مریم فرحناکی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
موریارتی مهین‌پرست 3
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
موریارتی مهین‌پرست 2
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
موریارتی میهن‌پرست 1
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان

موریارتی مهین‌پرست 3

  • 165,000 تومان

موریارتی پیش از آنکه رقیب شرلوک باشد، با نظام طبقاتی ناعادلانه لندن مبارزه می‌کرد و مطمئن می‌شد که اشراف فاسد به سزای اعمالشان می‌رسند. اما حتی خیرخواهانه‌ترین نقشه‌ها هم می‌توانند از کنترل خارج شوند- آیا رویای موریارتی برای داشتن جهانی با برابری و عدالت بیشتر، از او یک قهرمان می‌سازد... یا یک هیولا؟ درست همان‌طور که به نظر می‌رسد همه چیز طبق خواسته او پیش می‌رود، شرلوک در حالی به خود می‌آید که بابت قتلی که مرتکب نشده دستگیر شده و ماجرا، نقشه طراحی‌شده کسی جز موریارتی نیست! شرلوک خیلی زود از دست پلیس گریخت تا نام خود را از اتهام پاک کند. قربانی، کنت دربر، پیش از مرگش نام شرلوک را با خون خود نوشته بود، اما چرا؟ آیا شرلوک می‌تواند این معما را حل کرده و خود را نجات دهد؟

موریارتی مهین‌پرست 2

  • 165,000 تومان

موریارتی پیش از آنکه رقیب شرلوک باشد، با نظام طبقاتی ناعادلانه لندن مبارزه می‌کرد و مطمئن می‌شد که اشراف فاسد به سزای اعمالشان می‌رسند. اما حتی خیرخواهانه‌ترین نقشه‌ها هم می‌توانند از کنترل خارج شوند- آیا رویای موریارتی برای داشتن جهانی با برابری و عدالت بیشتر، از او یک قهرمان می‌سازد... یا یک هیولا؟ پس از ساماندهی موفق پایگاهی در دورهام و پاکسازی بخشی از فساد شهر، نگاه ویلیام جیمز موریارتی متوجه لندن شد. برای پیشروی در آنجا، او به کمک برادرش آلبرت نیاز داشت. اما در مسیر رفتن به لندن، موریارتی توسط یک دسته از تبهکاران دزدیده شد! آیا آلبرت می‌تواند سر وقت او را نجات دهد؟

موریارتی میهن‌پرست 1

  • 165,000 تومان

موریارتی پیش از آن که رقیب شرلوک باشد، با نظام طبقاتی ناعادلانه لندن مبارزه می‌کرد و مطمئن می‌شد که اشراف فاسد به سزای اعمالشان می‌رسند. اما حتی خیرخواهانه‌ترین نقشه‌ها هم می‌توانند از کنترل خارج شوند- آیا رویای موریارتی برای داشتن جهانی با برابری و عدالت بیشتر، از او یک قهرمان می‌سازد... یا یک هیولا؟ در اواخر قرن 19، بریتانیا بر یک چهارم مساحت جهان حکمرانی می‌کرد. در حالی که بردگان طبقه کارگر بی‌وقفه بر سر کارهایشان بودند، اشراف در خانه‌های پر زرق و برق خود در راحتی و تجمل به سر می‌بردند. وقتی خانواده آلبرت جیمز موریارتی جوان از طبقه بالاتر سرپرستی دو یتیم از طبقه پایین‌تر را به عهده گرفتند، ظلم و ستمی که پسرها از جانب خانواده آلبرت تجربه می‌کردند باعث شد او از طبقه اشرافی که در آن به دنیا آمده بود متنفر شود. آلبرت از پسر بزرگتر - که ذهن یک نابغه و غریزه یک قاتل را داشت - برای خلاصی دنیا از اهریمن درخواست کمک کرد؛ و این ماجرا از خانواده خود آلبرت شروع شد!

صفحه‌ی 1