مریم حسین نژاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انسان در جست‌وجوی معنا (مقدمه‌ای بر معنادرمانی)
دوشیزگان
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
باورش کن (باور داشته باشید می‌توانید از دست کم گرفته شدن به سمت شکست‌ناپذیری حرکت کنید)
دل بستن و دل بریدن
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
هنر پرفورمنس (1 روش ارتباطی)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
قورباغه بزرگ توکیو را نجات می‌دهد
  • 34,000 تومان
  • با تخفیف: 34,000 تومان
کازوئو ایشی‌گورو و هنر داستان‌نویسی‌اش به همراه گفتگو و داستان آوازه‌خوان
چمدان پدرم (اورهان پاموک و هنر داستان‌نویسی‌اش به همراه 2 مصاحبه )
حمله دوم به نانوایی
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان

رفتاردرمانی شناختی (تکنیک‌های ساده برای غلبه فوری بر افسردگی تسکین اضطراب و سیم‌کشی مجدد مغزتان)

  • 95,000 تومان

آیا دوست یا خویشاوندی دارید که همیشه شاد، خودپذیر و خوش‌بین باشد؟ شاید از خود پرسیده باشید رازش چیست! چرا برخی از مردم می‌توانند بر دریاهای طوفانی زندگی سوار شوند و لبخند بزنند، در حالی که برخی دیگر با هر مشکلی ناامید می‌شوند؟ راستش پاسخ بسیار ساده است. همه چیز به طرز فکر آنها بستگی دارد. افراد خوش‌بین و با اعتمادبه‌نفس می‌دانند نگاه شما به دنیا و خودتان تمام تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند. آنها می‌دانند برای داشتن یک زندگی عالی، باید یاد بگیرید چگونه از ذهن خود به نفع خودتان استفاده کنید، نه علیه‌تان. در این کتاب، درمی‌یابید چگونه تفکر خود را متحول و روابط و سلامت روانتان را کاملا اصلاح کنید. کار آسانی نیست، اما در عرض چند ساعت تفاوت را احساس خواهید کرد. تمرین‌های این فصل‌ها را انجام دهید تا هر بخش از زندگی‌تان برای بهتر شدن تغییر کند.

انسان در جست‌وجوی معنا (مقدمه‌ای بر معنادرمانی)

  • 110,000 تومان

«انسان در جستجوی معنا» مهم‌ترین کتاب ویکتور فرانکل است که نخستین بار سال 1946 یعنی تقریبا بلافاصله بعد از پایان جنگ جهانی دوم منتشر شد. او در بخش نخست این کتاب، تجربیات هول‌آور و تاثیرگذارش را از سه سال حضور در اردوگاه‌های کار اجباری آشویتس و داخائو نوشته و در بخش دوم، با استفاده از این تجربیات، نظریه معناگرایی خود را شرح داده است. اما فرانکل مثل هر دانشمند دیگری، تا زمان حیاتش یعنی تا چهل و شش سال بعد از آن، این کتاب را بازنگری کرد و با ویراست‌های تازه، دیدگاه‌هایش را گسترش داد و اصلاح کرد. او پنج سال پیش از مرگش در 1992 ویراست تازه‌ای از کتاب منتشر کرد. ترجمه حاضر، براساس همین نسخه آخر است که نسبت به نسخه‌های اولیه، تفاوت‌هایی دارد. از جمله این که فرانکل یک فصل نسبتا طولانی به کتاب افزوده است به نام «موردی از خوش‌بینی غم‌انگیز». فصلی که در آن توصیفی بسیار زیبا از وضعیت انسان در جهان پر از رنج و راه مواجهه با آن را ارایه می‌دهد.

دوشیزگان

  • 280,000 تومان

داستان افسون‌کننده‌ی دیگری از رتبه‌ی یک پرفروش‌های نیویورک تایمز که تعلیق و دلهره‌‌‌ی روان‌شناختی را با اسطوره‌های یونانی، قتل و عقده‌های روانی در هم می‌آمیزد و جایگاه مایکلیدیس را به عنوان یکی از چهره‌های اصلی این ژانر تثبیت می‌کند.

مغز شما همیشه در حال گوش دادن است (اژدهاهای درونتان را که شادمانی عادات و مشکلات عاطفی‌تان را کنترل می‌کنند اهلی کنید)

  • 145,000 تومان

از وقتی صدای تأیید یا عدم تأیید فرزندتان را شنیدید که می‌خواهد برای عمرش تصمیم بگیرد، وقتی این اجازه را به آنها بدهید، دارید ارتباط فوق‌العاده‌ای را با او می‌سازید. البته برای این کار لوسشان نکنید. این کار را با دادن زمان درست، گوش دادن درست و محکم و مهربان بودن با آنها انجام دهید. وقتی اژدهاهای والدین تقویت شوند، احساس می،کنید بی،اهمیت هستید، صدمه‌دیده و نادیده گرفته شده‌اید یا می‌توانید احساس حفظ ارتباط، اعتماد به نفس، محافظت و غرور کنید.

باورش کن (باور داشته باشید می‌توانید از دست کم گرفته شدن به سمت شکست‌ناپذیری حرکت کنید)

  • 159,000 تومان

با خواندن این کتاب رویاهای خاک گرفته‌تان را از روی طاقچه بردارید و برای تحققشان آستین بالا بزنید. باب به من آموخت که همه ما میکروفونی داریم که در زندگی‌مان آن را کنترل می‌کنیم. ما باید افرادی را انتخاب کنیم که بتوانیم میکروفونمان را به دستشان بدهیم. ما تصمیم می‌گیریم که چه کسی با میکروفونمان حرف بزند و صدایش را چقدر بلند کند. وقتی درست تصمیم بگیریم که میکروفون زندگی‌مان دست که باشد و بتواند در زندگی‌مان حرف بزند، همه چیز تغییر خواهد کرد. اگر حس ششمتان به شما می‌گوید که یک دوست، شریک یا اعضای خانواده اهداف و رویاهایتان را از منظر به درد بخوری نمی‌بیند، اصلا به نصیحتش گوش ندهید. میکروفونتان را به دستش ندهید و از منظر سالم‌تر و جدیدتری دوستشان داشته باشید. روی حوزه‌هایی تمرکز کنید که بهترین ارتباط را با آنها می‌گیرید. انرژی مسری است و با این که نمی‌توانید نحوه اظهار نظر دیگران را کنترل کنید، می‌توانید این را کنترل کنید که چه کسی پیش شما اظهار نظر کند.

دل بستن و دل بریدن

  • 65,000 تومان

به جای جنگیدن با هراسی که وجودم را گرفته بود، دعوتش کردم. دست از مقاومت کشیدم و اجازه دادم هر آن‌چه که می‌شود، بشود. شروع به خوشامدگویی به هراس کردم. و یک چیز دیگر: لحظه‌ای که خواستم بروم، لحظه‌ای که در برابر مرگ تسلیم شدم، همه چیز تغییر کرد. مثل این بود که کلیدی را زدم و ناگهان همه چیز از تاریکی به سمت نور درخشان و شفافی رفت. سوسک‌ها به یک دسته کبوتر سفید تبدیل شدند و پریدند. تاک‌ها به آفتاب‌گردان‌هایی زیبا با ساقه‌های بلند تبدیل شدند...

هنر پرفورمنس (1 روش ارتباطی)

  • 25,000 تومان

این کتاب روشی پدیدارشناسانه در حوزه هنر پرفورمنس است. و نوعی بررسی کیفی بر مبنای مشاهدات و مصاحبه‌های گوناگون می‌باشد. هدف از نوشتن این کتاب این بوده که بفهمیم چرا و چگونه هنرمندان از هنر پرفورمنس استفاده می‌کنند و در واقع می‌خواهیم نشان دهیم که هنرمندان به چه شیوه‌ای هنر پرفورمنس را به عنوان شیوه ارتباطی به کار می‌برند.

قورباغه بزرگ توکیو را نجات می‌دهد

  • 34,000 تومان

سیمی را با ضخامت متوسط انتخاب کرده و با دستان ماهرش از چند زاویه وارد قفل کرد. چشم‌هایش خیره به قفل، و گوش‌هایش آماده شنیدن آرام‌ترین صداها بود. سپس، سیم نازک‌تری انتخاب کرد و کارش را تکرار کرد. صورتش غمگین، و دهانش به طرز بی‌رحمانه‌ای مثل یک شمشیر چینی باز بود.

کازوئو ایشی‌گورو و هنر داستان‌نویسی‌اش به همراه گفتگو و داستان آوازه‌خوان

  • 10,000 تومان

... در کنار این پیشرفت‌ها باید به قربانیان جراحی‌های زیبایی هم اشاره کنم. امروزه ثروتمندها دوست دارند زیباتر شوند. می توانیم بچه‌هایی باهوش و ورزیده‌تر خلق کنیم. این هم نوعی آپارتاید در جامعه ماست که برخی از لحاظ رسمی و اداری بالاتر از بقیه هستند. در هر صورت فرهنگ‌های محبوب مثل حمله زامبی‌ها به شهر، ما را متعجب می‌کنند. برای همین توصیه می‌کنم که بهتر است برای حمله زامبی‌ها آماده باشیم.

چمدان پدرم (اورهان پاموک و هنر داستان‌نویسی‌اش به همراه 2 مصاحبه )

  • 10,000 تومان

چرا می‌نویسید؟ می‌نویسم چون فقط با تغییر دادن زندگی واقعی‌ام می‌توانم سهمی از آن داشته باشم. می‌نویسم چون دیگران را می‌خواهم. می‌نویسم چون بیش از هر چیز دیگری به ادبیات و هنر رمان‌نویسی ایمان دارم. می‌نویسم چون از کودکی به فناپذیری کتاب ایمان داشتم. می‌نویسم تا از بدشومی‌هایی که به سراغم می‌آیند، فرار کنم. می‌نویسم چون هرگز شاد نبودم. پس می‌نویسم که شاد باشم.

حمله دوم به نانوایی

  • 12,000 تومان

چه کسی می‌داند؟ نمی‌دانم. مطمئنم که این دنیا پر از نفرین است، اما به سختی می‌شود تشخیص داد که کدام نفرین روی کدام موقعیت تاثیر می‌گذارد. مستقیم به صورتم نگاه کرد و گفت: این طور نیست. اگر درست فکر کنی، می‌توانی آن را تشخیص دهی، تا وقتی که خودت شخصا این نفرین را باطل نکنی همیشه مثل دندان درد همراهت خواهد ماند و تا زمان مرگ تو را شکنجه خواهد داد؛ نه فقط تو را ، که من را.

صفحه‌ی 1