منصوره حکمی


فروشگاه ‌جیحون | مترجم | منصوره حکمی

منصوره حکمی، متولد 10 اردیبهشت 1333 در کرمانشاه است. او که دارای مدرک کارشناسی در رشته‎های مترجمی و علوم کامپیوتر می‎باشد در سال 1375 (1996) مدرک کارشناسی ارشد رشته Language and Literacy خود را در دانشگاهی در نیویورک دریافت کرد. منصوره حکمی که سابقه خبرنگاری، مترجمی و دبیری اخبار انگلیسی در خبرگزاری جمهوری اسلامی دارد، صدها مقاله‎ی کوتاه و بلند در زمینه‎های گوناگون به انگلیسی و فارسی برگردانده است. او که به زبان‎های فرانسه، اسپانیایی، صربی، عربی و لاتین آشنایی دارد، خودآموزی را برای دانشجویان ایرانی در صربستان به نگارش درآورده است. وی ترجمه‌ی کتاب را از سال 1381 شروع کرد و بیشترین فعالیت‌ او در زمینه کتاب‌های مدیریت شغلی، روان‌شناسی، رمان و داستان، و کودک و نوجوان می‌باشد. از آثارش می‌توان به ترجمه‌ی کتاب‌های«پسران معجزه»، «پژواک کوهستان»،«محدودیت صفر»، «رهبری آسان افراد سخت» اشاره کرد. کتاب «سفر به موگادیشو» را نیز به انگلیسی برگردانده است. از میان آثارش، به کتاب «پسران معجزه» علاقه زیادی دارد زیرا همبستگی و عشقی که بین سه برادر نوجوان پس از مرگ پدر و اکنون مرگ مادرشان جاری می‌شود و شیوه برخورد هر یک از آن‌ها با اندوه خود در حالی که با شرایط سخت زندگی مواجه‌اند به زیبایی بیان شده است . او به مدت دو سال در دانشکده‎های علوم اجتماعی و اقتصاد دانشگاه تهران و دانشگاه آزاد-واحد تهران شمال- و به مدت دو سال هم در موسسه زبان کیش تدریس زبان انگلیسی می‌کرده است. منصوره حکمی معتقد است:«خواندن کتابی که دوستش داری تو را از جنبه‌های گوناگون سرشار می‌کند و آنگاه که کتابی را دوست نداری ولی می‌خوانی، گاه تو را به دنیایی ناشناخته می‌رساند که از کشف آن لذت می‌بری». کتاب‌هایی را که می‌توان به پیشنهاد او مطالعه کرد عبارتند از :«جای خالی سلوچ»، «برادران کارامازوف »، «آیشمن در اورشلیم»، «مرگ ایوان ایلیچ» و «شما که غریبه نیستید»


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
استعدادهای شش‌گانه شغلی (روشی بهتر برای درک استعدادهایتان ناامیدی‌هایتان و گروهتان)
مشتری شریک شماست (نقش طلایی مهارت‌های نرم در روابط با مشتری)
رهبری آسان افراد سخت (چگونه افراد خودمدار ، بدبین ، خودشیفته و سخت را مدیریت کنیم)
کتاب راهنما برای روزهای پرفشار (چگونه بهترین عملکرد را در زمان‌های حساس زندگی داشته باشیم)
اوج بگیر (رویای خود را از پایه بساز)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان

استعدادهای شش‌گانه شغلی (روشی بهتر برای درک استعدادهایتان ناامیدی‌هایتان و گروهتان)

  • 98,000 تومان

نویسنده در «استعدادهای شش‌گانه شغلی» از طرح جدید پیشگامانه‌ای سخن می‌گوید که نگرشمان را برای همیشه درباره کار گروهی تغییر می‌دهد. استعدادهای شش‌گانه شغلی سریع‌ترین راه برای کمک به افراد جهت شناسایی نوع شغلی است که برای آنها شادی و انرژی به همراه می‌آورد و موجب می‌شود از کارهایی که منجر به ناامیدی و فرسودگی می‌شود اجتناب کنند. لنچونی طرح خود را به شکل داستانی جذاب مطرح می‌کند که برای خواننده قابل قبول و واقعی به نظر می‌رسد. او داستان کارآفرینی به نام بول بروکس را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرد مسئلة ناامیدی خود در محل کار را حل کند؛ از این رو با طرز فکر جدیدی روبه‌رو می‌شود که دیدگاهش را به کار اعضای گروه و حتی رابطه با همسر و فرزندانش تغییر می‌دهد. آنچه این کتاب را از سایر موارد مشابه متمایز می‌کند، سرعت درک و به کارگیری آن و ارتباط آن با هر نوع کار در زندگی است؛ از اداره یک شرکت گرفته تا عرضه یک محصول یا اداره خانواده. با خواندن این کتاب می‌توانید به روشی بهتر برای درک استعدادها و ناامیدی‌هایتان دست یابید و نبوغ کاری خود و همکاران خود را شناسایی و تحول را در کار، گروه کاری و زندگی خود تجربه کنید.

مشتری شریک شماست (نقش طلایی مهارت‌های نرم در روابط با مشتری)

  • 169,500 تومان

بازاریابی در گذشته کار بسیار راحت‌تری بود اما از آن روزها به همراه تغییر در رفتار مصرف‌کننده، که همه در بازاریابی از آن آگاهند، اوضاع به طرز چشمگیری تغییر کرده است. شرکت‌ها باید خدمات تخصصی بسیار متنوعی ارائه دهند تا به مشتریان خود در هدایت فضای کاملا پرزحمت کسب و کار کمک کنند و در عین حال فکر کنند که چگونه درآمدهای مشتری و خودشان را افزایش بخشند. وظیفه چه کسی است که تشخیص دهد چگونه همه این موارد نابرابر را در یک راستا قرار دهد؟ شریک مشتری. شغلی که همیشه سخت بوده است، اکنون به مجموعه مهارت‌های رهبری نیاز دارد که بسیار دلهره‌آور به نظر می‌رسد. این کتاب راهنمایی عملی برای تبدیل شدن به رهبری بهتر و پیمایش میدان پرخطر چالش‌ها، از مدیریت تیم‌های چندمنظوره گرفته تا گفتگوهای مشکل با مشتریان، به شمار می‌رود و کلید طلایی آن توجه به اهمیت مهارت‌های نرم و آموزش آن‌ها به خواننده است...

رهبری آسان افراد سخت (چگونه افراد خودمدار ، بدبین ، خودشیفته و سخت را مدیریت کنیم)

  • 154,500 تومان

اغلب اوقات رهبران مشکلات کارمندانشان را برای مدت طولانی نادیده می‌گیرندء زیرا از درگیری می‌ترسند یا اگر اقدام کنندء به دلیل بی تجربگی یا اینکه نمی‌دانند دقیقا چه کاری باید انجام دهندء شرایط را بد اداره می‌کنند. در موارد پیچیده‌ترء جایگزینی این افراد حتی ممکن است دشوارتر باشد یا اینکه امکان دارد رهبر رابطه‌ی نزدیکی با آنها داشته باشد. اقدام نکردن می‌تواند به تمام کسانی که در اطراف آن افراد هستند آسیب برساند و دیگران راء قبل از آن که خود افراد سخت کار را ترک کنندء به ترک کار سوق دهد.

مراقب روانت باش (ابزاری قدرتمند برای احیای سرزندگی رهایی فکری و بهبود عملی در افسردگی اضطراب و خستگی)

  • 120,000 تومان

امروزه، انسان درگیر انواع و اقسام بیماری‌های روحی و جسمی است و برای درمان آن‌ها، جز مصرف انواع قرص‌های شیمیایی، که بازار گرمی برای شرکت‌های دارو‌سازی فراهم آورده، راهی نمی یابد. غافل از آن که روش‌های درمانی متفاوت و معجزه‌آسایی وجود دارد. کتاب پیش‌ رو، اثری ارزشمند است که نگرش شما را نسبت به مفهوم تندرستی دگرکون می کند و می آموزد که چگونه در این مسیر، با تمام دارو‌هایی که تا کنون مصرف کرده‌اید، خداحافظی کنید.

کتاب راهنما برای روزهای پرفشار (چگونه بهترین عملکرد را در زمان‌های حساس زندگی داشته باشیم)

  • 195,000 تومان

ما در زمانه‌ای پرفشار زندگی می‌کنیمء زمانه‌ای که هر روز احساس می‌کنیم در خطر از دست دادن شغل یا شهرت هستیم. بیش از هر زمان دیگریء افراد شاغل این احساس ناخوشایند را دارند که مجبور به تولیدء اجرا و دست یافتن به نتیجه‌اندء در غیر این صورت... فشار دشمن موفقیت است: عملکرد را تضعیف می‌کند و موجب می‌شود تا شکست بخوریم. خطری واضح و حاضر در اضطراب فشار وجود دارد و آن اینکه اغلب به جنبه‌های دیگر زندگی‌مان تعمیم می‌یابد. اضطراب فشار آماده است تا به طاعون معاصر تبدیل شود.

محدودیت صفر (معرفی هواپونوپونو یا آموزه‌های بومیان هاوایی روش رازگونه بومیان هاوایی در دستیابی به ثروت تندرستی و آرامش)

  • 165,000 تومان

خداوند همه چیز را از هیچ به وجود آورد. به باور بومیان هواپونوپونو، یک روز هیچ از دل پرتو آفرینش الهی، خودش را در آینه نمایاند و شما به دنیا آمدید. از آن پس، به واسطه اراده الهی به آفرینشگری پرداختید و ناخودآگاه، باورها، برنامه‌ها، افکار واژه‌ها و کردار خود را جذب کردبد و پذیرفتید. محدودیت صفر، بازگشت به گذشته است؛ یعنی همان زمانی که هیچ فکر منفی و غلطی در ذهن‌تان جای نگرفته بود و جز عشق‌ورزی به مظاهر خلقت هیچ چیز نمی‌دانستید...

اوج بگیر (رویای خود را از پایه بساز)

  • 125,000 تومان

حتما می‌دانید که توان شما برای دستیابی به موفقیت، فراتر از دست نیافتنی‌ترین رویاهای شماست. پس اگر با تلاش فراوان، بال دربیاورید و به سوی اوج آسمان آرزوهایتان پرواز کنید، درمی‌یابید که آسمان برای پهنای موفقیت‌های شما انتها و مرزی ندارد. این کتاب، شما را به خلبانی برای اوج گرفتن در آسمان رویاهایتان تبدیل خواهد کرد...

صفحه‌ی 1