مهدیه مهدیان فر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای بیگانه‌ای برای انسان‌ها (درس‌هایی از علم درباره رفتار و هویت ما انسان‌ها)
معامله‌گر با انضباط
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
چگونه در بورس 2 میلیون دلار به دست بیاوریم
  • 47,000 تومان
  • با تخفیف: 47,000 تومان

راهنمای بیگانه‌ای برای انسان‌ها (درس‌هایی از علم درباره رفتار و هویت ما انسان‌ها)

  • 290,000 تومان

این کتاب را هیولای بیگانه نورودایورسیتی می‌نویسد؛ نه از آن هیولاهای یک تُنی با چند چشم و شاخک‌ و دندان‌های تیز و ریز، بلکه هیولای متفکر ظریف و زیبایی با چشم‌های کنجکاو به نام کامیلا پنگ. هیولای بیگانه‌ای دوست‌داشتنی و باهوش و بامزه که با راهنمای علمی شگفتش، ناخودآگاه این حس را القا می‌کند که ما هیولاییم و به این راهنما برای انسان بودن نیاز داریم. نورودایورسیتی یا تنوع عصبی، عنوان کلی مشکلاتی شناختی است که اساس بیولوژیکی دارند. اگرچه جامعه امروز آگاهی بیشتری از چنان مسائلی دارد، اما اقلیتْ دانستنِ این افراد، «نابهنجار» و «فضایی» و «هیولاوار» خطاب کردن رفتارهایشان، حس بیگانگی عجیبی در نورودایورجنت‌ها القا می‌کند و مانع از جلوه‌گری توانایی‌های درخشان آن‌ها می‌شود. بعد از خواندن این راهنما توقع داشته باشید نگاهتان به روابطتان، نظم، هارمونی، تعادل زیستی و به‌طور کلی پدیده‌ای به نام «زندگی» متحول شود.

معامله‌گر با انضباط

  • 160,000 تومان

داشتن نظم، تسلط بر خویش و کنترل عواطف، شاه کلید‌های کسب موفقیت هستند. اما صفاتی مادرزادی نیستند، بلکه بر خلاف آن، صفاتی اکتسابی هستند که تنها با فراگیری تمرین‌های ذهنی مشخص، آن‌ها را کسب می‌کنیم. فراگرفتن این تمرین‌های ذهنی معمولا به روش آزمون و خطا انجام می‌شود که می‌تواند بسیار هزینه‌بر و القا کننده‌ درد و رنج‌های روانی باشد. مهم‌ترین مشکل روش آزمون و خطا در بازار آن است که بیشتر مردم، قبل از به اتمام رساندن بازه‌های یادگیری، تمام سرمایه‌ خود را دو دستی به باد فنا می‌دهند. معامله‌گرانی هم که پول کافی برای ادامه‌ راه و معاملات خود را دارند، هیچوقت از اثرات درازمدت و مخرب روانی این مرحله رها نمی‌شوند. با تمام این تفاسیر فقط تعداد انگشت‌شماری می‌توانند از این مرحله به سلامت عبور کنند.

چگونه در بورس 2 میلیون دلار به دست بیاوریم

  • 47,000 تومان

اگر می‌خواهید فقط یک کتاب در زمینه بورس بخوانید، اجازه بدهید که آن کتاب «چگونه در بورس 2 میلیون دلار به دست بیاوریم» نوشته نیکولاس دارواس باشد.

صفحه‌ی 1