محمدصادق رئیسی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
حکایت ملوان کشتی غرق‌شده
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
سقوط در زمان
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
در باب شورش و شورشگری (مجموعه مقالات)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
زندگی در لجن‌زار (سروده‌هایی زیبا و بی‌آلایش از تجربه‌های شخصی)
با کوه در میان بگذار
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
لذت خواندن
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
نگهبان فانوس دریایی (مجموعه داستان)
  • 47,000 تومان
  • با تخفیف: 47,000 تومان

حکایت ملوان کشتی غرق‌شده

  • 45,000 تومان

«حکایت ملوان کشتی غرق‌شده»، با جزئیاتی دقیق به همراه نثر شاعرانه و پرکشش مارکز، باین واقعیت موجود انسانی است، از امیدواری‌ها و ناامیدی‌ها، روایت سراسر هیجان‌انگیز انسانی گرفتار در چنگال تقدیری محتوم. تقلا برای نجات با تمسک به انزجارها و نفرت‌ها، تلاش برای رهایی و زنده ماندن. کتابی که مخاطب را جان به لب می‌رساند، بارها و بارها او را به ورطه نابودی می‌کشاند، تا پرتگاه مرگ می‌برد، اما سپیده‌دمان باز با پرتو شورانگیز خورشید، زندگی از سر گرفته می‌شود با کشمکش موج‌ها...

سقوط در زمان

  • 140,000 تومان

امیل چوران یک تبعیدی تمام عیار است، تبعیدی به تمام معناء تبعیدی به جسم و، به روح و به جغرافیا؛ پس از این روست که "جان تبعید" در سرشت او تنیده شده است. همه چیز را از این منظر در روح و جان خود می‌پراکند. آنگاه جانش به خلجان درمی‌آید، برمی‌آشوبد، فرو می‌ریزد، فرو می‌ریزاند. از نوء جهانی دیگر می‌آفریندء همسو با آن خالق بزرگ، از برآسودن زیر «درخت حیات» تا رانده شدن، تا سرگردانی همین دقیقه حیات. این‌گونه است که چوران یک فیلسوف مبارز استء که علیه "آن" بزرگ برمی‌خیزد. شک می‌کند به جهان. به همه چیز شک می‌کند. ما را به شک درمی‌اندازد. فروافتادن از مبدا زمان به بی‌زمانی را به چالش فرامی‌خواند. از سقوط سخن به میان می‌آورد. از سقوط درون دام‌چاله تقدیر. اما چوران با تردستی تمامء بار سنگین این سقوط را برای ما با زبانی شاعرانهء تلطیف می‌کند.

در باب شورش و شورشگری (مجموعه مقالات)

  • 30,000 تومان

موضوع کتاب حاضر ناظر بر عصر انقلابات و کشت و کشتار و ترور، موضوعاتی که در جهان به امری رایج بدل شده بود و کامو آن را دستمایه نظریات فلسفی و اجتماعی خود قرار داده و به نوشتن در مطبوعات و مقالاتی در زمینه مناسبات اجتماعی تا تبیین نظریه‌ها و تئوری‌های جامعه‌شناسانه ادبی، همگام و همنوا با مردم همت گماشت، کامو بی‌پروا و جسور به تفکر حاکم بر جهان می‌تازد و به شورش و مقاومت می‌اندیشد و می‌پردازد. نه به کلام که در عمل. او قرن حاضر را قرن وحشت و غارت و قربانیان و جلادان می‌خواند و ندا سر می‌دهد که جهان همواره و پیوسته با این دو قطب مواجه بوده و خواهد بود. او امید به آینده را تنها در شورش بدون انقلاب میسر می‌داند.

زندگی در لجن‌زار (سروده‌هایی زیبا و بی‌آلایش از تجربه‌های شخصی)

  • 40,000 تومان

پرنده‌ای کنار پنجره می‌آید. خطاست فکر کنیم پرنده‌اند، بیشتر پیام آورند. چرا که روزی به سکوت درمی‌افتند بسا آرام می‌نشینند، شکیبایی را به سخره می‌گیرند، سرهای خود را بالا نمی‌گیرند و نغمه سرمی‌دهند: بانوی بینوا، بانوی بینوا، آوازشان خبر از چیزی دارد. بعد مثل ابری تیره به پرواز درمی‌آیند از سکوت تا بیشه‌زار زیتون. اما کیست که چنین هستی بی‌وزنی فرستاده تا زندگی‌ام را داوری کند؟ فکرهای عمیق‌اند و حافظه‌ام بلند؛ از چه به چنین آزادی رشک می‌برم وقتی صاحب انسانیتم؟ آن پرنده‌ها با آن قلب‌های کوچک صاحب بزرگ‌ترین آزادی‌اند.

با کوه در میان بگذار

  • 40,000 تومان

«با کوه در میان بگذار» یک کلاسیک آمریکایی است که بر پایه‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دوره کودکی جیمز بالدوین استوار است. این داستان به یادماندنی، امکانات تازه‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی در زبان آمریکایی و در شیوه‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درک آمریکاییان و دیگر مردم جهان گشود. «با کوه در میان بگذار» آمیزه‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی است از عواطف غنایی و خشونت پرطنین پسر چهارده‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ساله‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی به‌ ‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نام جان گریمز (پسرخوانده‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ یک مبلغ بدزبان کلیسا) که در پی کشف هویت خویش است. ماجرای داستان، یک روز معمولی زندگی جان (یک‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شنبه‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یی در ماه مارس 1935) را در برمی‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرد و با آن‌‌‌‌‌‌‌‎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌که بر معیار حماسی گذشته‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرمشقت خانواده‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اش و میل تازه‌‌‌‌ ‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شکل‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یافته‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خودش به آینده تمرکز می‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند، علیه‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نگاه تیز شهری - که به آن هم تعلق دارد و هم ندارد- نیز برمی‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خیزد. داستان بالدوین نوعی از نژادپرستی که شخصیت‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها با آن روبه‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رو هستند، هم ‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌چنین نقشی دو پهلو که مذهب در زندگی آن‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها ایفا می‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند، را ظالمانه و الهام‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بخش نشان می‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهد.

لذت خواندن

  • 18,000 تومان

وقتی ویکتور هوگو هنگام گفت‌وگو از آنچه خوانده سخن می‌گوید، نام‌های مولیر، هوراس، اووید، رینارد است که غالبا دوباره تکرار می‌شوند. آلفونسه دوده، کمترینِ اهل کتاب در میان نویسندگان، که آثارش بسیار حیاتی‌ و مدرن است، به‌نظر می‌رسد تمامی چنین میراث کلاسیکی را رد کرده و بی‌وقفه در حال خواندن، نقل‌قول‌کردن و تفسیر پاسکال، مونتنی، دیدرو، تاسیتوس بوده باشد. فرد ممکن است تقریبا تا آنجا پیش برود که بگوید شاید به‌واسطه هرگونه تفسیر جزئی، تمایز قدیمی میان کلاسیک‌ها و رمانتیک‌ها را دوباره بازگو کند، که این مخاطب است که رمانتیک است، بدین ‌ترتیب استادان کلاسیک‌اند. بی‌تردید این امر از این حقیقت نشأت می‌گیرد که عقاید عصر حاضر که نویسندگان و هنرمندان اصیل را برای مخاطب قابل ‌دسترس و مطلوب می‌سازد، تاحدی متاثر از همان آهنگ‌هایی ا­ست که با سهولت بیشتر به‌واسطه عقاید متفاوت آن‌ را تغییر داده‌اند، پس تلاش بیشتری از آنها می‌طلبید تا به‌ جایی برسند که خودشان باشند و از همین ‌رو لذت بیشتری به آنها می‌دهد. ما همیشه دوست داریم هنگام کتاب‌خواندن، کمی از خودمان بیرون بزنیم، به سفر برویم.

نگهبان فانوس دریایی (مجموعه داستان)

  • 47,000 تومان

کتاب پیش رو 27 داستان از میان نویسندگان برنده جایزه نوبل، از 1903 تا 2017 می‌باشد. ملاک انتخاب بر آثاری بوده که مرکزیت آغازین آن داستان کوتاه بوده و بنیاد نوبل نیز در اعطای جایزه به همین ژانر نظر داشته است اما در کنار این، داستان‌هایی از رمان‌نویسان هم قرار دارند. در لایه لایه‌های این داستان‌ها تاریخ وقایعه اجتماعی یک قرن پرتلاطم و گاه ویرانگر را می‌توان دید. سیر تاریخی اوج و حضیض انسان در گذار به عصر امپریالیسم، کاپیتالیسم، و دیگر ایسم‌های موجود را؛ انسان رو به استیصال قرن بیستم در گذار تاریخ جنگ و کشت و کشتار و بی‌هویتی و بعد، در افتادن در ورطه مصرف‌گرایی صرف و پایمال شدن ارزش‌هایی که برای به دست آوردن‌شان از همان دهلیزهای سخت و طاقت‌فرسای استیصال گذشته است. انسان بی‌هویت و شقه ‌شقه‌ شده دیروز که بدل شده است به یک الگوی مصرف به دست نهادهای قدرت در دنیاهای مجازی امروز...

صفحه‌ی 1