مهدیه چراغیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سان تزو و ماکیاولی (اصول موفقیت و رهبری برای دنیای مدرن بر مبنای 2 کتاب هنر رزم و شهریار)
عشق و ازدواج در قرون وسطی
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
اسطوره رویا راز
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان

سان تزو و ماکیاولی (اصول موفقیت و رهبری برای دنیای مدرن بر مبنای 2 کتاب هنر رزم و شهریار)

  • 30,500 تومان

رهبری کار آسانی نیست. اما شما رهبران واقعی زندگی خود هستید. هیچ‌کس نمی‌تواند به اندازة شما به صلاحتان عمل کند، از اهدافتان پاسداری کند و نگران موفقیت شما باشد. زمانی که مسئولیت و مالکیت زندگی خود را پذیرفتید، می‌توانید از تمام روش‌های شگفت‌انگیزی بهره ببرید که سان تزو و ماکیاولی برای ما به ارث گذاشته‌اند. در دنیای مدرن، کلید رسیدن به کامیابی، از منظر این دو نفر چیست؟ سان تزو از شما می‌خواهد تهور، نظم و ترتیب و فروتنی را در پیش بگیرید درحالی‌که ماکیاولی از تمایل به درهم‌شکستن دشمنان و اخذ تصمیمات غیراخلاقی برای رسیدن به موفقیت سخن می‌گوید. هدف این کتاب، تبیین اصول موفقیت و رهبری در زندگی مدرن بر مبنای اندیشه‌های این دو متفکر است.

عشق و ازدواج در قرون وسطی

  • 48,000 تومان

ژرژ دابی، پژوهشگر نامی در زمینه قرون وسطی‌، این بار به سراغ موضوع عشق و ازدواج رفته است. او در این کتاب ، ساختار روابط جنسی - آنچه تابع خانواده و فئودالیسم بود و هر دو دری برای دفاع از مردانگی به حساب می‌آمدند - ونقش زنان را در قرون وسطی بررسی می‌کند.این اثر بیانگر سبک قدرتمند و ظریف ژرژ دوبی است ، شاهراهی کلیدی برای ورود به بینش وی درباره ازدواج وانواع عشق ، آداب زناشویی ، ساختار خانواده و فحوای فرهنگی آن‌ها‌ ، با توجه به ارزش‌های جسمانی و روحانی. عشق و ازدواج در قرون وسطی ، اثری ارزشمند برای دانش‌پژوهان تاریخ اجتماعی و فرهنگی و حوزه مطالعات زنان و همچنین علاقه مندان به ماهیت زندگی اجتماعی در قرون وسطی است. این کتاب هر اندیشه‌ای را تهییج می‌کند..

اسطوره رویا راز

  • 180,000 تومان

« اسطوره» و «رویا» واجد تصاویر، نمادها و رویدادهایی قابل تفسیرند. اما آیا اسطوره را می توان همچون رویا تفسیر رمز گشایی کرد، یا بالعکس؟ الیاده در این کتاب مرزهای عوالم خواب گزارانه (تعبیر خواب) و عوالم اسطوره ای را مد نظر داشته و با تشریح آیین ها و مناسک انسان سنتی، از نماد پردازی دینی به اضطراب انسان مدرن رسیده است.

صفحه‌ی 1