منوچهر اکبرلو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
1001 شب (گفتگو با مشهورترین داستان‌های جهان) با سی‌دی
ایلیاد (گفتگو با مشهورترین داستان‌های جهان) با سی‌دی
ادیسه (گفتگو با مشهورترین داستان‌های جهان) با سی‌دی
رابین هود (گفتگو با مشهورترین داستان‌های جهان) با سی‌دی
101 بازی مهارت‌های زندگی
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان

1001 شب (گفتگو با مشهورترین داستان‌های جهان) با سی‌دی

  • 18,500 تومان

شهرزاد برای شاه، داستان‌هایی شگفت‌انگیز تعریف می‌کند؛ داستان‌هایی که شاه مشتاق می‌شود تا پایان آن‌ها را بشنود. هر شب در داستان‌های اعجاب‌انگیز شهرزاد دیوها، غول‌ها، سلطان‌ها، میمون‌ها و موجوداتی باورنکردنی حضور دارند که شاه را بیش‌تر تشنه شنیدن می‌کنند. روایت‌های بی‌نظیر شهرزاد شما را نیز شیفته و جادو خواهد کرد. گفتگو با مشهورترین داستان‌های جهان، مجموعه‌ای است از خواندنی‌ترین داستان‌هایی که بزرگ و کوچک در طول سال‌های سال آن‌ها را خوانده‌اند و لذت برده‌اند. بازنویسی این داستان‌ها به زبان ساده، بی‌آنکه از سحر و هیجان داستان اصلی کم کرده باشد، امکان شریک شدن ما را در لذت خواندن این آثار کلاسیک فراهم کرده است.

ایلیاد (گفتگو با مشهورترین داستان‌های جهان) با سی‌دی

  • 18,500 تومان

جنگ تروا نزدیک به 10 سال طول کشید. آخایوسی‌ها به دنبال انتقام از تروایی‌ها بودند و پایانی برای این جنگ تصور نمی‌شد. هر روز مسائل پیچیده‌تر می‌شد؛ رهبر آخایوسی‌ها (آگاممنون) و یکی از فرماندهان بزرگ به نام آشیل، بنای دشمنی نهادند و جنگ به حساس‌ترین لحظه رسید تا جایی که رب‌النوع‌ها هم به میدان جنگ آمدند تا شاید سرنوشت آن را تغییر دهند... گفتگو با مشهورترین داستان‌های جهان، مجموعه‌ای است از خواندنی‌ترین داستان‌هایی که بزرگ و کوچک در طول سال‌های سال آن‌ها را خوانده‌اند و لذت برده‌اند. بازنویسی این داستان‌ها به زبان ساده، بی‌آنکه از سحر و هیجان داستان اصلی کم کرده باشد، امکان شریک شدن ما را در لذت خواندن این آثار کلاسیک فراهم کرده است.

ادیسه (گفتگو با مشهورترین داستان‌های جهان) با سی‌دی

  • 18,500 تومان

بعد از پیروزی در جنگ تروآ، اودسئوس، قهرمان بزرگ به سمت خانه‌اش حرکت کرد، مسیری که 10 سال به طول انجامید و با خطرات و ماجراهای فراوانی روبه‌رو شد؛ جنگ با کوکلوپ‌های آدم‌خوار، سفر به دنیای زیرزمینی مردگان، فرار از آوازهای جادویی و مرگ‌بار و ... آیا او از این خطرات هم جان سالم به در می‌برد؟ گفتگو با مشهورترین داستان‌های جهان، مجموعه‌ای است از خواندنی‌ترین داستان‌هایی که بزرگ و کوچک در طول سال‌های سال آن‌ها را خوانده‌اند و لذت برده‌اند. بازنویسی این داستان‌ها به زبان ساده، بی‌آنکه از سحر و هیجان داستان اصلی کم کرده باشد، امکان شریک شدن ما را در لذت خواندن این آثار کلاسیک فراهم کرده است.

رابین هود (گفتگو با مشهورترین داستان‌های جهان) با سی‌دی

  • 18,500 تومان

داستان رابین هود، قصه دزدان معروف جنگل شروود در نزدیکی شهر ناتینگهام است. پس از اینکه شاه ریچارد شیردل، رهسپار جنگ می‌شود، برادرش تخت شاهی را غصب می‌کند و مالیات‌های سنگینی از مردم فقیر می‌گیرد. رابین هود که یکی از تیراندازان زبردست است از دادن مالیات سر بازمی‌زند و داستان جدیدی رقم می‌خورد... گفتگو با مشهورترین داستان‌های جهان، مجموعه‌ای است از خواندنی‌ترین داستان‌هایی که بزرگ و کوچک در طول سال‌های سال آن‌ها را خوانده‌اند و لذت برده‌اند. بازنویسی این داستان‌ها به زبان ساده، بی‌آنکه از سحر و هیجان داستان اصلی کم کرده باشد، امکان شریک شدن ما را در لذت خواندن این آثار کلاسیک فراهم کرده است.

101 بازی مهارت‌های زندگی

  • 145,000 تومان

چگونه به کودکان خود بردباری، خودآگاهی و مسئولیت‌پذیری را می‌آموزید؟ چطور می‌توانید به آنها کمک کنید تا ترس، بدگمانی و پرخاشگری را کنترل کنند؟ بازی‌های گروهی می‌تواند راهی ایده‌آل برای توسعه مهارت‌های اجتماعی و عاطفی کودکان همراه با خلاقیت و لذت باشد. امروزه، مدارس و محیط‌های آموزشی، نیازمند ایده‌های جدید برای ایجاد محیطی خلاق به منظور یادگیری مثبت هستند. فعالیت‌های ارائه شده در کتاب 101 بازی مهارت‌های زندگی برای توسعه مهارت‌های پایه در کودکان جهت خودآگاهی و همراهی با دیگران تنظیم شده‌اند.

صفحه‌ی 1