منظر محمدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تاریخ فشرده پوشاک و فشن
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
دیزاین
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
دانش‌نامه دیزاین
  • 290,000 تومان
  • با تخفیف: 290,000 تومان

تاریخ فشرده پوشاک و فشن

  • 220,000 تومان

تاریخ فشرده پوشاک و فشن راهنمایی است کلاسیک که مهم‌ترین محصولات تاریخ پوشاک را در دوازده فصل پوشش می‌دهد: از اختراع سوزن در حدود چهل هزار سال پیش تا دوران شلوار جین، از بافندگان عصر نوسنگی تا برجسته‌ترین نام‌های صنعت فشن امروز. هم‌چنین مهم ترین تحولات سیاسی موثر در صنعت فشن قرن بیست و یکم را به بحث می‌گذارد، تحولاتی که به ظهور رویکردهای جدید به مسائل نژادی و جنسی، سلامت روانی، تنوع در سن افراد و شکل بدن آن‌ها و پایداری زیست‌محیطی منجر شده است. این کتاب با جای دادن فشن در بسترهای چندگانه اجتماعی- فرهنگی، سهم مهمی در ارتقا تاریخ فشن به عنوان رشته دانشگاهی معتبر ایفا کرده است.

دیزاین

  • 85,000 تومان

دیزاین اصطلاحی است که همه می‌شناسند، اما آکنده از ابهام است. نمودهای بی‌شماری دارد و مرزهای روشنی ندارد که بر مبنای آن تعریف شود. در عمل حجم زیادی از مصنوعات تولید می‌کند که اکثرشان اشیائی زودگذر و ناپایدارند و معدودی از آن‌ها خصلتی ماندگار دارند. دیزاین یکی از ابتدایی‌ترین ویژگی‌های هر چیز انسانی‌ای است و از عوامل اصلی تعیین‌کننده کیفیت زندگی انسان. همه مردم را در تمام جزئیات هر جنبه از هر کاری که هر روز می‌کنند متاثر می‌سازد. پس مقوله‌ای بسیار بااهمیت است. به ندرت جنبه‌ای از محیط مادی را می‌توان پیدا کرد که نتواند با دیزاین بهتر به نحو موثری بهبود پیدا کند. کتاب دیزاین در ده بخش با عنوان‌های: دیزاین چیست؟ ، تکامل تاریخی دیزاین، سودمندی و معنا، اشیاء، ارتباطات، محیط‌ها، هویت‌ها، سیستم‌ها و آینده به بررسی تاریخی و مفهوم دیزاین می‌پردازد. نویسنده در آغاز کتاب می‌گوید:« یکی از عجیب‌ترین ویژگی‌های دنیای مدرن این است که در آن دیزاین تا حد زیادی تبدیل شده به چیزی پیش پاافتاده و بی‌اهمیت. برعکس من می‌خواهم ادعا کنم که دیزاین، اگر مورد توجه جدی قرار گیرد و از آن بهره‌برداری مسئولانه شود، باید مبنایی تعیین‌کننده برای شکل‌دهی و ساخت زندگی انسان با همه جزئیاتش باشد، و این به نفع و صلاح همگان خواهد بود».

دانش‌نامه دیزاین

  • 290,000 تومان

کتاب حاضر شامل بیش از سیصد مدخل مقاله‌وار کوتاه و بلند است درباره جنبه‌های گوناگون دیزاین. دیزاین در این کتاب به معنای وسیع کلمه به کار برده شده است. به این ترتیب، به مدخل‌هایی برمی‌خوریم همچون «دیزاین بو»، «دیزاین حمل و نقل»، «دیزاین ایمنی»، «دیزاین علیه جرم» و... بسیاری از مقولاتی که در این کتاب درباره‌شان بحث شده در ایران ناشناخته مانده‌اند و این کتاب شاید درآمدی باشد بر شناخت آن‌ها. مخاطبان این اثر دیزاینرها، دانشجویان، استادان و پژوهشگران دیزاین و تمام علاقه‌مندانی هستند که مایل به طور عمیق و علمی با دیزاین آشنا بشوند.

صفحه‌ی 1