مصطفی رضیئی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تقلب (وقت تسویه حساب رسیده است) خیابان هراس 8
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
بازی‌های تولد (برای بازی کردن می‌میری) مجموعه زمان وحشت
رموز مهتاب (آن‌ها فقط نیمه‌شب بیرون می‌آمدند) مجموعه زمان وحشت
خرد جمعی (چرا اکثریت باهوش‌تر از اقلیت است)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
خدا حفظ‌تان کند دکتر که‌وارکیان
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان

تقلب (وقت تسویه حساب رسیده است) خیابان هراس 8

  • 24,000 تومان

کارتر تقلا می‌کرد، سعی می‌کرد او را از خودش دور کند، سعی می‌کرد نفس بکشد، اما آدام محکم او را به دیوار چسبانده بود. سرانجام کارتر محکم به سینه او کوبید....

بازی‌های تولد (برای بازی کردن می‌میری) مجموعه زمان وحشت

  • 30,000 تومان

تنها راه برنده شدن یک بازی در خیابان هراس، این است که آخرین نفری باشی که توی این بازی زنده می‌مانی... وقتی ریچل به جشن تولد اختصاصی برندن در جزیره اختصاصی خانواده هراس دعوت می‌شود، بلافاصله موافقت می‌کند، هرچند دوستانش به او هشدارهای جدی می‌دهند که نباید به این میهمانی تولد برود. وقتی ریچل و بقیه میهمان‌ها به جزیره می‌رسند، بازی‌های تولد شروع می‌شود ولی بازی‌هایی که برندن هراس برای تولدش طراحی کرده، بازی‌هایی نیستند که کسی بخواهد داوطلبانه بازی کند.

رموز مهتاب (آن‌ها فقط نیمه‌شب بیرون می‌آمدند) مجموعه زمان وحشت

  • 30,000 تومان

وقتی خواب نداشته باشی، «شب» همیشه هست... لوئیس و جیمز همه چیز را شروع کردند. آن‌ها اواخر شب دزدکی از خانه بیرون می‌زدند. بعد بقیه دوستان هم به آن‌ها ملحق شدند. ابتدا عمارت قدیمی و نیمه ویران خانواده هراس را گشتند. و بعد به جاهای دیگر هم سرک کشیدند. آن‌ها خود را بچه‌های شب می‌خواندند، اما بعد شب‌ها تاریک‌تر شد. اتفاقات غیرمنتظره پیش آمد... ماجراهایی اهریمنی! و بعد، کمی بعد، قتل‌ها شروع شد... همه چیز در شب به تلاطم می‌افتد...

خرد جمعی (چرا اکثریت باهوش‌تر از اقلیت است)

  • 120,000 تومان

تاریخ به ما می‌گوید وقتی می‌خواهی کاری انجام دهی، سراغ یکی از مدیران بروی، درست؟ نه، اشتباه است. اگر می‌خواهی به یک تصمیم درست برسی یا مشکلی را حل کنی، گروه‌های بزرگ مردم، باهوش‌تر از تعداد انگشت‌شماری متخصص خواهند بود. این کتاب برجسته و خردمندانه به شما نشان می‌دهد چرا خرد مرسوم این‌قدر اشتباه است و چرا تئوری خرد جمعی، دارای تأثیرهایی چنین گسترده بر آن‌هایی‌ست که تجارت‌مان را پیش‌می‌برند، نظام سیاسی ما را ساختار می‌بخشند و جامعه‌مان را منظم می‌کنند. خرد جمعی در روندی زیرکانه، موشکافانه و سرشار، برای همیشه تصور شما را در مورد رفتار بشری تغییر خواهد داد.

خدا حفظ‌تان کند دکتر که‌وارکیان

  • 12,000 تومان

خدا حفظ‌تان کند دکتر که‌وارکیان، احتمالا عجیب و غریب‌ترین مجموعه یادداشت‌هایی است که تاکنون خوانده‌اید. کورت ونه‌کات جونیور، این بار در نقش خبرنگار ایستگاه رادیویی WNYC، خودش را به مهم‌ترین زندان تگزاس می‌برد و تا به لطف دوست واقعا صمیمی‌اش، دکتر که‌وارکیان، در سالن مجهز مرگ این زندان نیمه‌جان شود، از تونل آبی بگذرد و در آن دنیا با شخصیت‌هایی گوناگون، درست دم در بهشت مصاحبه کند و برگردد و سپس متن‌های کوتاه خود را در برنامه‌های نود ثانیه‌ای این رادیو بخواند. متن‌های ونه‌گات صرفا برای تفریح نوشته نشده‌اند، بلکه هدفی جدی ورای این متن های شاد و شنگول قرار گرفته است، تا نشان دهد بهشت و جهنم، دقیقا چیزی است که در این دنیا برای مردمان زمین می‌سازیم.

صفحه‌ی 1