محمدرضا شفاهی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چرا ماهی‌ها وجود ندارند (داستان فقدان عشق و نظم پنهان زندگی)
افکار بارز
  • 155,000 تومان
  • با تخفیف: 155,000 تومان
سیرک شبانه
  • 320,000 تومان
  • با تخفیف: 320,000 تومان

چرا ماهی‌ها وجود ندارند (داستان فقدان عشق و نظم پنهان زندگی)

  • 57,000 تومان

آشوب‌ها تنها چیزی هستند که می‌توانیم با اطمینان و با خیال راحت بگوییم همیشه وجود دارند، به وجود می‌آیند، بزرگ‌ و بزرگ‌تر می‌شوند و توان و انرژی برای مقابله با آن را از ما می‌گیرند. آشوب‌ها نظم را برهم می‌زنند و در واقع این یکی از قوانین طبیعت است. نمی‌توان راه فراری از آن جست. شاید آدم‌های عاقل این را مانند یک حقیقت بپذیرند و خیال جنگ و مبارزه با آن را از سر به‌در کنند. اما اگر کسی پیدا شود که به مبارزه با آن برخیزد چطور؟

افکار بارز

  • 155,000 تومان

راز موفقیت باورنکردنی بروس‌لی، چه به عنوان بازیگر و چه رزمی‌کار یا به طور کلی فردی الهام‌بخش برای جهانیان، در میان صفحات افکار بارز نهفته است. افکار بارز شامل هشت بخش است و به هفتاد و دو موضوع و هشتصد و بیست و پنج پند می‌پردازد. یعنی تمام ارزش‌هایی که بروس‌لی به آن‌ها پایبند بود، از مسائل معنوی تا آزادی شخصی و از زندگی خانوادگی تا فعالیت در عرصه فیلم‌سازی. در واقع ایده‌های بروس‌لی نیروی محرکه زندگی و شغل او بودند. این ایده‌ها برایش زندگی شاد به ارمغان آوردند و به واسطه آن‌ها توانست به راحتی بر موانعی چالش‌برانگیز غلبه کند...

سیرک شبانه

  • 320,000 تومان

سیرک بی‌خبر از راه می‌رسد. هیچ اعلانی از پیش در کار نیست. فقط هست، در حالی که دیروز نبوده. داخل چادرهای راه‌راه سیاه و سفید کرباس، تجربه‌ای کاملا منحصربه‌فرد، پر از شگفتی‌های حیرت‌آور در جریان است. نامش سیرک رویاهاست و فقط شب‌ها باز است. اما در پشت صحنه، رقابتی شدید درجریان است: دوئلی میان دو شعبده‌باز جوان، سیلیا و مارکو، که از کودکی به دست آموزگاران دمدمی‌مزاج‌شان مخصوصا برای همین هدف تربیت شده‌اند. هیچ‌کدام‌شان نمی‌داند که از این بازی فقط یکی از آنان جان به در خواهد برد و این سیرک فقط صحنه‌ای است برای نبرد تماشایی تخیل و اراده. اما سیلیا و مارکو به رغم میل‌شان بی‌پروا عاشق هم می‌شوند؛ عشقی عمیق و جادویی که حتی وقتی دست‌شان به دست هم می‌خورد چراغ‌ها به سوسوزدن می‌افتند و فضا گرم‌تر می‌شود. عشق آنان، چه واقعی باشد چه نباشد، بازی باید به پایان برسد و سرنوشت همه افراد درگیر، از گروه هنرمندان خارق‌العاده سیرک گرفته تا مشتریانش، در ابهام است و به اندازه آکروبات‌بازی‌های جسوری که آن بالا هستند در یک بی‌ثباتی معلق. این رمان جادوکننده با نثری فریبنده و غنی بزمی‌ست برای قلب و احساسات.

صفحه‌ی 1