هایی از تحول فردی درمانگران)

  • 195,000 تومان

هدف از بررسی داستان‌های مطرح شده در این کتاب، شناسایی موضوعات کلیدی درباره‌ی نحوه و دلیل تحول درمانگران است. به محض خواندن و بازخوانی این داستان‌ها، این موضوعات کلیدی به تدریج آشکار می‌شوند. بعضی از این موضوعات، اگر چه نسبتا مشخص و واضح هستند، اما همکاران ما آن‌ها را با وضوح و صراحت بیشتر بیان کرده‌اند... شاید زمان آن باشد که تحول درمانگر را مجاز بدانیم و اطمینان حاصل کنیم که این تحول به نفع مراجع صورت گرفته است. انکار این تحول متقابل، اگر تحریف واقعیت نباشد، دست کم غیرحرفه‌ای به نظر خواهد آمد. درمانگران باید این واقعیت را بپذیرند که تحول یک فرایند متقابل و دوجانبه است و تا زمانی که به مراجعان آسیب نرساند، امری طبیعی است. بسیاری از متخصصان، تحول درمانگر را عنصری لازم و حیاتی برای درمان موثر تلقی می‌کردند.

کتاب کار در مسیر درمانگر شدن (تمرینات خودارزیابی خودمراقبتی و خودبهبودی برای متخصصان بهداشت روانی)

  • 130,000 تومان

کتاب کار در مسیر درمانگر شدن راهنمای مفید و ضروری کتاب اصلی کاتلر یعنی در مسیر درمانگر شدن است. این اثر در 12 فصل تدوین یافته که در فصل یکم درباره درمانگر بودن و عواقب ناشی از این انتخاب و در فصل دوم تا چهارم به ترتیب، لذت‌ها و امتیازات کار درمانگری، شناسایی منابع استرس، محدودیت‌ها و شکست‌ها، توصیف و تحلیل می‌شود. در فصل‌های دیگر کتاب مراجعان در نقش معلمان، معنابخشی، خودمراقبتی، درگیری عاطفی درمانگر، اجتناب و مقابله با فرسودگی شغلی و... بسیار مسائل ضروری دیگر که هر درمانگر با آن مواجه خواهد شد، مورد بحث قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های ممتاز کتاب، صداقت و دقت کاتلر در گزارش تجربه 40 ساله در عرصه درمانگری است. امید و اطمینان دارد که مطالعه کتاب نه تنها برای دانشجویان رشته‌های مشاوره، روان‌پزشکی، روانشناسی بالینی و مددکاری بلکه برای همه دست‌اندرکاران بهداشت روان مفید خواهد بود.

صفحه‌ی 1