مهرناز نوروزی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چرخه آیورودا (راهکاری برای شفای درون)
  • 270,000 تومان
  • با تخفیف: 270,000 تومان
زندگی در نور (یوگا سفری به سوی خویشتن)
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
چگونه شفا می‌یابیم (قدرت خود را کشف و آزادانه زندگی کنید)
آگاهی (راهنمایی برای کشف رمز و راز بنیادین ذهن)

زندگی از دریچه حواس پنج‌گانه (چگونه کاوش در حواس مرا از زندان ذهن رها کرد و جهان واقعی را به من نشان داد)

  • 230,000 تومان

بیش از یک دهه است که گرچن روبین در حال مطالعه شادی و سرشت انسان است. او در ملاقات با چشم‌پزشکش متوجه شد که یکی از عناصر کلیدی شادی را همیشه نادیده گرفته است: حواس پنج‌گانه. او روزهای زیادی را صرف سیر کردن در افکار خود کرده بود تا جایی که اجازه داده بود احساسات حیاتی زندگی، بی‌آنکه به آنها توجه کند، از بین بروند. پس از آن ملاقات، او از حالت زندگی در ذهنی مه‌آلود به دنیایی کشیده‌شد که توانست با دیدن، شنیدن، بوییدن، چشیدن و لمس کردن دوباره آن را کشف کند. در این سفر که خودآزمایی او بود، روبین اسرار و شادی‌های حواس پنج‌گانه را به عنوان راهی برای زندگی شادتر و آگاهانه‌تر بررسی می‌کند. او با تکیه بر علوم، فلسفه، ادبیات و تلاش‌هایش برای تمرین آنچه می‌آموزد، قدرت عمیق تطبیق با دنیای فیزیکی را بررسی می‌کند. روبین متوجه می‌شود که در شتاب زندگی روزمره، حواس پنج‌گانه راهی فوری و پایدار به ما نشان می‌دهند که برای شادی، آرامش و درگیر شدن با دنیای اطراف به آن نیاز داریم. «زندگی از دریچه حواس پنج‌گانه» داستانی جذاب است که مملو از بینش‌های عمیق و پیشنهادهای عملی در خصوص چگونگی تقویت حواس و استفاده از قدرت ادراک خود برای زندگی کامل‌تر و غنی‌تر است و در نهایت، به ما می‌آموزد که چگونه در جهان با سرزندگی و عشق بیشتر حرکت کنیم.

چرخه آیورودا (راهکاری برای شفای درون)

  • 270,000 تومان

میشل فوندی هشت محور را در چرخ سلامتی شناسایی و توضیح می‌دهد. او این هشت مرحله حیاتی زندگی را دارما یا غایت نهایت حیات می‌نامد؛ سلامت جسمانی، سلامت عاطفی، سلامت روابط و شفای گذشته، سلامت معنوی، سلامت محیط، سلامت شغلی و سلامت مالی و شما مرکز این چرخ هشت محورید. فوندین شما را با تمام آنچه نیاز دارید مجهز می‌کند تا با استفاده از اصول آیورودا مسئولیت سلامتی خود را بپذیرید. میشل پرسش‌نامه‌ای جهت ارزیابی دوشا به شما ارائه می‌کند که کمک‌کننده است تا طیف ذهن - جسم خود را تعیین کنید (پروکراتی)، سوالاتی می‌پرسد تا به شما کمک کند دارمای خود را کشف کنید، ایده‌های خلاقانه‌ای برای تحقق دارما ارائه می‌دهد، نکاتی را در خصوص برنامه‌ریزی غذایی آیورودای شخصی، برنامه شفای عاطفی و بسیاری از برنامه‌ها و چک‌لیست‌های ضروری دیگر. با استفاده از این منابع، از ابتدا تا انتها روی این کتاب کار کنید و به آنچه که در پی آنید دست می‌یابید، به‌طوری که خودتان پیوسته در مسیر سلامتی و تندرستی پیش می‌روید.

زندگی در نور (یوگا سفری به سوی خویشتن)

  • 170,000 تومان

رویال یوگا بالاترین و مهم‌ترین سنت یوگاست؛ مسیری فراگیر به سمت تحول شخصی که از هر رویکردی که به سلامتی و شفا وجود دارد فراتر رفته است. رویال یوگا هر تجربه‌ای را، هر چقدر هم که کوچک باشد، به نور می‌آورد و شما با یادگیری زندگی در نور، آگاهانه خود واقعی‌تان را به‌عنوان موجودی با امکانات بی‌نهایت، بدون نگرانی یا شک و تردید می‌پذیرد. در «زندگی در نور»، دیپاک چوپرا و نویسنده همکارش سارا پلت فینگر، برنامه‌ای روشنگر برای خودآگاهی، سعادت و کامل بودن ارائه می‌دهند. دیپاک و سارا با ترکیب یک برنامه عملی 30 روزه به شما کمک می‌کنند تا عادت‌های محدود‌کننده و عقاید فردی متعصبانه را با یک کاوش عمیق در پنجاه حرکت یوگای محرک و ترمیم‌کننده بشکنید. آنها راهی کامل و الهام‌بخش برای متحد کردن ذهن، بدن و روح ارائه می‌دهند. «زندگی در نور» با بینش‌های جدید درخصوص هوش اجتماعی و عاطفی، قدرت توجه، آگاهی بدن، تنفس و متعالی بودن، و با ده‌ها تصویر سفارشی خاص از ژست‌های یوگا، به شما می‌آموزد که چگونه ذهن و بدن خود را با هم هماهنگ کنید. انسان تنها موجودی است که می‌تواند آگاهانه تکامل یابد و «زندگی در نور» به شما نشان می‌دهد که چگونه تکامل یابید.

چگونه شفا می‌یابیم (قدرت خود را کشف و آزادانه زندگی کنید)

  • 160,000 تومان

«چگونه شفا می‌یابیم»، دعوتی است متحول‌کننده برای شفای خود و رسیدن به آرامش. این کتاب به پیچیدگی‌های شفای عمیق روح و جان می‌پردازد و درعین‌ حال ابزارها و تمرین‌های ملموسی را به ما می‌آموزد تا آنها را در تمرین‌های روزانه‌مان و در تلاش برای تبدیل شدن به فردی بهتر بگنجانیم. الکساندرا ال برای گفتن داستان‌هایش راهی را برگزیده که به کمک آن ما را وامی‌دارد تا خودمان را ببینیم و دریابیم که از چه چیزی باید روی گردانیم؛ درنتیجه بتوانیم مفهوم درمان و قدرت عدم احساس تنهایی را درک کنیم. در این صفحات، خوانندگان تکنیک‌های ضروری برای خوددرمانی را کشف می‌کنند که یادداشت روزانه برای پرورش قدرت ذاتی، ابزارهای در دسترس برای پردازش احساسات دشوار و مراقبه‌های ترمیمی برای تسکین ذهن از آن جمله است. الکساندرا ال به زیبایی، مضامینی مانند خوددرمانی، ذهن‌آگاهی، کار درونی روی کودک درون و تعیین مرزها را به هم ‌پیوند می‌دهد و شیوه‌هایی را به خواننده ارائه می‌دهد که به‌راحتی می‌توان آنها را دنبال کرد؛ شیوه‌هایی که زندگی او و زندگی هزاران نفری را تغییر داده که آموزش‌شان داده است. چهارچوب چهار قسمتی او برای شفا، برای هر کسی که خواهان یک روند روشن است، جذاب خواهد بود، درحالی‌که داستان‌های شخصی قانع‌کننده‌اش باعث می‌شود خواننده احساس ارتباط با او و آمادگی برای شروع دوباره را داشته باشد. اگر بخواهیم یک ویژگی خاص از این کتاب را برشماریم، شاید بتوانیم به قدرت کلمات نویسنده اشاره کنیم. او از کلمات خود برای کمک به خوانندگانش استفاده می‌کند تا قدرت شفابخشی درون خود را کشف کنند. آدام گرنت دربارۀ این اثر او می‌گوید: «الکساندرا ال مجموعه‌ای زیبا از داستان‌ها و توصیه‌های برخی از زنان باهوش زمان ما را گرد آورده است. بینش آنها فقط شما را تحریک نمی‌کند، بلکه آنها شما را وامی‌دارند که در باورهای اساسی خود تجدید نظر کنید. این یک هدف برای دستیابی نیست، این فعالیتی روزانه و پروژه‌ای مادام‌العمر است.»

آگاهی (راهنمایی برای کشف رمز و راز بنیادین ذهن)

  • 78,000 تومان

آگاهی چیست؟ چگونه به‌وجود می‌آید؟ و چرا وجود دارد؟ ما تجربۀ حضور در دنیا را امری مسلم می‌دانیم؛ اما وجود آگاهی سوالات عمیقی را به ذهن می‌آورد: چرا در همۀ عناصر جهان شعور وجود دارد؟ چگونه می‌توانیم به شعور هستی فکر کنیم؟ و به‌طور کلی چرا باید به آن فکر کنیم؟ آناکا هریس در کتاب خود، با عنوان «آگاهی: راهنمایی برای کشف رمز و راز بنیادین ذهن»، از تعاریف، فلسفه‌ها و یافته‌های علمی در حال تکامل برای راهنمایی ما کمک می‌گیرد تا درک محدودمان را از آگاهی و شعور بازنگری کنیم. او جرقه‌های این پرسش‌ها را در ذهن ما روشن می‌کند تا با اندیشیدن به آنها به چیستی آگاهی راه یابیم: آگاهی در کجا زندگی می‌کند و چه چیزی آن را به وجود می‌آورد؟ آیا ممکن است یک توهم یا یک خاصیت جهانی برای همۀ عناصر باشد؟ در همان حال که سعی می‌کنیم آگاهی را درک کنیم، باید با نحوۀ تعریف آن در عصر هوش مصنوعی نیز دست‌و‌پنجه نرم کنیم. کتاب «آگاهی» استدلال‌های زنده و چالش‌برانگیزی ارائه می‌دهد که ایده‌های ما را دربارۀ آگاهی متحول می‌کند و به ما اجازه می‌دهد که آزادانه به آگاهی فکر کنیم، اگر واقعا می‌توانیم.

صفحه‌ی 1