مصطفی شایان اکرم شایان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سر میز گرگ
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
ساعت بی‌عقربه
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
نامه عاشقانه‌ای که هرگز فرستاده نشد (مجموعه داستان)
خواهش می‌کنم ساکت باش
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان

سر میز گرگ

  • 195,000 تومان

آلمان، سال 1943: رزا سور بیست‌و‌شش ساله است. پدر و مادرش هردو مرده‌اند و شوهرش گرگور هم فرسنگ‌ها دور از خانه در جبهه‌های جنگ جهانی دوم می‌جنگند. رزا که تنها و درمانده است برلین جنگ‌زده را رها می‌کند و به امید یافتن سرپناهی امن، راهی دهکده‌ای می‌شود که پدرشوهر و مادروهرش آنجا زندگی می‌کنند. اما یک روز صبح سربازان گارد اس‌اس می‌آیند و خبر می‌دهند او فراخوانده شد تا یکی از چشندگان غذای هیتلر باشد. رزا و نه زن دیگر روزی سه بار به مقر مخفی هیتلر می‌روند، به آشیانه گرگ، تا پیش از هر وعده، غذای او را بچشند که مبادا مسموم باشد. آنها که هرلحظه ممکن است جانشان را از دست بدهند، رفته‌رفته دو دسته می‌شوند. عده‌ای به هیتلر وفادارند و عده‌ای هم مانند رزا به هیچ عنوان خودشان را نازی نمی‌دانند، اگرچه هر روز جانشان را به خاطر هیتلر به خطر می‌اندازند. هرچه زمان می‌گذرد کینه‌ها، دلخوری‌ها و مخفی‌کاری‌هایشان هم بیشتر می‌شود. روزبه‌روز از هم دورتر و دورتر می‌شوند و هر کس با خودش می‌اندیشد نکند در سمت اشتباه تاریخ ایستاده باشد.

ساعت بی‌عقربه

  • 55,000 تومان

برای نخستین بار خودش را به مرگ نزدیک می‌دید. ترسی که وجودش را فراگرفته و نفسش را بریده بود. ربطی به مرگ خودش نداشت؛ بلکه به خاطر ماجرای مرموزی بود که از آن سر در نمی‌آورد. ترس از این‌که در آن ماه‌ها چه رخ خواهد داد و تا کی این قصه ادامه خواهد داشت و در این اندک روزهای بودنش چه بر او خواهد گذشت. پنداری به ساعتی بی‌عقربه چشم دوخته بود.

نامه عاشقانه‌ای که هرگز فرستاده نشد (مجموعه داستان)

  • 18,000 تومان

نامش هتی بود و در اوایل قرن بیستم به دنیا آمده بود. در سن هفتاد سالگی بر اثر سوء تغذیه و سرمای شدید، جان داد. مدت مدیدی را تنها بود؛ تقریبا از همان زمان که شوهرش کمی پس از جنگ جهانی دوم در زمستانی سرد و طاقت‌فرسا بر اثر ذات‌الریه مرد. از میان تمام فرزندانش، تنها، دخترش در آستانه سال نو برایش کارت تبریک فرستاده بود؛ البته او هم با هتی چندان رابطه خوب و گرمی نداشت، زیرا همه آن‌ها برای خودشان افرادی متشخص، محترم و ثروتمند شده بودند و هتی بیچاره آهی در بساط نداشت.

خواهش می‌کنم ساکت باش

  • 30,000 تومان

داستان‌های کارور بیان‌گر زندگی آشفته و سردرگم انسان امروزی است؛ انسانی از خودبیگانه که در منجلابی عمیق فرورفته است؛ انسانی سرگشته و درمانده که در چنگال تنهایی گرفتار آمده است. هرچند عده‌ای وی را تصویرگر آمریکای امروز می‌دانند، به گمانم او دردی فراتر از مرز و بومی خاص دارد و قصه‌هایش زندگی انسان‌های سرگشته و درمانده را در گوشه‌گوشه جهان به تصویر می‌کشد. بخشی از کتاب: به انتهای خیابان که رسید به سمت راست چرخید. به‌دقت همه جا را نگاه می‌کرد. خورشید دیگر غروب کرده بود و شب همه‌چیز را در شولای خود پیچانده بود. خانه‌هایی که مرتب در کنار هم قرار گرفته بودند، درختان، تیرهای تلفن، ماشین‌های پارک‌شده کنار خیابان، همه و همه به او نوید آرامش می‌داد. آل با خودش گفت: خدایا! یعنی هنوز هم شانس دارم؟!

صفحه‌ی 1