مهری مدآبادی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سبک‌بال (از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده)
شدن (3 جلدی)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
سقلمه (بهبود تصمیمات درباره تندرستی ثروت و خوشبختی)

سبک‌بال (از رها کردن رنج گذشته و زیستن در لحظه حال تا ساختن آینده)

  • 189,000 تومان

یانگ پوئبلو در این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم خود را شفا دهیم، با خود مهربان باشیم و به بلوغ عاطفی دست یابیم. ذهن می‌تواند از تنش رها شود و زیستن در لحظه حال را تجربه کند. هر چه بیشتر خودآگاهی‌مان را توسعه دهیم، قدرتمندتر می‌شویم. گسترش خودآگاهی تنها گام اول است. نویسنده در جستجوی راهی برای کاستن از ترس و رنج است تا نشان دهد شفای حقیقی امکان‌پذیر است. سفر سبک‌بال در اینجا پایان نمی‌پذیرد؛ بلکه پوئبلو نشانمان می‌دهد که چگونه می‌توانیم به ساختن جهانی کمک کنیم که ساختاری مشفقانه دارد نه مصیبت‌بار.

شدن (3 جلدی)

  • 95,000 تومان

کتاب «شدن»، به قلم میشل اوباما، بانوی اول سابق ایالات متحده آمریکا، یکی از معدود کتاب‌هایی است که قبل از انتشار، رکورددار بالاترین پیش‌فروش آمریکا شده است. همچنین، «شدن» توانسته است تنها 15 روز پس از انتشار به پرفروش‌ترین کتاب سال آمریکا تبدیل شود. این کتاب، داستان فراز و نشیب‌های زندگی مرد و زنی است که تمام زندگی خود را جنگیدند و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری بالا رفتند... در سراسر دنیا، مخاطبین بسیاری منتظر انتشار این کتاب بوده‌اند و این به میشل قدرتی دوچندان بخشیده بود که زمان انتشار را جلوتر بیندازد. او، «شدن» را «تجربه‌ای عمیقا شخصی» توصیف کرده است و گفته است دلش می‌خواهد این کتاب پیش درآمد مناسی برای کسانی باشد که می‌خواهند به کسی تبدیل شوند که دوست دارند باشند. همچنین، میشل درباره نوشتن کتابش می‌گوید: «شدن» درباره ریشه‌های من است؛ من به عنوان دختری از خطه جنوب، که توانستم صدایم را پیدا کنم، قدرتمند شوم و به دیگران قدرت دهم تا ریشه‌هایشان را بیابند، صدایشان را پیدا کنند و به چیزی تبدیل شوند که فکر می‌کنند لیاقتش را دارند.

سقلمه (بهبود تصمیمات درباره تندرستی ثروت و خوشبختی)

  • 249,000 تومان

در کتاب سقلمه، تیلر چگونگی تصمیم‌گیری‌های غیر منطقی و انتخاب‌های غیر عقلانی را بررسی کرده است و نحوه بهبود تصمیمات روزمره سازمان‌ها را بیان می‌کند. طبق اعلام کمیته نوبل، مهم‌ترین موضوعی که نظر آنان را جلب کرد به کارگیری روانشناسی در علم اقتصاد رفتاری و بررسی نحوه تصمیم‌گیری و انتخاب افراد بود. فعالیت‌های علمی تیلر، اقتصاد رفتاری را، که از مطالعه و ترکیب علم اقتصاد و روانشناسی متولد شده بود، وارد حوزه تحقیقات دانشگاهی کرد.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

صفحه‌ی 1