مهراب حسنوند


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
یدک
  • 395,000 تومان
  • با تخفیف: 395,000 تومان
کتابی برای بهتر زندگی کردن (راهنمایی برای ماجراجویی‌های جدید و مراحل جدید در سفر زندگی)
قدرت فکر
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
کتاب اسرار (رازگشای ابعاد پنهان زندگی شما)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
روش مدیریت ویل دان
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
حرف نزنید عمل کنید
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
اصول روابط
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
شدن
  • 130,000 تومان
  • با تخفیف: 130,000 تومان

یدک

  • 395,000 تومان

شاهزاده هری در اقدامی بی‌سابقه، خاطراتش را در کتاب ‹یدک› منتشر ساخته و با افشاگری‌هایی جنجالی‏، غوغا به پا کرده است. نام کتاب وام گرفته از لقب هری در کودکی است. او به عنوان فرزند دوم، جانشین (نسخه یدک) شاهزاده ویلیام به‌شمار می‌رفته است. خودش در این رابطه می‌نویسد: «این اصطلاحی نبود که فقط مطبوعات برای توصیف ما استفاده کنند....وضعیت ما قطعا همین بود. این توصیف کوتاه و مختصر را پدر، مامان، پدربزرگ و حتی مادربزرگ نیز استفاده می‌کردند. وارث و یدک....آنها قصد قضاوت نداشتند، اما ابهامی هم در این میان وجود نداشت. من فقط سایه‌ یا یک پشتیبان بودم. من به این دنیا آورده شدم که اگر اتفاقی برای ویلی بیفتد، جایگزین شوم. تا پشتیبانی بدهم، و در صورت لزوم به‌عنوان قطعات یدکی انجام وظیفه نمایم. شاید جهت اهداء کلیه‏، انتقال خون و یا ذره‌ای از مغز استخوان. همه اینها از ابتدای سفر زندگی به صراحت برایم روشن شدند و به تدریج شفاف‌تر شده و تقویت گردیدند.» این کتاب در قالب سه بخش مجزا ولی به هم پیوسته منتشر شده است. در بخش اول بیشتر به ماجراهای مربوط به دوران کودکی تا جوانی پرداخته شده، در بخش دوم خاطرات و وقایع مربوط به حضورش در ارتش به رشته تحریر درآمده و در بخش سوم ماجرای آشنایی و ازدواجش با «مگان مارکل» بازیگر پرآوازه هالیوود مطرح گردیده است. افشاگری‌های وی در این کتاب از مصرف مواد مخدر در نوجوانی گرفته تا تعداد افراد کشته شده توسط او طی حضورش در ارتش و جنگ افغانستان، ماجراهای عاشقانه‌اش و روابط پشت پرده بین اعضای خاندان سلطنتی انگلستان و مطبوعات به قدری تکان‌دهنده هستند که باعث گردیده این کتاب با شکستن رکوردها، تنها در هفته‌ اول انتشار به فروشی بیش از سه میلیون و دویست هزار نسخه‌ای دست یابد.

کتابی برای بهتر زندگی کردن (راهنمایی برای ماجراجویی‌های جدید و مراحل جدید در سفر زندگی)

  • 48,000 تومان

در خصوص گذشته هیچ کاری از دست شما برنمی‌آید و در مورد رویدادهای آینده نیز هیچ نمی‌دانید؛ اما شما می‌توانید با تمام قوا برای بهره‌گیری از فرصت‌های زمان حال استفاده کنید! در این کتاب روش مناسب برای این کار را به شما نشان می‌دهم. در صفحات این کتاب، هفت مرحله ساده اما مهم را برای شروع بهترین زندگی مشاهده خواهید کرد.

قدرت فکر

  • 98,000 تومان

آینده قابل اطمینان نیست؛ اما با مطالعه این کتاب، یک موضوع برایتان مسلم و قطعی می‌شود؛ اینکه باید ادامه زندگی‌تان را به بهترین نحو سپری کنید. آنچه تا به حال انجام داده‌اید فقط سایه‌ای است از دستاوردهایی که قطعا در ماه‌ها یا سال‌های آتی کسب می‌کنید. باید این نکته را مدنظر داشته باشید؛ اتفاق افتادن هر تغییری در زندگی‌تان در واقع، بخشی از یک طرح بزرگ‌تر است که شما را به سمت جلو و بالا هدایت خواهد کرد تا به دنبال آن استعدادهایتان را کشف کنید.

کتاب اسرار (رازگشای ابعاد پنهان زندگی شما)

  • 65,000 تومان

((کتاب اسرار؛ رازگشای ابعاد پنهان زندگی شما)) مسیرتان را برای پیمودن حقیقت رمز زندگی، دنیای درونی‌تان و چهار مسیر منتهی به وحدت و یکپارچگی تا رسیدن به سر منزل مقصود هموار می‌کند. در این کتاب پانزده راز مهم و کاربردی به خواننده ارائه می‌شود تا در شناخت ابعاد پنهان وجودش، فهم معنا و ارزش فردیت، آزادی، خویشتن شناسی، زندگی و خوشبختی را پیش‌ رویش قرار می‌دهد. بنابراین،«کتاب اسرار» باید روی دو بخش را شامل شود. ابتدا اینکه شما را متقاعد کند که در زندگی سری نهفته است؛ سپس اینکه شما را برای رسیدن به هدف راهنمایی کند. متاسفانه بسیاری از ما با بی‌توجهی، به هزاران تجربه‌ای که می‌توانند در این راه تغییر و تحول ایجاد کنند، مهر پایان می‌زنیم؛ اما باید باور کنید که زندگی با وجود تمام سختی‌ها و تعهدات، جست و جویی ارزشمند است. اگر چنین نبود، هر قضاوت یا تصمیم‌گیری کوچک، بهانه و جاذبه کافی برای بستن کتاب اسرار ایجاد می‌کرد؛ اما اگر چنینی اتفاقی هم بیفتد. لحظه‌ای طول نخواهد کشید که دوباره گشوده خواهد شد.

روش مدیریت ویل دان

  • 28,000 تومان

پس از آن که بالاخره حضار بر روی صندلی‌های خود نشستند; آن ماری پرسید ((چرا از شما خواستم این کار را انجام دهید؟ (همه حضار خندیدند گویی همه‌ی آنها فقط به یک پاسخ فکر می کردند.) می‌خواستم سطح انرژی را به شما نشان بدهم‌; به اعتقاد من; برای ایجاد انگیزه در افراد و خلق یک سازمان یا دپارتمان در رده‌ی جهانی; شما باید چگونگی مدیریت انرژی افراد را بدانید. به نظر شما کدام یک از این دو کار که از شما درخواست کردم، انرژی بیشتری تولید می‌کرد؟ یکی از حضار پاسخ داد : ((دومی !)) ‌

حرف نزنید عمل کنید

  • 25,000 تومان

چه عاملی موفقیت افراد در زندگی می‌شود؟ به عبارت ساده کلید موفقیت، توانایی شما در برخاستن و تداوم مسیر تا تکمیل کارهایی است که برای شما از اهمیت بالایی برخوردار هستند. برایان تریسی مولف کتابهای پرفروش و متخصص مباحث موفقیت، در کتاب حرف نزنید، عمل کنید. روش هفت مرحله‌ای اثبات شده خود را برای تکمیل کارها به شما آموزش می‌دهد تا در مدت چند ماه یا چند سال عملکرد بهتری نسبت به آنچه سایرین در کل عمرشان انجام می دهند داشته باشید. با کمک برایان می‌توانید کلید پیروزی، شادی، خوشبختی، کسب اعتبار و موفقیت در زندگی را کسب کنید.

اصول روابط

  • 15,000 تومان

رهبری یعنی قابلیت برقراری ارتباط، اگر مهارت برقراری ارتباط ندارید، قابلیت رهبری نیز ندارید.

شدن

  • 130,000 تومان

شدن، شرح حالی نوشته میشل اوباما، بانوی اول پیشین آمریکا است. این کتاب در سال 2018 منتشر شد و در مدت 15 روز دو میلیون نسخه در آمریکا و کاناد ا فروش داشت و همین باعث شد به پرفروش‌ترین کتاب سال آمریکا تبدیل شود. میشل اوباما با استفاده‌ از شیوه‌های روایی و عمیق خواننده را به دنیای خود دعوت می‌کند و تجربیاتی را بیان می‌کند که شخصیت او را از دوران کودکی در منطقه‌ای فقیرنشین در شیکاگو تا زمانی که به بانوی اول آمریکا گردید، شکل می‌دهد. این کتاب شرحی است از موفقیت‌ها و ناکامی‌های او در زندگی شخصی و عمومی. او در این کتاب به مشکلات ازدواجش از جمله سقط‌ جنین اشاره می‌کند و می‌گوید چگونه پس از دو بار بارداری ناکام، عاقبت، با لقاح مصنوعی موفق شد بچه‌دار شود ....

صفحه‌ی 1