مهناز جعفری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
همه‌چیز درباره دوستی (چطوری از پس مشکلات بربیایم و دوستی‌های بادوام داشته باشم)
آنچه پسران باید بدانند (بلوغ)
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
شادی‌های دخترانه (چگونه شادی را تبدیل به یک عادت کنیم)
نگرانی‌های دخترانه ( چگونه تغییرات طبیعی دوران بلوغم را بشناسم )
احساسات دخترانه (چگونه احساسات خود را بشناسم و ابراز کنم)
چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم (پاسخ به سؤالاتی که دختران بزرگ‌تر نمی‌توانند بپرسند)
چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم (پاسخ به سؤالاتی که دختران کوچک‌تر نمی‌توانند بپرسند)

همه‌چیز درباره دوستی (چطوری از پس مشکلات بربیایم و دوستی‌های بادوام داشته باشم)

  • 79,000 تومان

دوستان واقعی مثل کوه پشت هم هستند، هوای همدیگر را دارند و در شرایط دشوار کنار یکدیگر می‌مانند. به نظر تو یک دوست واقعی کیست؟ کسی که به حرف‌هایت گوش می‌دهد؟ رازهایت را نگه می‌دارد؟ هر وقت به او نیاز داری، حاضر است و در کنارش احساس آرامش و اطمینان می‌کنی؟ اما خب، گاهی رابطه دوستان صمیمی هم شکراب می‌شود، البته گیس‌وگیس‌کشی نه! اصلا و ابدا! ممکن است از هم دلخور بشوند و مشکلاتی پیش بیاید. هرچیزی چاره‌ای دارد، حتی مشکلات دوستی! اگر شش‌دانگ حواست جمع باشد، می‌توانی مشکلات را مثل آب‌ خوردن حل کنی. کافی است آستین‌ها را بالا بزنی و برای هر مشکل راه‌حل مناسبی پیدا کنی.

همه‌چیز درباره راه و ‌رسم صحبت کردن (چطوری در هر موقعیتی بهترین کلمات را پیدا کنم و مودبانه حرف بزنم)

  • 79,000 تومان

تابه‌حال شده موقع صحبت کردن دنبال کلمات مناسب باشی، اما پیدا نکنی و آن‌وقت خشکت بزند و به لکنت بیفتی؟ یا بعضی وقت‌ها خودت هم می‌دانی در یک موقعیت باید رفتار دیگری داشته باشی، اما انگار نمی‌توانی کلمات درست را بر زبان بیاوری. راستش را بخواهی چنین موقعیت‌هایی ممکن است برای هر کسی پیش بیاید. در این کتاب یاد می‌گیری با رعایت چند نکته و ترفند و البته تمرین زیاد اوضاع را مطابق میل خودت پیش ببری، از پس هر موقعیتی بربیایی و با اطمینان و مودبانه حرف بزنی.

آنچه پسران باید بدانند (بلوغ)

  • 89,000 تومان

قرار است بدنت به زودی تغییری بزرگ را اغاز کند، شاید همین الان هم شروع شده باشد. وقتی بزرگ‌تر می‌شوی، بدن و ذهنت رشد و تغییر می‌کند. این تغییرات گاهی هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند و بعضی وقت‌ها هم ناخوشایند و حتی خجالت‌آور. نگران نباش! این اتفاق برای همه‌ی پسران هم سن تو رخ می‌دهد و آن‌ها هم دوره‌ی بلوغ را پشت‌سر می‌گذارند و نوجوانی را تجربه می‌کنند؛ دنیایی جدید با تغییراتی بزرگ اما طبیعی. این کتاب به تو کمک می‌کند تا متوجه شوی تغییرات دوره‌ی بلوغ، مرحله‌ای طبیعی از بزرگ شدن هستند و به خوبی درک می‌کنی که چه چیزهایی پیش رویت است. هر کدام از این‌ها بخشی از مراحل بلوغ است. تو می‌توانی پاسخ سوال‌هایت را در این کتاب پیدا کنی و یاد بگیری وقتی نگران هستی چگونه سوال کنی.

شادی‌های دخترانه (چگونه شادی را تبدیل به یک عادت کنیم)

  • 30,000 تومان

تا این‌جا چیزهای زیادی درباره مراقبت از بدنت یاد گرفته‌ای ، اما آیا می‌دانی لازم است به همان اندازه که مراقب جسمت هستی ، مراقب روحت هم باشی ؟ این کتاب پر از نکته ، فعالیت و ایده است . به علاوه ، راهکارهایی به تو یاد می‌دهد تا بتوانی آرامشت را حفظ کنی ، لذت بیش‌تری ببری ، اعتماد به‌نفس داشته باشی ، صادقانه با کسانی که دوستشان داری ارتباط برقرار کنی ، روی موارد مهم تمرکز کنی ، بعد از هر شکست دوباره انرژی‌ات را به دست بیاوری ، از ته دل بخندی ، روز به روز قوی‌تر شوی و شادترین دختر روی زمین باشی .

نگرانی‌های دخترانه ( چگونه تغییرات طبیعی دوران بلوغم را بشناسم )

  • 22,000 تومان

تغییرات بدنت تو را نگران کرده‌اند ؟ نگران نباش ، این تغییرات برای دخترهای دیگر هم پیش می‌آید و آن‌ها را هم نگران ‌می‌کند . این کتاب ، به نامه‌ها و پرسش‌های دختران هم سن وسالت در هر زمینه‌ای پاسخ می‌دهد ؛ از جوش زدن صورت‌شان گرفته تا قاعدگی و تغییرات خلق و خو . هم‌چنین به دختر‌ها یاد می‌دهد که چه‌طور سوال‌ها یا دغدغه‌هایشان را بدون ترس و پنهان‌کاری با والدین مطرح کنند .

احساسات دخترانه (چگونه احساسات خود را بشناسم و ابراز کنم)

  • 35,000 تومان

قبل‌تر‌ها احساسات تو بسیار ساده بودند ، اما انگار این روز‌ها سوار قطار هوایی هیجان‌هایت شده‌ای ! این کتاب ، در ادامه کتاب‌های (( چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم ؟ )) به نحوی مدارا کردن با احساساست می‌پردازد . چه شاد باشی ، چه غمگین ، چه عصبانی یا نگران و هیجان‌زده چه بترسی یا سرخوش باشی ، با خواندن این کتاب ، چیز‌هایی را یاد می‌گیری که در پذیرش و مدیریت احساساتت به کمکت می‌آیند .

چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم (پاسخ به سؤالاتی که دختران بزرگ‌تر نمی‌توانند بپرسند)

  • 89,000 تومان

همچنان که بزرگ‌تر می‌شوی، همه چیز درباره تو تغییر می‌کند: طرز نگاه کردنت، شکل اندامت، احساساتت، واکنش نشان دادنت و چیزهایی که برایت جالب هستند. این اتفاق برای همه دختران هم‌سن تو رخ می‌دهد، اما گاهی به نظرت می‌رسد که تو تنها کسی هستی که این شرایط را دارد. این کتاب به تو کمک خواهد کرد تا بفهمی تغییرات، مرحله‌ای طبیعی از بزرگ شدن هستند. پس از جلد اول، کتاب دوم اطلاعات بیشتری درباره بدن در حال تغییرت دارد. همچنین تغییرات مغز، احساسات و دنیای در حال تغییرت را توضیح می‌دهد. در نتیجه می‌فهمی چه چیزهایی پیش رویت است. هر کدام از این‌ها بخشی از دوران پشت سر گذاشتن بلوغ است. بیشتر تغییراتی که در خودت می‌بینی، طبیعی هستند اما ممکن است همیشه به یک شکل احساس نشوند. مهم‌تر این‌که، این کتاب به تو یاد خواهد داد وقتی نگران هستی، بدانی چگونه سؤال کنی. بی‌شک پدر و مادرت و همین‌طور دیگر بزرگسالان مورد اعتماد مانند پزشکان و اعضای خانواده کنار تو هستند.

چگونه از بدنم مراقبت و نگهداری کنم (پاسخ به سؤالاتی که دختران کوچک‌تر نمی‌توانند بپرسند)

  • 89,000 تومان

وقتی کوچک بودی، پدر و مادرت از تو مراقبت می‌کردند. اکنون که بزرگ‌تر شده‌ای، خودت بسیاری از آن مسئولیت‌ها را به عهده می‌گیری. همیشه دانستن این‌که چه باید بکنی یا چگونه درخواست کمک کنی، آسان نیست. هر دختری وقتی دارد از خجالت آب می‌شود و دنبال کلمات مناسب برای سؤال کردن می‌گردد، خیلی به زحمت می‌افتد. بنابراین، چه کاری می‌توانی انجام دهی؟ برای شروع، باید آگاهی‌های خود را بیشتر کنی. هر چه بیشتر راجع به بدنت بدانی، کم‌تر گیج می‌شوی و خجالت می‌کشی و به مرور حرف زدن درباره‌اش آسان و آسان‌تر خواهد شد. امیدواریم این کتاب با توصیه‌های مناسبش، برای شروع گفتگو با پدر و مادر یا هر بزرگ‌تر دیگری که به او اعتماد داری، به تو کمک کند. پدر و مادرت هنوز کنار تو هستند و می‌توانند کنارت باقی بمانند. اگر با این‌که حس می‌کنی بی‌تجربه هستی، با آنان حرف بزنی، اعتماد به نفس و جرأتت همراه با بدنت رشد خواهند کرد!

صفحه‌ی 1