مریم دانیالی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

بارداری ذهن‌آگاهانه (پرورش بهزیستی هیجانی و پیشگیری از افسردگی در دوران بارداری و پس از زایمان)

  • 160,000 تومان

سلامت روان در دوران بارداری و پس از زایمان بسیار مهم است و بر جنبه‌های مختلف زندگی مادران و فرزندان آنها اثر می‌گذارد. با این حال تا به حال کمتر به سلامت روان و چالش‌های روانی مادران در این دوران مهم زندگی‌شان پرداخته شده است. این کتاب بر اساس رویکرد شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی به مشکلات و چالش‌های روانی مادران در دوران بارداری و پس از زایمان می‌پردازد. نویسندگان کتاب از متخصصان چالش‌های هیجانی دوران بارداری و اوایل فرزندپروری هستند و به مدت 10 سال تلاش کرده‌اند تا شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی را با نیازهای مادران در دوران بارداری و پس از زایمان تطبیق بدهند. این کتاب شامل 8 فصل است. هر فصل شامل 3 درس و تمرین‌های مرتبط با آن است. تمرین‌های کتاب با هدف پیشگیری از افسردگی و اضطراب در دوران بارداری و پس از زایمان طراحی شده‌اند و با موقعیت‌های مختلف و نیازهای ویژۀ مادران در دوران بارداری و پس از زایمان سازگار است. این کتاب، کتابی خودیاری است و برای مطالعه و انجام تمرین‌ها نیازی به مراجعه به متخصص سلامت روان نیست. مادران با مطالعۀ این کتاب می‌توانند گام مهمی جهت سلامت روان خود در دوران بارداری و پس از زایمان بردارند.

تله‌ای به نام فکر (بدون استفاده از قدرت اراده خود و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و به آرامش ذهنی برسید)

  • 110,000 تومان

آیا تابه‌حال متوجه شده‌اید که در چرخه نشخوار فکری، خودانتقادی و نداشتن اعتمادبه‌نفس گرفتار شده‌اید؟ آیا ذهن شما فقط بدترین اتفاق‌ها را در نظر می‌گیرد، به‌طور مداوم گذشته را مرور می‌کند و برای آینده برنامه‌ریزی می‌کند؟ اگر افکار تکرار شونده باعث می‌شوند که از زندگی لذت نبرید و به رضایت واقعی نرسید، لازم است تغییری در زندگی‌تان ایجاد کنید. این کتابِ منحصربه‌فرد به شما کمک می‌کند تا ذهن دانای کل را کنار بگذارید و با لذت بیشتری زندگی کنید: کتاب «تله‌ای به نام فکر» اثر امی جانسون به شما کمک می‌کند تا عادات فکری منفی خود را تغییر دهید، منتقد درونی خود را خاموش کنید و اعتمادبه‌نفس، خلاقیت و آزادی بیشتری را تجربه کنید. وقتی بفهمید ذهن‌تان چگونه کار می‌کند، افکار غیرمفید و ناخواسته به پس‌زمینه ذهن‌تان منتقل می‌شوند و آگاهی شما به سمت چیزی آرام‌تر و عمیق‌تر هدایت می‌شود و به آرامش ذهنی می‌رسید. آرامش ذهنی آنطور که دیگران می‌گویند، دست‌نیافتنی نیست. هرکسی می‌تواند آن را تجربه کند. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور به آرامش ذهنی برسید.

متن و خلاصه پروتکل‌های درمان حساسیت‌زدایی با حرکت چشم و پردازش مجدد ای‌ ام‌ دی‌ ار (درمان حالت‌های مرتبط با تروما و استرس)

  • 220,000 تومان

درمان EMDR نوعی رواندرمانی است که فرایندها و پروتکل‌های استانداردی دارد. این کتاب که شامل دستورالعمل‌های گام‌به‌گام فرایند‌ها و پروتکل‌های استاندارد EMDR است و برای متخصصان و بالینگران با تجربه EMDR، مربیان و مشاورانی که با درمانجویانی سر و کار دارند که تحت تاثیر تروما و استرس قرار گرفته‌اند مفید است و به آنها کمک می‌کند از درمان EMDR در مفهوم‌پردازی‌ها و برنامه‌ریزی‌های درمانی خود استفاده کنند. از ویژگی‌های این کتاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: . روش استفاده از فرایندها و پروتکل‌های استاندارد EMDR را بیان می‌کند. . چگونگی درمان بیمارنی که تحت تاثیر تروما و استرس قرار گرفتند، مانند افراد مبتلا به دلبستگی واکنشی، PTSD، اختلال استرس حاد و داغداری پیچیده مداوم را بیان می‌کنند. . حاوی متن‌های گام‌به‌گامی است که به متخصصان کمک می‌کند مهارتشان را سریع‌تر ارتقا دهند. . پروتکل سه‌بخشی و فرایند 11 گام اساسی درمان EMDR را بیان می‌کند. . هر پروتکل خلاصه‌ای دارد که می‌توان از این خلاصه به منظور جمع‌آوری آسان‌تر اطلاعات درمانجو و همچنین یادآوری سریع‌تر اطلاعات استفاده کرد. . بر اهمیت خودمراقبتی بالینگران تاکید می‌کند.

برگه‌ها و کاربرگ‌های مهارت‌آموزی دی بی تی (کتاب کار)

  • 195,000 تومان

این کتاب شامل بیش از 225 برگه و کاربرگ از مهارت‌های رفتاردرمانی دیالکتیک (DBT) است که برای درمان‌جویانی که بر اساس رویکرد رفتاردرمانی دیالکتیک تحت روان‌درمانی قرار می‌گیرند و هم‌چنین درمان‌گرانی که بر اساس این رویکرد فعالیت می‌کنند منبعی مهم و اساسی به شمار می‌رود. در این کتاب برگه‌ها و کاربرگ‌های کتاب مهارت‌آموزی مارشا ام. لینهان به همراه مقدمه‌ای کوتاه برای درمان‌جویان ارائه شده است. برگه‌ها به توضیح مختصر هر تمرین می‌پردازد و کاربرگ‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که درمان‌جو به‌راحتی می‌تواند تمرین‌های خود را در آن‌ها یادداشت نماید. در ابتدا DBT برای درمان اختلال شخصیت مرزی ایجاد شده بود اما تحقیقات نشان داده‌اند که این روش درمانی برای درمان طیف گسترده‌ای از اختلالات روانی و هیجانی مؤثر است. هیچ‌کدام از برنامه‌های مهارت‌آموزی DBT به آموزش تمامی برگه‌ها و کاربرگ‌های این کتاب نمی‌پردازند و درمان‌جو می‌تواند بر اساس توصیه‌های درمان‌گر به مهارت‌های مورد نیاز خود دسترسی سریع و آسان پیدا کند...

صفحه‌ی 1