محمدحسن فکری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بازنشستگی مطلوب (بازنشستگی بیان‌گر سن و سال نیست بلکه 1 عدد مالی است)
چگونه 1روز کاری خوب داشته باشیم (تحول زندگی شغلی با به کارگیری علوم رفتاری)
استیو جابز باشید (سیر تکاملی 1 متکبر بی‌پروا به 1 رهبر دوراندیش)
چگونه روی سکوی اول بایستید (فراگیری درس‌هایی از کسب و کار بر سر میز شام)

بازنشستگی مطلوب (بازنشستگی بیان‌گر سن و سال نیست بلکه 1 عدد مالی است)

  • 99,000 تومان

امید به آینده سرمنشاء تلاش برای کسب معاش است. همه افراد از سنین جوانی در آرزوی روزهای خوشی هستند که به واسطه سخت‌کوشی و با توجه به اهداف از پیش تعیین‌شده به‌ سوی آن گام برمی‌دارند. در طول سال‌های زندگی، چشم‌انداز و افق روشن روزهای بازنشستگی در مقابل دیدگان همه قرار دارد اما این‌که در چه سنی و با چه شرایطی به این رویای شیرین و ناگزیر دست پیدا کنیم، دغدغه همگان است. ما می‌توانیم برای بازنشستگی در هر سنی که آرزو داریم برنامه‌ریزی کنیم. بدیهی است که چگونگی هدف‌گذاری و جلوگیری از اتلاف منابع نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و داشتن چشم‌انداز مناسب برای رویاپردازی زمان بازنشستگی دارد. «بازنشستگی مطلوب» بر اساس تجربیات سالیان طولانی کریس هوگان و افراد برجسته‌ای به رشته ‌تحریر درآمده که در این راه تلاش فراوان و خستگی‌ناپذیری داشته‌اند.

چگونه 1روز کاری خوب داشته باشیم (تحول زندگی شغلی با به کارگیری علوم رفتاری)

  • 199,000 تومان

از نظر مردم، روز خوب روزی است که سرشار از انرژی باشد و ما از انجام کارهای خود احساس رضایت و شادی نماییم؛ اما کارولین وب نویسنده کتاب حاضر به ما نشان می‌دهد که چگونه با به کار بردن علوم رفتاری، یک روز خوب کاری داشته باشیم. مهم‌ترین نکته‌ای که او بر اساس پژوهش‌های علمی فراوان به آن اشاره دارد، دو سیستمی بودن مغز انسان است: اول سیستم ارادی و اختیاری و دوم سیستم غیرارادی یا خودکار. سیستم ارادی که ظرفیت محدودی داشته و زود خسته می‌شود، مسئول اعمال پیچیده مثل تعقل و کارهای خودکنترلی است؛ اما سیستم خودکار سعی دارد با استفاده کمتر از انرژی بدن کارها را بر طبق تجربیات قبلی و با کم‌ترین میزان بار تفکر به انجام برساند. ما زمانی می‌توانیم بیش‌ترین استفاده را از هوش و استعداد خود ببریم که محدودیت‌های هر دو سیستم را مشخص کنیم و تشخیص دهیم که چه زمانی از هر کدام استفاده کنیم.

استیو جابز باشید (سیر تکاملی 1 متکبر بی‌پروا به 1 رهبر دوراندیش)

  • 23,900 تومان

اساس‌ترین پرسش در مورد استیو جابز این است: «چگونه این تاجر لجباز، ناسازگار بی‌ملاحظه، عجول و به گفته برخی، نیمی نابغه - نیمی عوضی تبدیل به رهبر قابل احترامی شد که شرکت اپل را به ارزشمندترین کسب و کار جهان تبدیل کرد؟» هیچ ‌یک از این تعاریف منفی، با تجربه من از استیو که همیشه پیچیده‌تر، انسان‌تر، حساس‌تر و حتی باهوش‌تر از مردی بود که در مورد او خوانده بودم، مطابقت نداشت. برنت اشلندر. من کاملا مطمئن هستم که اگر از اپل اخراج نمی‌شدم، هیچ ‌یک از این اتفاق‌ها نمی‌افتاد. خوردن دارو وحشتناک است اما بیمار به آن نیاز دارد. گاهی زندگی با آجر بر سر شما می‌کوبد! ایمان خود را از دست ندهید. فکر می‌کنم تنها چیزی که مرا به ادامه کار وادار کرد، این بود که عاشق کارهایی بودم که انجام می‌دادم. شما نیز باید کاری که عاشقش هستید را پیدا کنید؛ آرام ننشینید. استیو جابز.

چگونه روی سکوی اول بایستید (فراگیری درس‌هایی از کسب و کار بر سر میز شام)

  • 14,900 تومان

مهم‌ترین عامل موفقیت در کسب و کار، آموختن مهارت‌هایی است که به عنوان اصول کلی در هر کسب و کاری باید به کار گرفته شوند. برای رسیدن به سکوی اول، برای برنده شدن، برای کسب و کار درآمد، برای رسیدن به تیم اصلی و برای کارمند نمونه شدن، ابتدا باید داخل بازی باشید؛ باید در میدان و محل پرتاب توپ قرار بگیرید یا به سراغ یک مشتری بروید. اگر در مسابقه نباشید، نمی‌توانید پیروز شوید و خود را نشان دهید. این کتاب بر اساس خاطرات زندگی کسانی است که در حرفه خود به جایگاه نخست رسیده‌اند و روی سکوی اول قرار گرفته‌اند.

صفحه‌ی 1