مهدی نداف ارغوان به جو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

شخصیت‌های خطرناک (روانشناس جنایی اداره تحقیقات پلیس فدرال آمریکا نحوه تشخیص و محافظت از خود در برابر شخصیت‌های خطرناک را یاد می‌دهد)

  • 155,000 تومان

اگر می‌خواهید از افکار و اعمال شخصیت‌های خطرناک آگاه شوید واز خود، عزیزان و شغل‌تان در برابر آن‌ها محافظت کنید کتاب مناسبی را انتخاب کرده‌اید. چهار فهرست مطرح شده در کتاب، به شما یاری می‌کند تا دقیقا برخورد با شخصیت‌های خطرناک را یاد بگیرید. به هیچ وجه قصد ترساندنتان را نداریم بلکه قصدمان قدرتمند کردن شماست. از شما می‌خواهم نسبت به شخصیت‌های خطرناک هوشیار و حساس باشید تا پیش از آسیب زدن و آزار شما و عزیزانتان، شناسایی و از آن‌ها دوری کنید. از شما می‌خواهم منطقه امن خود را گسترش دهید تا رفتار و اعمالی که به اقدام احتیاطی نیاز دارند، شناسایی شوند. باید حواستان باشد، به آن‌ها اعتماد نکنید و زیاد خودمانی نشوید. هرقدر تک تک افراد این کار را بهتر انجام دهند، جامعه امن و سالم‌تری خواهیم داشت. در این صورت شاید ویرانی و صدماتی که توسط شخصیت‌های فوق‌العاده خوفناک جهان انجام می‌گیرند پیش از این‌که سرتیتر جراید شوند، ادامه نیابند. اگر این کتاب به شما در جهت محافظت از خود و شناسایی کسانی که می‌توانند به شما آسیب روحی، جسمی، مالی یا عاطفی برسانند، کمک کند، در آن صورت به هدف نیک خود رسیده‌ایم.

راهکار تحمل بی‌شعوری (روش برخورد با هتاکان و گستاخان)

  • 38,000 تومان

اگر در کنار یک بی‌شعور (یا تعدادی از آنها) دچار استرس بیش از حد، تنیدگی، آسیب‌دیدگی، تحقیر، ناسپاسی یا آزار و زورگویی قرار گرفته‌اید باید طریقه رهایی، پرهیز و فرونشاندن مشکلات را یاد بگیرید. در کنار ترکیبی از نکته‌های مفید و سبک نوشتاری سرگرم‌کننده، این کتاب راهکارهای علمی و منطقی را برای کنار آمدن با بی‌شعور چه در محیط کاری، چه در دانشگاه و یا هر جای دیگری ارائه داده است.

صفحه‌ی 1