معصومه عامری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سقلمه (بهبود تصمیمات درباره‌ تندرستی‏ ثروت و خوشبختی) مینی بوک
  • همراه با تخفیف
13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند (مینی بوک)
هنر شفاف اندیشیدن (مینی‌بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
هنر خوب زندگی کردن (مینی‌بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

سقلمه (بهبود تصمیمات درباره‌ تندرستی‏ ثروت و خوشبختی) مینی بوک

  • 15,000 تومان

منظور از سقلمه، هر چیزی است که تصمیمات ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تیلر و سانستین معتقدند مردم به‌صورت فکر شده و بر اساس منفعت شخصی، تصمیم‌گیری نمی‌کنند. بلکه به دلیل نداشتن آگاهی لازم و ناتوانی در کنترل رفتارهای شخصی، دست به انتخاب‌های اشتباه می‌زنند. انتخاب‌هایی که در مقیاس بزرگ به اقتصاد جامعه آسیب می‌زند. آنها در کتاب سقلمه با استفاده از علم روانشناسی، آمارهای جامعه‌شناسی وعلوم اجتماعی سعی می‌کنند تا اقتصاد رفتاری و علم انتخاب درست را میان مردم جا بیاندازند.

13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند (مینی بوک)

  • 45,000 تومان

کتاب 13 کاری که افراد هوشمند انجام نمی‌دهند، کتابی است کاربردی که مواردی مانند موفقیت، شکست، تنهایی، خشنودسازی و قدرت را بررسی می‌کند. ایمی مورین در طول یک دهه، به‌عنوان روان‌درمانگر به مراجعین خود کمک کرد تا استعدادها، مهارت‌ها و نظام‌های حمایتی خود را شناسایی کنند.‌‌ بر همین اساس او با تمرکز روی نقاط قوت مراجعه‌کننده‌اش، سعی می‌کرد تا مشکلات او را حل کند.

هنر شفاف اندیشیدن (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

در کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» رولف دوبلی لیست جامعی از 99 روش را به صورت یکجا گردآوری کرده است که در آن مردم شفاف نمی‌اندیشند. اغلب تصور ما این است که نسبت به آنچه انجام می‌دهیم آگاهی کامل داریم‏‏‏‏، ولی در حقیقت باور‌های غلط ذهنی، خیلی بیشتر از آنچه انتظار داریم ما را کور کرده‌اند. اگر ‌می‌خواهید برای تصمیمات آتی و مهم زندگی خود شفاف اندیشیدن را بیاموزید، ابتدا مروری اجمالی بر این کتاب داشته باشید تا مطمئن شوید که دچار لغزش نخواهید شد! مفهوم کتاب در یک جمله: شما بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید دچار اشتباه می‌شوید، پس احتیاط کنید!

هنر خوب زندگی کردن (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

مدت‌هاستء مردم از خود می‌پرسند که زندگی خوب چگونه است؟ بهترین روش برای زندگی کردن چیست؟ زندگی خوب از چه چیزهایی تشکیل شده است؟ نقش سرنوشت چیست؟ نقش پول چیست؟ این مجموعه سوال‌ها طی سال‌های گذشته هیچ‌گاه تغییر نکرده‌اند زیرا افراد به دنبال یک اصل واحد یا یک قانون کامل برای خوب زندگی کردن هستند اما زمان نشان داده است برای دستیابی به کیفیت درست زندگی مجموعه‌ای از تلاش‌ها و مهارت‌ها لازم است. «رولف دوبلی»ء در کتاب «هنر خوب زندگی کردن» از ابزارهایی صحبت می‌کند که با به کارگیری آن‌ها می‌توان کیفیت یک زندگی را افزایش داد. ایشان در کتاب «هنر خوب زندکی کردن» از 52 ابزار صحبت می‌کند که با به کارگیری آن‌ها می توان کیفیت یک زندگی را فزایش داد.

صفحه‌ی 1