محمدپارسا خوش صحبت یزدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اگر نفر اول نشوی نفر آخر می‌شوی
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان
ذهن معجزه‌گر
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
اگر نفر اول نشوی نفر آخر می‌شوی
  • 42,000 تومان
  • با تخفیف: 42,000 تومان

اگر نفر اول نشوی نفر آخر می‌شوی

  • 42,000 تومان

کتاب اگر اول نباشی نفر آخر می‌شوی به خودی خود یک کتاب پرفروش و تاثیر گذار است که با توجه به نظرات مردم و مقدار فروشش و همینطور نویسنده آن خود مهری بر کارا و خوب بودن این کتاب است .محتوا و مضمون و پیام کتاب برای افرادی که در بدو ورود به بازار هستند و یا مدتی هست که حضور دارند اما دارای ذهنیت درستی درباره بازار و هدف گزاری هایشان نیستند کاملا ساخته و نوشته شده است.برای شمایی که می‌خواهید بدون نگرانی نسبت به وضعیت مالی خود به زندگی با کیفیت‌تری بپردازید و نیازمند یک راهنما هستید که بتوانید که به موفق‌ترین فرد عرصه خود تبدیل شوید این کتاب بدون شک نقش یک معجزه را ایفا خواهد کرد. از این کتاب انتظار روش‌های میانبر و یک شبه پولدار شدن نداشته باشید و تمام این آرزوهای پوچ را دور ریخته و با ذهنیتی باز و آماده تلاش این کتاب را مطالعه کنید و یاد بگیرید که چگونه از اشتباه کردن و زمین خودن جلوگیری کرده و نسبت به بقیه از یک مزیت برخودار شوید.

ذهن معجزه‌گر

  • 99,000 تومان

کارول دِوِک روانشناس مشهور دانشگاه آکسفورد در طول دهه‌های گذشته دست به پژوهشی همه‌جانبه برای موفقیت زده است. او توانسته ایده‌ای واقعا نوین یعنی نیروی ذهنیت ما را کشف کند. دوک به توضیح این نکته می‌پردازد که چرا تنها توانایی‌ها و استعدادها نیست که ما را به موفقیت می رساند. دوک نیز این نکته را روشن می‌کند که چرا ستایش از کودکان و هوش و توانایی آن ها سبب ایجاد عزت نفس نمی شود و برای‌شان موفقیتی در پی ندارد و چه بسا موفقیت آن‌ها را نیز به خطر می‌اندازد. با استفاده از طرز فکر صحیح می‌توانیم به فرزندان‌مان انگیزه دهیم و کمک‌شان کنیم تا هم در درس و مدرسه پیشرفت کنند و هم به اهداف شخصی و حرفه‌ای دست یابند.

اگر نفر اول نشوی نفر آخر می‌شوی

  • 42,000 تومان

در این اقتصاد پرتضاد، فروش محصولات، حفظ مشتریان و داشتن سهمی در بازار کاری دشوار است. در چنین حالتی بر میزان اشتباهات افزوده می‌شود و هر لحظه امکان شکست و خارج شدن از صحنه‌ی رقابت برای هر یک از ما شکل می‌گیرد. آن‌گاه باید به شیوه‌هایی روی آورد که می‌تواند حافظ ما در این آشفته بازار باشد. اگر اول نشوی، آخر می‌شوی، کتابی‌ست در مورد این که چگونه می‌توانید محصولات، خدمات و ایده‌های‌تان را به فروش رسانید. همچنین می‌توانید با آموزش شیوه‌های نوینی که این کتاب در اختیارتان می‌گذارد، تبدیل به فردی موفق شوید و به کمک آن یاد بگیرید که چگونه ایده‌ها و شرکت‌تان را به قله‌های موفقیت برسانید

صفحه‌ی 1