مهدی میرزایی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نسخه شادتر تو (7 راز عصب‌شناختی برای داشتن حس و حال خوش براساس تیپ مغزی افراد)
ندای شجاعت (جسورانه بر ترس‌هایت علبه کن بخت با شجاعان یار است)
مسیر بی دردسر (مهم‌ترین کار‌های خود را با کمترین زحمت انجام دهید)

نسخه شادتر تو (7 راز عصب‌شناختی برای داشتن حس و حال خوش براساس تیپ مغزی افراد)

  • 240,000 تومان

نسخه شادتر تو، کتابی است که در آن، دکتر دانیل آمن، هفت راز علوم اعصاب را، برای شادتر زیستن در عرض 30 روز، صرف نظر از سن، تربیت، ژنتیک، یا وضعیت فعلی شما، فاش می‌کند. دکتر آمن پس از مطالعه بیش از 200 هزار اسکن مغزی از افراد 155 کشور جهان، پنج تیپ اصلی مغز و هفت راز علوم اعصاب را کشف کرد که بر شادی ما تاثیر می‌گذارند. در این اثر، او کشفیات خود را توضیح می‌دهد و استراتژی‌های عملی و مبتنی بر علم را برای بهینه‌سازی شادی شما ارائه می‌دهد. او به شما یاد می‌دهد که چگونه: .تیپ مغزی خود را براساس شخصیت خود کشف کنید و بهترین راهکارهای شادی را برای خود خلق کنید. .سلامت کلی مغز خود را بهبود بخشید تا همواه خلق وخوی خود را تقویت کنید. با فاصله گرفتن از سروصدا در سر خود، از شادی خود محافظت کنید. هفت تصمیم ساده بگیرید و هفت سوال روزانه بپرسید تا شادی خود را افزایش دهید. خلق شادی مداوم سفری روزانه است و در نسخه شادتر تو، دکتر آمن شما را برای دستیابی به عادت‌های تازه، آیین‌ها و انتخاب‌های مبتنی بر علوم اعصاب راهنمایی می‌کند تا خلق‌وخوی شما را تقویت و به شما کمک کند که هر روز با ارزش‌ها و اهداف کاملا تعریف شده زندگی کنید. شادی یک عملکرد مغز است. با داشتن مغزی سالم‌تر زندگی شادتری داشته باشید.

ندای شجاعت (جسورانه بر ترس‌هایت علبه کن بخت با شجاعان یار است)

  • 240,000 تومان

رایان هالیدی در آخرین کتاب خود، که اولین اثر از مجموعه جذاب جدیدش درباره فضایل فلسفه باستان است، اساسی‌ترین فضیلت را بررسی می‌کند: شجاعت. تقریبا هر عمل معنوی و فلسفی به ترس آغشته است و هر انسانی با آن دست و پنجه نرم می‌کند. عبارت «نترس» بارها در کتاب مقدس آمده است. یونانیان باستان از ترس و وحشت سخن می‌گفتند و رواقیون معتقد بودند که احساس ترس طبیعی‌ست. اما نمی‌تواند بر شما حکومت کند. بنابراین شجاعت این است که بتوانید از ترس فراتر روید و آنچه را درست است انجام دهید. در کتاب ندای شجاعت، رایان هالیدی عناصر ترس و مفهوم ترس، عناصر شجاعت و مفهوم شجاعت و در نهایت عناصر قهرمانی و مفهوم قهرمان را تجزیه و تحلیل می‌کند. او به کم داستان‌هایی جذاب از رهبران تاریخی و معاصر، به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم بر ترس غلبه و شجاعت را در زندگی روزمره خود تمرین کنیم.

مسیر بی دردسر (مهم‌ترین کار‌های خود را با کمترین زحمت انجام دهید)

  • 98,000 تومان

آیا هرگز احساس کرده‌اید که می‌خواهید سهم بیشتری از زندگی داشته باشید، اما انرژی کافی برای آن ندارید؟ آیا احساس کرده‌اید که هرچه با سرعت بیشتری می‌دوید به اهداف خود نزدیک نمی‌شوید و همه‌ چیز بسیار دشوارتر از گذشته پیش می‌رود؟ افراد موفق، که شاید ما هم در زمره آن‌ها باشیم، شرطی‌وار باور کرده‌اند که مسیر موفقیت با کار بی‌وقفه همراه شده است و اگر می‌خواهند به خواسته‌ای فراتر از آنچه دارند دست یابند، باید بیش‌از‌حد تلاش کنند، بیش از حد فکر کنند و بیش ‌از‌حد کار کنند و اگر دائما خسته نباشند، یعنی به اندازه کافی کار نمی‌کنند! ما در حلقه بی‌پایان<<بزرگنمایی،خوردن،خوابیدن و تکرار>> گیر کرده‌ایم، اغلب دو برابر کار می‌کنیم و فقط نیمی از تلاشمان را به دست می‌آوریم. اما گرگ مک‌کیون به ما می‌گوید که مهم نیست با چه چالش‌ها یا موانعی رو‌به‌رو هستیم، راهی بهتر نیز وجود دارد: به جای اینکه بیشتر کار کنیم، می‌توانیم راهی آسان‌تر بیابیم. کتاب مسیر بی‌دردسر برای آسان‌ترین فعالیت‌های اساسی، توصیه‌هایی عملی ارائه می‌دهد و شما می‌توانید بی‌هیج تلاش مضاعفی به نتایج دلخواه خود برسید. این اثر به شما می‌آموزد که چگونه: . کارهای خسته‌کننده را به تفریحی لذت بخش تبدیل کنید. .با حل مشکلات، قبل از بروز نا امیدی، از آن جلوگیری کنید. .به جای تامین نیرو، سرعتی پایدار تنظیم کنید. .با از سر راه برداشتن مراحل غیرضروری، فرایند‌های خود را ساده کنید. .حفظ و مدیریت روابط را آسان تر کنید. مسیر بی‌دردسر مسیر تنبلی نیست، بلکه مسیری هوشمندانه است و حتی ممکن است تنها مسیر باشد. هر کار سختی در زندگی آسان نیست؛ اما ما می‌توانیم انجام دادن بیشتر موارد مهم را آسان کنیم.

صفحه‌ی 1