مهدی گازر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
1 همسر خوب (فرار از آن زندگی که من هرگز انتخابش نکردم) 1 شرح حال
پاییز (نامه به دختری که هنوز زاده نشده است)
  • 58,500 تومان
  • با تخفیف: 58,500 تومان
خرده چیزها ( چرا باید چیزهای کوچک زندگی را جدی گرفت)
سال بدون مزخرفات (خودت را جمع و جور کن و به زندگیت برس)
بازی جوانمردانه (راه حلی جذاب و نوین برای زنان پر مشغله و راهکاری برای لذت بردن از زندگی)
عادت خلاق (بیاموزید و در زندگی به کار بگیرید راهنمای عملی)
راهنمای کوچک موفقیت شگفت‌انگیز
  • 64,000 تومان
  • با تخفیف: 64,000 تومان

1 همسر خوب (فرار از آن زندگی که من هرگز انتخابش نکردم) 1 شرح حال

  • 115,000 تومان

در نخستین جلسه کلاس انگلیسی، معلم به من گفت از آن‌جایی که کم‌سن‌و‌سالم، حضور در مدرسه بزرگ‌سالان و از دست دادن کلاس‌های حضوری دبیرستان کار اشتباهی است و از من خواست که به دبیرستان بازگردم. اما به‌نظرم احمد حق داشت؛ حضور هرروزه در کلاس‌های درس ایده خوبی به‌نظر نمی‌رسید. (از متن کتاب)

پاییز (نامه به دختری که هنوز زاده نشده است)

  • 58,500 تومان

این کتاب سرشار از شگفتی‌ها و نخستین جلد از چهارگانه‌ای خارق‌العاده، با نامه‌ای آغاز می‌شود که کارل اوه کناسگور برای دخترش که هنوز به دنیا نیامده، می‌نویسد و به او انتظاراتی را که باید از جهان داشته باشد، خاطرنشان می‌سازد. او به واسطه ذهن سیال و خلاقش هر روز قطعه‌ای کوتاه را به رشته تحریر درآورده و طی آن دنیای مادی و طبیعی را با دقت و اغواگری ویژه خود تشریح می‌کند.

خرده چیزها ( چرا باید چیزهای کوچک زندگی را جدی گرفت)

  • 43,000 تومان

اندی اندروز، متولد 1959 در آرنج بیچء و فارغ‌التحصیل دانشگاه آوبرن آلاباماست.اندروز نویسنده‌ای پرفروشء نیویورک ‌تایمز، در کتاب خرده‌چیزها، با تکیه بر روایات و حکایات جذاب و شنیدنی، از چیزهای کوچکی پرده برمی‌دارد که باید برای موفقیت در زندگی جدی‌شان گرفت؛ چیزهای کوچکی که شاید مخاطب تاکنون هیچ توجهی بدان‌ها نداشته است. اندی، در این کتاب پرفروش، از این چیزهای کوچک به‌عنوان سنگ بنای تصویر کلان و نیز سکوی پرتاب و راه دستیابی به شاهکار زندگی یاد می‌کند. به ‌عبارت‌دیگر، می‌توان گفت که این نویسنده چیره‌دست به‌خوبی چالش دنیای امروز را که همانا تمرکز ناآگاهانه و بی‌وقفه بر موضوعات کلان و بی‌توجهی به جزئیات زندگی‌ست، درک نموده و در تلاش است تا با بهره‌گیری از استعداد حیرت‌انگیزش در شناسایی اجزای کوچک و حیاتی تصویر کلان زندگی به همگان در خلق شاهکار زندگی یاری رساند.

سال بدون مزخرفات (خودت را جمع و جور کن و به زندگیت برس)

  • 50,000 تومان

مریت اتوود در کتاب جذاب و تاثیرگذار سال بدون مزخرفات با بازگویی برخی از تجربیات ناگوار ومخرب زندگی شخصی‌اش، در پی آن است تا ضمن تبیین مفهوم مزخرفات زندگی انسان‌ها، پرده از پندارها، عادت‌ها و رفتارهایی بردارد که موجب سردرگمی و احساس شکست در زندگی می‌شوند. به اعتقاد این نویسنده بسیاری از ناکامی‌ها و رنج کشیدن‌های ما در دوران بزرگسالی ریشه در ناملایمات و سورفتارهای دوران کودکی دارند. او در این کتاب بر آن است تا با تمرکز بر آن چیز مزخرف شیوه‌ی شناسایی و قلع و قمع مزخرفات زندگی را به مخاطب بیاموزد.

بازی جوانمردانه (راه حلی جذاب و نوین برای زنان پر مشغله و راهکاری برای لذت بردن از زندگی)

  • 58,000 تومان

ایو رودسکی در کتاب پرفروش بازی جوانمردانه راهکار جذابی را برای تقسیم عادلانه مسئولیت‌ها در خانواده و ایجاد تغییرات موثر و پایدار معرفی می‌کند. او ضمن مصاحبه با بیش از پانصد نفر از سراسر جهان، می کوشد با تکیه بر چهار قانون اصلی و صد کارت بازی به زوجین بیاموزد که هر یک بر اساس ارزش‌های مشترک و رعایت حداقل استانداردهای متعارف، سهم منصفانه‌شان از وظایف خانه‌داری و فرزندپروری را بر عهده بگیرند و از این طریق علاوه بر احترام به حقوق یکدیگر، فضای جادویی اسب تک شاخ را بیافرینند، همان فضایی که زندگی را لایق زیستن می‌کند.

عادت خلاق (بیاموزید و در زندگی به کار بگیرید راهنمای عملی)

  • 120,000 تومان

توآیلار تارپ طراح بلندآوازه رقص و هنرهای نمایشی برخلاف بسیاری که خلاقیت و آفرینشگری را موهبتی خدادادی می‌دانند که از عالم غیب و به واسطه شراره‌های جادویی در ذهن تجلی می‌یابد معتقد است که این مهارت ارزشمند صرفا محصولی از آمادگی و تلاش است که برای هر فردی که طالبش باشد قابل دستیابی است. همچنین به باور او آفرینندگی و خلاقیت مختص هنرمندان نیست بلکه فروشنده‌ای که در پی خاتمه فرایند فروش است مهندسی که به دنبال حل یک مساله است و حتی والدینی که علاقه‌مندند فرزندشان از افق‌های جدیدی به جهان هستی بنگرد نیز نیازمند کسب این مهارت هستند و از این رو در کتاب پرفروش عادت خلاق پرده از تجارب و آموزه‌های ارزشمندی برمی‌دارد که 35 سال تجربه کاری فوق‌العاده‌اش کسب نموده و تمامی آن را فارغ از حرفه و کسب‌و‌کارتان با شما به اشتراک می‌گذارد.

راهنمای کوچک موفقیت شگفت‌انگیز

  • 64,000 تومان

دیگر همچون گذشته موفقیت‌های غیرمعمول و شگفت‌انگیز صرفا مختص برخی از افراد برگزیده نیست، زیرا با کشف ساختار فکری «از ما بهتران»، پیروی از آنانی که سمبل موفقیتند، و در پیش گرفتن منش و خوی قهرمانان، پیشرفت‌های محیرالعقول در دسترس شما نیز خواهد بود. رابین شارما یکی از استاتید مسلم و طراز اول آموزنده‌های رهبری، در کتاب «راهنمای کوچک موفقیت شکفت‌انگیز» تعالیمی را با شما به اشتراک گذارده است که پیروی از آن‌ها موجب شده تا بسیاری از افراد همسان شما، ضمن دست زدن به کارها و اقدامات خارق‌العاده، زندگی بی‌نظیری را برای خود و مقدمات ترقی و پیشرفت اطرافیان را نیز فراهمه سازند. اگر شما هم حقیقتا آماده‌اید تا «با رویاهای‌تان زندگی کنید»، این کتاب نیروی محرکتان خواهد بود...

صفحه‌ی 1