مهدیه ورشادیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرکانس (با ارتعاشات هماهنگ شوید تا به آرزوهایتان دست یابید)
کتاب مرجع وگانیسم
  • 96,000 تومان
  • با تخفیف: 96,000 تومان
نیروی سعادت‌بخش عشق
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان

کتاب کار عزت‌نفس (برنامه‌ای ساده و موثر برای دوست داشتن خود غلبه بر تردید به خود رسیدن به ارزش درونی تفکر منطقی قدردانی از بدن تصدیق افکار)

  • 195,000 تومان

دکتر گلن شیرالدی سال‌های زیادی در دانشگاه پنتاگون و هیئت علمی دانشگاه مریلند مشغول به کار بوده و در همین رابطه جایزه‌ی تدریس برجسته را نیز از دانشکده‌ی سلامت و عملکرد انسانی این دانشگاه کسب نموده است. وی کتاب‌ها و مقالات متعددی با موضوع سلامت جسم و روان انسان تألیف نموده است. از عناوین تألیف شده ایشان می‌توان به این نمونه‌ها اشاره کرد: کتاب «مرجع اختلال استرس پس از سانحه»؛ راهنمای التیام، بهبودی و رشد - «غلبه براضطراب، نگرانی و خستگی عصبی»؛ راهنمای آرامش بیشتر - «امید و یاری درمان افسردگی»؛ راهنمای کاربردی - «حقایق آرامش بخش» ؛ راهنمای آرام‌سازی و کاهش استرس و رویکردهای مدیریت استرس کتاب مرجع مدیریت خشم»؛ راه های زیستن آرام با آسودگی. «کتاب کار عزت نفس»، اثری بی‌نظیر در ارائه روش‌های شناختی ثابت شده برای سخن گفتن سازنده، تحلیلگرانه فرد با خود و یادگیری روش‌های گام به گام است. این کتاب به خواننده کمک می کند: اشتباهات خود را مدیریت کرده و به خوبی با انتقاد مواجه گردد. مهربانی به خویشتن و دیگران را در خود بپروراند. اهدافی که به غنای زندگی می‌افزایند را برای خود ایجاد کرده و در راستای رسیدن به آنها قدم بردارد.

فرکانس (با ارتعاشات هماهنگ شوید تا به آرزوهایتان دست یابید)

  • 85,000 تومان

حیات جسمانی ما محدود استء اما میان عشق ورزیدن یا عدم عشق حق انتخاب داریم. بنابراین نیاز است که عاقلانه انتخاب کنیم. مسیر برایمان منور شده و منجیانی پیش از این به سوی‌مان فرستاده شده‌اند. عشق آموزه‌ی پیامبران و نیروی فرشتگان است. بیماری‌هاء جدایی‌ها و ترس‌ها در برابر چهره حقیقی عشق راهی جز گریز ندارندء چرا که عشق سیمای خداوند بر روی زمین است. شما با خواندن این کتاب با این فرکانس الهیی تطهیر شده‌اید اکنون قادر خواهید بود که به اطلاعات بالاتر دسترسی پیدا کرده و عشق را بسان «قدرت نهایی» برای خلق معجزه در زندگی‌تان به کار بگیرید. با درک کامل مبحث فرکانس می‌آموزید ماهیت عشق و فضای آن در زندگی‌تان است چرا که عشق نیروی در پس تمام شناخته‌ها و ناشناخته‌هاست.

راهنمای مهارت‌های اجتماعی (خجالت خود را مدیریت کنید گفتگوهای خود را بهبود ببخشید و بی آنکه خود واقعی‌تان را پنهان کنید دوستان جدید پیدا کنید)

  • 180,000 تومان

مشکلات اجتماعی راه حل دارند مفهوم عبارت دیر شکوفا به همین خاطر به وجود آمده است. خیلی از افراد برای مدت طولانی طی زندگی خود حس خجالت و تنهایی را تجربه کرده و تقویت مهارت‌های میان‌فردی و رها شدن از خجالت و تنهایی برای‌شان زمان‌بر بوده است شما نیز می‌توانید حس اعتماد به نفس‌تان را افزایش دهید و خجالت و اضطراب و هر گونه افکار و رفتار مخرب مرتبط با آنها را در خود مدیریت کنید. شما می‌توانید برای مهارت گفتگوی خود تمرین کرده و آن را تقویت کنید و برای داشتن دوستانی جدید و زندگی اجتماعی کارآمد فرایندی قابل اعتماد را فرابگیرید.

کتاب مرجع وگانیسم

  • 96,000 تومان

وگانیسم با تایید و بزرگ‌داشت پیوندهای درونی حیات از توازن عدالت وزندگی خردمندانه دفاع می‌کند و هم‌چون چراغی مسیرمان را از نور اخلاقیات روشن می‌سازد و ما را به خانواده جهانی‌مان باز می‌گرداند. اندیشه وگانیسم به ما می‌آموزد که چگونه در صلح با جهان‌مان باشیم تا به بخشی جداناپذیر و مدافع آن تبدیل شویم.

نیروی سعادت‌بخش عشق

  • 22,000 تومان

از میان تمام کتاب‌هایی که در چند دهه اخیر تالیف کرده‌ام، «نیروی سعادت‌بخش عشق» را بیش از بقیه توصیه کی‌کنم اول: به آنان که جستجو و دریافت الهام را آغاز کرده‌اند، دوم: به کسانی که از مشکل ارتباط با افراد رنج می‌برند، چیزی که تقریبا همه در دوره رشد و کسب مراحل بالاتر ادراک با آن رو به رو می‌شوند، و سوم: به آنان که دنبال کتابی هستند که نکته‌ای الهام‌بخش و ساده داشته باشد تا بتوانند آن را به عنوان کتابی روشن‌گر با دیگران در میان بگذارند.

صفحه‌ی 1