مهدی نشاط


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
علم پول درآوردن (راه افزایش چشمگیر درآمد و خلق ثروت)
کتاب نهایی موفقیت (معرفی بخش‌های اصلی ساخت 1 زندگی رویایی)
9 راهکار معجزه‌گر برای موفقیت بی‌نظیر در زندگی
خلق 1 کسب و کار ثروت‌ساز (چگونه 1 تجارت شخصی را شروع کنید و رشد دهید)
علم تاثیرگذار بودن (الهام‌بخشی به خود و دیگران برای کسب بهترین‌ها)

علم پول درآوردن (راه افزایش چشمگیر درآمد و خلق ثروت)

  • 200,000 تومان

اطلاعات غلط زیادی درباره پول وجود دارد که می‌گوید بیش‌تر مردم برای سرنوشت‌شان یا کاملا به شانس تکیه می‌کنند یا کلا این موضوع را نادیده می‌گیرند. وقتی مردم زندگی‌شان را به دست شانس می‌سپارند یا بدتر از آن،‌ دست از رویاهایشان می‌کشند، هرگز از ظرفیت انسانی‌شان استفاده نمی‌کنند. به هر حال، اسرار پول، شیوه به دست آوردنش، سرمایه‌گذاری و خرج کردن عاقلانه آن، شناخته شده است. هدف اصلی ما در این کتاب، یک چیز است: یک‌بار برای همیشه، به سردرگمی درباره این موضوع پایان دهیم و حقایق لازم و ضروری را درباره پول به‌طور یک‌جا و جامع بیان کنیم. مثل روز روشن است که اگر ایده‌های بیان شده در این کتاب را مطالعه کنید و آنها را در زندگی و کسب و کارتان به کار ببرید. به‌طور حتم به موفقیت مالی خواهید رسید.

کتاب نهایی موفقیت (معرفی بخش‌های اصلی ساخت 1 زندگی رویایی)

  • 70,000 تومان

موفقیت چگونه به‌دست می‌آید؟ «ادوارد پالیرون» شاعر و نمایشنامه‌نویس فرانسوی می‌گوید، «همیشه احمق‌هایی هستند که موفقیت شما را به‌حساب استعدادتان بگذارند». وقتی یک‌فرد به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا می‌کند، مردم تلاشش را به استعدادش نسبت می‌دهند. ولی این برداشت از موفقیت اشتباه و گمراه‌کننده است. اگر استعداد به‌ تنهایی کافی بود، چرا خیلی از افراد باهوشی که من و شما می‌شناسیم، چندان موفق نیستند؟ استعداد به‌ تنهایی هرگز کافی نیست. «پیتر دراکر» پدر علم مدیریت مدرن می‌گوید، «به‌نظر می‌رسد ارتباط چندانی بین کارآمد بودن فرد و هوش، تخیل یا دانشش وجود ندارند. هوش، تخیل و دانش لازم‌اند، ولی این کارآمدی‌ست که آن‌ها را به نتیجه می‌رساند و خودشان به‌تنهایی فقط می‌توانند دستاوردهای شما را محدود کنند». اگر استعداد کافی بود، باید بانفوذترین و کارآمدترین مردم همیشه باهوش‌ترین‌ها باشند. ولی اغلب این‌طور نیست...

9 راهکار معجزه‌گر برای موفقیت بی‌نظیر در زندگی

  • 35,000 تومان

من تکنیک‌های اثبات شده‌ای را یافته‌ام که می‌توانند برای رسیدن به دستاوردهای مطلوب مفید باشند . درک می‌کنم بی‌خوابی شبانه و اضطراب برای این که چگونه صورتحساب‌های‌تان را پرداخت کنید، چه حسی دارد. می‌دانم سرگردانی در بحران‌های زندگی تا چه اندازه آزاردهندهاست. می‌دانم سردرگمی، تردید و تلاش برای پیدا کردن راه تحقق دستاوردهای مطلوب چه معنایی دارد. در این کتاب 9 تکنیک اصلی را برای پاک‌سازی ذهن و طراحی مجدد باورهایتان در جهت نیل به دستاوردهای مطلوب در اختیارتان قرار می دهم . توصیه می‌کنم این تکنیک‌ها را به همان ترتیبی که ارائه شده‌اند، مطالعه کنید به این ترتیب یک شناخت زیربنایی از هر کدام از این تکنیک‌ها و شیوه عملکرد‌شان پیدا خواهید. بعد می‌توانید بگویید من راهکار 3 یا 7 را دوست دارم یا تکنیک‌های 2 تا 5 را می‌پسندم. می‌توانید هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کنید . این کتاب را مجموعه‌ای از تکنیک‌های پاکسازی بدانید بعد از بررسی سطرها و مشاهده‌ محتوایشان می‌توانید از هر کدام از آنها یادداشت بردارید و بگویید من این دومی را دوست دارم . دوباره به آن برمی‌گردم . از تکنیکی استفاده کنید که بیشترین جذابیت را برای شما دارد.

خلق 1 کسب و کار ثروت‌ساز (چگونه 1 تجارت شخصی را شروع کنید و رشد دهید)

  • 85,000 تومان

موانع ورود به تمامی بازارها از بین رفته‌اند. شما می‌توانید کسب و کارتان را با کارکنان کم و حتی بدون آن‌ها شروع کنید. هرینه‌های بازارایابی و تبلیغات کم شده‌اند. هزینه‌های تولید و توزیع به صفر رسیده‌اند. به راحتی می‌توانید یک کسب و کار را از دفتر خود در خانه شروع کنید. «برایان» در این کتاب عالی به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از تمامی این گزینه‌ها استفاده کنید. کسب و کار پرسودتان را شروع کنید و آن کسب و کار را از نظر کارمندان و درآمد، به اندازه دلخواه خود رشد دهید. از همه مهم‌تر، روش موفقیت و پایداری طولانی مدت این کسب و کار را به شما یاد می‌دهد. بهترین ابزار برای رسیدن به صدر و کنترل سرنوشت خود را این دنیای بی‌باک جدید، کارآفرینی‌ست. آماده شوید، چون «برایان» فرمول «مخفی» مورد استفاده اکثریت کارآفرینان موفق را ارائه می‌دهد. شما هم می‌توانید یکی از آن‌ها باشید.

علم تاثیرگذار بودن (الهام‌بخشی به خود و دیگران برای کسب بهترین‌ها)

  • 35,000 تومان

این چیزی‌ست که در این کتاب یاد خواهید گرفت: مهارت تاثیرگذاری؛ که به شما اجازه می‌دهد نتایجی باورنکردنی خلق کنید. نتایجی مثل داشتن روابط شخصی رضایت‌بخش‌تر، فروش بیشتر، همکاری‌های سودمند بیشتر و بالا بردن قابلیت تعهدتان به چیزهایی که برای شما مهم هستند. در کتاب «علم تاثیرگذار بودن» در مورد بعضی از مهم‌‌ترین موضوع‌هایی که برای موفقیت در دنیای امروز ضروری هستند، گفتگو خواهیم کرد. این کتاب، نشان‌تان خواهد داد که واقعا علمی برای تاثیر گذاشتن روی دیگران وجود دارد؛ علمی که بارها و بارها آزموده شده و سربلند بیرون آمده است و این موضوع فقط به چند سال یا چند دهه مربوط نمی‌شود، بلکه این جریان طی هزاران سال تکرار شده است...

صفحه‌ی 1