محمدعلی شیخ علیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
می‎‌خواهم اما ذهن لعنتی من اجازه نمی‌دهد (کتاب راهنما برای دختران نوجوان)
مراقبت از بدن دختران در دوره بلوغ (کتابی درباره بدن دختران بزرگ‌تر)
بی‌قهرمان همدم بد (مجموعه داستان)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
راه بازگشت به خود (روش خودشناسی با استفاده از اینیاگرام)
رشد بدن دختران در دوره بلوغ
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
رشد بدن پسران در دوره بلوغ
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
مهارت‌های اولیه نوزاد (به نوزاد خود کمک کنید از طریق بازی‌های خلاقانه بیاموزد)

می‎‌خواهم اما ذهن لعنتی من اجازه نمی‌دهد (کتاب راهنما برای دختران نوجوان)

  • 95,000 تومان

آیا بر این باورید که زندگی ناعادلانه است یا اینکه تغییر غیرممکن است؟ آیا از زندگی خود ناراضی یا کلافه هستید؟ اگر جواب شما مثبت باشد، شما تنها نیستید! متخصص اعتمادبه‌نفس نوجوانان، جاکی لتران، اینجاست تا راهی سریع و آسان به‌سوی یک زندگی شادتر و سالم‌تر را به شما نشان دهد. در این کتاب، شما درخواهید یافت که چطور: - باورهای منفی را تغییر دهید. - گفتگو با خود مثبت ایجاد کنید. - حتی در شرایط دشوار، آرام بمانید. - عزت‌نفس و اعتمادبه‌نفس خود را بهبود بخشید. - تصمیمات سالم بگیرید. و بسیاری موارد دیگر! کتاب «می‎‌خواهم، اما ذهن لعنتی من اجازه نمی‌دهد» راهنمایی عالی برای کمک به شماست تا کنترل زندگی خود را در دست بگیرید. اگر به نصیحت‌های مربوط به زندگی در دنیای واقعی که کار‌آمدند و با زبانی دوستانه با شما صحبت می‌کنند علاقه‌مندید، پس این کتاب مخصوص شماست! این کتاب به نوجوانان، والدین آنها، مربیان و هر کسی که علاقه‌مند به یادگیری نحوه در کنترل گرفتن ذهنش است، توصیه می‌شود.

مراقبت از بدن دختران در دوره بلوغ (کتابی درباره بدن دختران بزرگ‌تر)

  • 190,000 تومان

اگر شما کتاب رشد بدن دختران در دوره بلوغ را مطالعه کرده‌اید اما سوالات شما درباره بدن‌تان بیشتر شده‌اند تا کمتر، احتمالا آماده مطالعه کتاب مراقبت از بدن دختران در دوره بلوغ هستید. این کتاب در واقع ادامه کتاب رشد بدن دختران در دوره بلوغ است و درباره بدن در حال تغییر شما، مغز در حال تغییر شما و عواطف در حال تغییر شما بیشتر صحبت می‌کند. این کتاب همچنین به شما کمک می‌کند که متوجه شوید شمای بالغ‌تر چگونه به آنچه که در یک جهان در حال تغییر در اطراف شما احساس می‌شود، پا می‌گذارید. این کتاب راهنما مملو از واقعیات مفید، توصیه‌های پزشکی و پاسخ به پرسش‌های دختران واقعی مانند شما به شما کمک می‌کند که به آرامی از این جاده پر دست‌انداز دوران بلوغ گذر کنید.

بی‌قهرمان همدم بد (مجموعه داستان)

  • 60,000 تومان

و ران‌های او در زیر ملافه از هم باز بودند و به زخمت پای چپ همسرش را لمس کرد و به صدا ساعت در روی پاتختی گوش می‌داد. او دوباره زیر لحاف رفت و چون هوا خیلی گرم بود و دستان‌اش عرق کرده بودند. او ملافه رویی را پس زد و سپس انگشتان خود را در ملافه پیچاند و آن را بین انگشتانش فشرد و آن قدر به کف دستان‌اش مالید تا خشک شد.

راه بازگشت به خود (روش خودشناسی با استفاده از اینیاگرام)

  • 230,000 تومان

اینیاگرام این نکته را می‌آموزد که در جهان نه نوع شخصیت متفاوت وجود دارد که ما به طور طبیعی در دوران کودکی جذب یکی از آن‌ها می‌شویم و تصمیم می‌گیریم از طریق آن خود را با محیط پیرامون خود همساز و هماهنگ سازیم و احساس ایمنی کنیم. هر نوع یا شماره، جهان را به شیوه خاص خود می‌بیند و دارای انگیزه زیربنایی خاص خود است که عمیقاً بر نحوه اندیشیدن، احساس کردن و رفتار کردنش تاثیر می‌گذارد....

رشد بدن دختران در دوره بلوغ

  • 30,000 تومان

اگر شما از تغییرات بدن خود تعجب کرده اید، باید گفت که تنها نیستید! میلیون‌ها دختر هشت تا ده ساله هم احساس کنونی شما را داشته‌اند و برای توصیه‌های درست به این کتاب روی آورده‌اند. این راهنمای کامل از فرق سر تا نوک پا به پرسش‌های شما از مراقبت‌های مو گرفته تا تغذیه سالم، نفس بدبو تا سینه‌بند و چرخه قاعدگی تا جوش صورت و موضوعات دیگر پاسخ می‌دهد. این کتاب با توجه به رهنمودها، توصیه های عملی و نکات واقعی کارشناسان، کتاب کاملی است که به شما کمک می کند تا درباره تغییرات بدن خود نکات جالبی را بیاموزید.

رشد بدن پسران در دوره بلوغ

  • 230,000 تومان

ـ بدن در حال تغییر شما: به آنچه دوره بلوغ نامیده می‌شود و معنایی که برای بدن در حال رشد شما دارد، پرداخته است. ـ روابط در حال تغییر شما: راهنمای شما برای مراقبت و حفظ والدین، خواهرها و برادرها، دوستان، معلم‌ها و مربی‌هاست. ـ زندگی در حال تغییر شما: در این مرحله از زندگی دنیای جدیدی، از نحوه لباس پوشیدن برای موفقیت گرفته تا ایمنی در اینترنت، انتخاب غذاهای بهتر تا نحوه برخورد با بچه‌های قلدر (در دنیای واقعی و مجازی) پیش روی شماست.

مهارت‌های اولیه نوزاد (به نوزاد خود کمک کنید از طریق بازی‌های خلاقانه بیاموزد)

  • 45,000 تومان

بازی پایه و اساس یادگیری است. اولین و بهترین هم‌بازی نوزادتان شما هستید و تنها کاری که باید بکنید تا مهارتی پرورش یابد، این است که دست از هدایت نوزادتان بردارید. این قانون طلایی و غیرقابل نقض رشد و تکامل کودک است. مهارت‌های اولیه نوزاد: مهارت‌های ضروری نوزادتان را از طریق بازی تقویت کنید. استعدادهای پنهان نوزادتان را پرورش دهید و به او کمک کنید تا با فعالیت‌های این کتاب، شاد و با اعتماد به نفس باشد. پیشرفت سریع نوزادتان را در طول سال اول، ما به ماه دنبال کنید. 48 فعالیت سرگرم کننده تا با هم لذت ببرید.

صفحه‌ی 1