مهدی نمازیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
1 سال تا رواقی‌گری (52 تمرین برای رسیدن به زندگی رضایت‌بخش)
گابو و مرسده خداحافظ (روایتی از واپسین‌ روزهای عمر گابریل گارسیا مارکز و مرسده بارچا)
بر فراز با فیلسوفان
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
می‌اندیشم پس طراحی می‌کنم (فهم فلسفه از طریق کاریکاتور)
سفر با اپیکور (سفری به یونان باستان در جستجوی 1 زندگی رضایت‌بخش)
اضطراب وضعیت
  • 199,000 تومان
  • با تخفیف: 199,000 تومان
رسوایی قرن (و دیگر نوشته‌ها)
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
پول
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
لازم نیست بگویی دوستت دارم
  • 27,000 تومان
  • با تخفیف: 27,000 تومان

1 سال تا رواقی‌گری (52 تمرین برای رسیدن به زندگی رضایت‌بخش)

  • 225,000 تومان

مشکلات کاری مضطربتان می‌کند؟ یک جروبحث ساده خوابتان را به هم می‌ریزد؟ مقابله با دل‌نگرانی‌های زندگی را به شیوۀ رواقی بیاموزید. چارۀ تشویش‌ها و نگرانی‌های ریز و درشت زندگی در دل فلسفۀ رواقی نهفته است. «یک سال تا رواقی‌گری» راهنمایی ضروری برای غلبه بر دردسرهای زندگی واقعی است. این کتاب با 52 درس و روزنگار و تمرین عملی ابزارهایی برای عبور از همۀ موانع ممکن ارائه می‌دهد. ماسیمو پیلیوچی و گرگوری لوپز برنامه‌ای سالانه طراحی کرده‌اند که کارایی رواقی‌گری را در دنیای مدرن نشان می‌دهد، 52 درس برای زندگی به سبک رواقیون.

گابو و مرسده خداحافظ (روایتی از واپسین‌ روزهای عمر گابریل گارسیا مارکز و مرسده بارچا)

  • 30,000 تومان

کتاب گابو و مرسده، خداحافظ! ترکیبی از خاطرات درخشان و گزارش‌های دلخراشی است که جزئیات زندگی یکی از نوابغ دنیای ادبیات را روایت می‌کند و تصویری افشاگرانه از خانواده‌ای را به دست می‌دهد که با رنج فقدان عزیزشان روبه‌رو هستند. در مرکز این روایت مردی قرار دارد که حتی در آسیب‌پذیرترین وضع جسمانی و زوال عقلش، شوخ‌طبعی خود را حفظ کرده است. گابو همزمان با آن‌که غرق در محبت و توجه اطرافیانش است، با معضل حافظه‌ای که از دست خواهد داد (و البته از دست داده) دست به گریبان است. او در این مسیر از همراهی همیشگی و صمیمانه همسرش مرسده که همواره تاثیر شگرفی بر زندگی و کار او داشت بهره می‌برد.

بر فراز با فیلسوفان

  • 20,000 تومان

چگونه کانت می‌تواند در روابط عاشقانه به شما کمک کند؟ راهکار ارسطو برای سرگیجه‌هایتان چیست؟ چگونه هایدگر شما را در زمان مرگ عزیزانتان تسلی می‌دهد؟ هنگام مواجهه با مشکلات امروزی، بر فراز با فیلسوفان حکمت فلاسفه غربی را پیش رویمان می‌گذارد تا با چالش‌های روزمره زندگی مدرن کنار بیاییم. نویسنده در دوازده بخش، زیرکانه و قابل فهم، از اپیکور نصیحت‌هایی را نقل می‌کند تا از دغدغه فضای مجازی رهایی یابیم؛ از زبان نیچه به ما یاد می‌دهد که از تلاش دست نکشیم؛ نظر جان استوارت میل را به راهکار مواجهه با هدایای مزخرف تولد تعمیم می‌دهد و به همین ترتیب نظر فیلسوفان بزرگ غربی را برای رویارویی با مشکلات امروزی مطرح می‌کند. بر فراز با فیلسوفان کتابی خنده‌آور، کاربردی و آموزنده است که آرای برترین فیلسوفان را پیش رویمان می‌گذارد تا در دنیای آشفته امروزی، برای زیستن، رویارویی و حل مشکلات قرن بیست و یک آماده شویم.

می‌اندیشم پس طراحی می‌کنم (فهم فلسفه از طریق کاریکاتور)

  • 47,000 تومان

دانیل کلاین و توماس کت‌کاری سال‌هاست که مباحث عمیقی را مطرح کرده و لطیفه‌های فراوانی نوشته‌اند. آن‌ها در این کتاب ما را به فهم فلسفه از طریق کاریکاتور و فهم کاریکاتور از طریق فلسفه دعوت می‌کنند. پرداختن به موضوعات مختلفی از معنای زندگی تا مرگ این کتاب را به معرفی کاملی از مباحث اصلی فلسفه در طول تاریخ و عصر حاضر مبدل ساخته است. از آن‌جا که نویسندگان این کتاب با بهره‌گیری از منتخب آثار هوشمندترین کاریکاتوریست‌های عصر حاضر، مباحث خود را توضیح داده‌اند، می‌توان ثقیل‌ترین مفاهیم فلسفی را به آسان‌ترین شکل ممکن آموخت.

سفر با اپیکور (سفری به یونان باستان در جستجوی 1 زندگی رضایت‌بخش)

  • 20,000 تومان

دانیل کلاین به جزیره یونانی هیدرا سفر می‌کند تا از اسرار سالمنديِ شادمانه پرده بردارد. او با پرداختن به زندگی دوستانٍ یونانی‌اش و فیلسوفانی همچون اپیکور و سارتر، می‌آموزد که دوران سالمندی را به منزله مرحله‌ای متمایز و استثنایی از زندگی تحسین کند. او به لذت‌های ساده‌ای اشاره می‌کند که فقط در دوران سالمندی عاید انسان می‌شود و ذهنی سنجیده می‌تواند آن را همچون لذت‌های بزرگ‌تر بستاید. این سفرنامه، مراقبه‌ای هوشمند و تاثیرگذار و راهنمای برای یک زندگی رضایت‌بخش است. سفر با اپیکور گردش سرخوشانه فیلسوفی شوخ‌طبعی به سرزمین حکمت و هزارتوی سالمندی است.

اضطراب وضعیت

  • 199,000 تومان

«اضطراب وضعیت» ترس از خطر شکست در برابر آرمان‌هایی است که جامعه‌مان وضع کرده و هراس از دست دادن مقام و منزلت را شامل می‌شود. هر کس تا به حال به‌خاطر تلفنی که جواب داده نشده یا لکسوس مدل بالای همسایه‌اش بی‌خوابی را تجربه کرده بهتر است بی‌درنگ کتاب پرمایه «اضطراب وضعیت» آلن دو باتن را بخواند. این کتاب با گذری به روند متمدن شدنمان و نارضایتی‌های متعاقب آن، توجه خود را به هوس سیری ناپذیر ما برای دست‌یابی به منزلت و موقعیت اجتماعی معطوف می‌دارد، هوسی که بیش از آنکه از تلاش برای دست‌یابی به رفاه مادی سرچشمه بگیرد ناشی از میل به دوست داشته شدن و مورد محبت قرار گرفتن است. آلن دو باتن معتقد است وسواسی که نسبت به جایگاهمان در جامعه داریم از منابع مختلفی نشئت می‌گیرد: ترس از فقدان عشق، انتظار بیش از حد از زندگی، باور به اینکه قدرت و جایگاه بهتر اجتماعی تنها نصیب افراد توانا می‌شود، و غرور و خودستایی. او در این اثر جذاب که بسیاری از صاحب‌نظران و نویسندگان آن را تحسین کرده‌اند درباره اضطراب موقعیت، علل و راه حل‌های آن سخن گفته است. دو باتن راه حل فرونشاندن اضطراب وضعیت را در چهار بستر فلسفه، هنر، سیاست و دین جسته و آن‌ها را در این کتاب تشریح کرده است.

رسوایی قرن (و دیگر نوشته‌ها)

  • 48,000 تومان

این مجموعه گزیده‌ای از چهار دهه فعالیت روزنامه‌نگاری تمام‌وقت، جنجالی و افشاگرانه مارکز است که طی مقاله‌هایی در روزنامه‌های مختلف منتشر شده است و زمینه‌ساز آثار بزرگ او تا رسیدن به جایزه نوبل در 1982 بوده؛ مقاله‌هایی داستان‌گونه که از اقصی نقاط جهان، از بارانکیلا تا رم، پاریس و اسپانیا به چاپ رسیده است. این پنجاه مقاله، هم‌زمان با نشان دادن سبک، درایت، عمق و شور آثار «گابو»، بیش از هر چیز نشانگر اشتغال او در حرفه‌ای است که آن را «بهترین شغل جهان» می‌خواند.

پول

  • 29,000 تومان

پول چگونه اختراع شد؟ چرا چنین نقش مهمی در زندگی‌هایمان ایفا می‌کند؟ آیا اسباب شادی‌مان را فراهم می‌کند یا اینکه حاصلی جز تلخ‌کامی ندارد؟ آینده بشر چه برنامه‌ای برای پول دارد؟ فناوری‌های آینده در زمینه هوش مصنوعی چه تاثیری بر زندگی انسان خواهد گذاشت؟ الگوریتم‌ها چگونه زندگی آدمی را متحول خواهند کرد؟ ابرانسان‌های قرن 21 چگونه لیبرالیسم را شکست خواهد داد؟ سرویس‌های جدیدی مانند ویز، کورتانا و گوگل چگونه بر جهان مسلط خواهند شد؟ یووال نوح هراری با وضوح و بینشی مثال‌زدنی خواننده را به سفری جذاب، از زمان ضرب نخستین سکه‌ها تا اقتصاد قرن 21، می‌برد و به ما نشان می‌دهد چگونه در شرف 1 انقلاب قریب‌الوقوع هستیم، چه دوستش داشته باشیم و چه از آن بدمان بیاید.

لازم نیست بگویی دوستت دارم

  • 27,000 تومان

شرمن الکسی حالا با کتابی خیره‌کننده بازگشته است: لازم نیست بگویی دوستت دارم؛ کاری متفاوت و جذاب از نویسنده‌ای که آثارش ریشه در تجربیاتش به عنوان 1 سرخ‌پوست مدرن دارد. لازم نیست بگویی دوستت دارم کتابی است برانگیزاننده و تاثیرگذار درباره خانواده، عشق و از دست دادن، کتابی قدرتمند، صادقانه و فراموش‌نشدنی...

صفحه‌ی 1