محمد قهرمانی خرم لیلا فولادوند زهره تصویری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رشد شخصیت با مثبت‌اندیشی (راهنمای کامل و آموزنده برای رشد شخصیت)
راه‌های رسیدن به پیشرفت شخصی
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
راه‌های رسیدن به پیشرفت شخصی
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان

رشد شخصیت با مثبت‌اندیشی (راهنمای کامل و آموزنده برای رشد شخصیت)

  • 79,000 تومان

بیشتر افراد درک درستی از مثبت‌اندیشی ندارند و آن را با خوش‌خیالی یا مثبت‌اندیشی سمی اشتباه می‌گیرند. مخصوصاً افراد بدبین و بی‌اعتماد که دنیا را از پشت عینک بدبینی می‌بینند و مدام با هشدارهای خود به دیگران می‌گویند که دنیا بی‌رحم و بی‌انصاف است، دیگران همه بد هستند و کسانی که قصد کمک کردن و خیرخواهی به شما را دارند، حیله‌گر و با قصد حربه‌ای برای نزدیک شدن به شما می‌دانند و مدام می‌گویند که آنها می‌خواهند با این کارشان در آینده از شما سؤاستفاده کنند؛ چون هیچ گربه‌ای بی‌دلیل موش نمی‌گیرد و ... باعث ایجاد شک و بدبینی در دیگران مخصوصاً کودکان می‌شوند. در سال 2006 حین تحصیل در دروۀ کارشناسی ارشد با رویکرد روان‌درمانی مثبت‌اندیشی که توسط پروفسور مارتین سلیگمن معرفی شده بود آشنا شدم و با راهنمایی‌های استاد عزیزم پروفسور کومار و مطالعۀ کتاب‌هایی در این زمینه از جمله کتاب «رشد شخصیت با مثبت‌اندیشی» اثر دکتر آمیت ابراهام در این زمینه اطلاعات و تجربیات ارزشمندی را به دست آوردم. در این کتاب نویسنده سعی دارد راهکارهایی برای مثبت‌اندیشی که به رشد شخصیت منجر می‌شود ارائه دهد.

راه‌های رسیدن به پیشرفت شخصی

  • 59,000 تومان

موفقیت یعنی رسیدن به مرحله‌ای که در آن از عملکرد خود راضی و خشنود باشیم. برای رسیدن به این مرحله نیز باید استعداد‌ها و توانمندی‌های زیادی را که درون‌مان نهفته داریم بشناسیم و شکوفا کنیم. همچنین اگر می‌خواهیم در زندگی موفق شویم باید اصول موفقیت را یاد بگیریم تا در مسیر پیشرفت قرار بگیریم. شما با خواندن توصیه‌های برایان تریسی، در راه‌های رسیدن به پیشرفت شخصی، مهارت‌هایی چون خودآگاهی، هدف‌گزینی، اصلاح افکار منفی، تغییر رفتار، تصمیم‌گیری، حل مسئله، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی، ارتباط موثر و بخشش را می‌آموزید و با به کارگیری آنها در زندگی، در مسیر پیشرفت فردی قدم می‌گذارید. در جایی که دریافته‌ایم هیچ محدودیتی برای رسیدن به اهدافمان وجود ندارد؛ می‌توانیم شاهکار زندگی خود را خلق کنیم.

چگونه اهداف خود را در زندگی مشخص کنید (پرسش‌هایی اساسی برای کشف آنچه شما از زندگی‌تان می‌خواهید)

  • 59,000 تومان

اگر تشنه‌ی موفقیت هستید و می‌خواهید برای خود اهدافی را مشخص کنید و مهم‌تر از آن اهداف‌تان را در همه‌ی جوانب زندگی اجرایی کنید، و اگر می‌خواهید نیروی‌تان را برای دستیابی به اهدافی ارزشمند متمرکز کنید، کتاب چگونه اهداف خود را در زندگی مشخص کنید می‌تواند راهگشای‌تان باشد. این کتاب برای تبدیل رویاهای‌تان به واقعیت بسیار ضروری است؛ چرا که هدف نبض زندگی است و نداشتنش شما را در مسیری قرار می‌دهد که بیراهه‌اش می‌نامند. برایان تریسی معنقد است که موفقیت یعنی اهداف و هر چیز دیگری که در شرح آن گفته می‌شود و این کتاب را اثری کاربردی و قدرتمند دانسته که به شما نشان می‌دهد چگونه در هر یک از حوزه‌های زندگی‌تان اهدافی واضح را مشخص کنید و به آن‌ها دست یابید.

راه‌های رسیدن به پیشرفت شخصی

  • 35,000 تومان

راه‌های رسیدن به پیشرفت شخصی: 1- اگر زندگی‌ات از هر لحاظ کامل و فوق‌العاده بود، چگونه به نظر می‌رسید؟ 2- هیچ محدودیتی برای رسیدن به آن‌چه که می‌خواهی وجود ندارد، محدودیت تنها در ذهن توست، نه در دنیای بیرون. 3- مهم نیست تو از کجا آمده‌ای و به چه چیزهایی رسیدی؛ مهم این است که کجا می‌خواهی بروی و چه اهدافی برای رسیدن به آن‌جا داری؟

صفحه‌ی 1