محمد هدایتی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تاریخ مختصر دروغ‌های فاشیستی
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
کاربرد هنر در مسیر نوجوانی (ناگفته‌های بزرگترها از هنر) مجموعه مدرسه زندگی
می‌خواهم چه‌ کاره شوم (راهنمایی برای جوانان در زمینه حرفه  پول و آینده) مجموعه مدرسه زندگی
کارل مارکس (سرمایه)
  • 13,000 تومان
  • با تخفیف: 13,000 تومان

تاریخ مختصر دروغ‌های فاشیستی

  • 140,000 تومان

فدریکو فینکل‌اشتاین، تاریخ‌نگار سرشناس فاشیسم، در این کتاب به تحلیل این مسئله می‌پردازد که چرا فاشیست‌ها دروغ‌های ساده و اغلب نفرت‌بار را به‌جای حقیقت می‌نشانند و چرا بسیاری از طرفداران فاشیسم این دروغ‌ها را باور می‌کنند. او نشان می‌دهد که گرچه رد پای دروغ را در اغلب سنت‌های سیاسی می‌توان یافت، دروغ‌گویی خصیصه‌ی اصلی فاشیسم است و به پشتوانه‌ی این دروغ‌هاست که خشونت‌های‌ دهشتناک امکان بروز می‌یابد. در قرن بیستم، طرفداران این ایدئولوژی دروغ‌های فاشیستی را حقایقی تجسدیافته در رهبران‌ خود قلمداد می‌کردند. رهبران فاشیست، از هیتلر تا موسولینی، این دروغ‌ها را هم بنیانی برای حکومت‌شان بر مردم و هم بنیانی برای خلق جهانی جدید قرار دادند؛ جهانی که در آن هم «دشمنان» از پای درآمده‌اند و هم دموکراسی، این «بدعت زشت»، ویران شده است. فاشیسم اما پدیده‌ای تاریخی نیست که زمانی رخ داده و به پایان رسیده، بلکه در روزگار ما نیز طنینی دوباره یافته است. تاریخ فاشیسم و دروغ‌های فاشیستی در اشکالی جدید هم‌چنان ادامه دارد و با جعل دروغ‌ها به نفرت از «دیگری» و دموکراسی مردمی دامن زده می‌شود.

کاربرد هنر در مسیر نوجوانی (ناگفته‌های بزرگترها از هنر) مجموعه مدرسه زندگی

  • 73,500 تومان

چرا هنر اهمیت دارد؟ پاسخ‌هایی که بزرگسالان به این پرسش می‌دهند قانع کننده نیست. فقط می‌دانند که هنر مهم است و باید بدان پرداخت. این کتاب کودکان و نوجوانان را راهنمایی می‌کند تا با دیدی متفاوت به مسئله‌ی هنر و اهمیت آن در زندگی توجه کنند؛ و برای این کار می‌کوشد نشان دهد که برای فهم هنر پیش از هر چیز باید به شیوه‌ای متفاوت به زندگی نگاه کرد. نویسنده با بررسی برخی از آثار هنری مهم در طول تاریخ به این مسئله می‌پردازد که چه انگیزه‌هایی به خلق این آثار منجر شده‌اند و این آثار چه جایگاهی در ذهن و زندگی هنرمندان داشته‌اند. در عین حال هنر ابزار یا وسیله‌ی مهمی است برای معنا‌بخشیدن به تجربه‌های ما در زندگی؛ تجربه‌های گذشته و هم حال و آینده. هنر باعث می‌شود لحظات و احساسات خوب زندگی‌مان را ثبت و جاودانه کنیم و ارزش امور را بهتر درک کنیم؛ هنر ما را از ملال می‌رهاند و به ما امید می‌بخشد. پس احتمالا مهم‌ترین دستاورد این کتاب نزدیک کردن هنر و زندگی روزمره به یکدیگر است.

می‌خواهم چه‌ کاره شوم (راهنمایی برای جوانان در زمینه حرفه پول و آینده) مجموعه مدرسه زندگی

  • 99,500 تومان

راهنمایی برای جوانان در زمینه‌ی حرفه، پول و آینده احتمالا تاکنون برای‌تان پیش آمده است که با فرد بزرگسالی روبرو شوید و از شما بپرسد در آینده می‌خواهی چه کاره شوی؟، انگار که معمولی‌ترین سوال جهان را می‌پرسد و بعد شما در مواجهه با این پرسش دستپاچه، هراسان یا شاید کمی هم آزرده شده باشید. شما نتها نیستید. یکی از دشوارترین پرسش‌های زندگی این است که بدانید با زندگی‌تان چه کار می‌خواهید بکنید و بسیاری از بزرگسالان هنوز هم با ان دست و پنجه نرم می‌کنند. می‌خواهم چه کاره شوم کتابی درباره جهان کار و مخصوص جوانان نوشته شده است. این کتاب ما را به سفری پیرامون اساسی‌ترین پرسش‌هایی می برد که درباره این موضوع وجود دارند. پرسش‌هایی مثل: چگونه می‌توانیم علایقم را کشف کنیم؟ یک شغل خود چه چیزهایی دارد؟ چقدر باید پول دربیاورم؟ اقتصاد چگونه عمل می‌کند؟ حاصل کار کتابی است که گفتگوهای بسیار سودمندی را شکل می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا با امیدواری و دیدی مثبت به زندگی کاری‌تان نگاه کنید.

کارل مارکس (سرمایه)

  • 13,000 تومان

سرمایه مهم­ترین اثر کارل مارکس است و دیدگاهی بدیل در برابر اقتصاد سیاسيِ متعارف پیش می­کشد. از زمان انتشار سرمایه تفاسیر بسیاری درباره‌ی آن مطرح شده ­است. تام راکمور در کتاب حاضر می­کوشد، از طریق شرح ایده­ها و مفاهیم اصلی سرمایه، نسبت مارکس را از یک سو با جریان اصليِ اقتصاد و از سوی دیگر با دیدگاه­های فلسفی وی نشان دهد. راکمور دیدگاه­های فلسفی مارکس را در نسبت با سنت ایده­آلیسم آلمانی مطرح می­کند و نشان می­دهد که مارکس به چه معنا فیلسوفِ جامعه­ی مدرن است. برخلاف باور رایج، وی بر پیوستگی و نه گسست میان مارکس و هگل و همچنین میان اقتصاد سیاسی و فلسفه تأکید می‌کند. در ادامه، تحلیل‌های مارکس از مفاهیم مالکیت (خصوصی)، کالا، ارزش مصرف، ارزش مبادله، نیروی کار، زمان کار و … به‌اجمال بررسی می‌شوند. در نهایت راکمور از اهمیت اقتصاد سیاسی مارکس برای زمانه­ی ما می­گوید و اینکه در روزگاری که دیگر نشانه­ای از مارکسیسم دولتی نیست، رویکرد مارکس به اقتصاد سیاسی بیش از هر زمان دیگری با مسائل عصر ما مرتبط است. این کتاب بخشی از مجموعه‌ای‌ با عنوان «متون محوری فلسفه» است که بناست با توضیحاتی کوتاه و روشن، گرچه نه‌ ابتدایی، مهم‌ترین آثار تاریخ فلسفه را به خوانندگان معرفی و آن‌ها را برای مواجهه با خود این متون آماده و ترغیب کند.

صفحه‌ی 1