محمد غفوری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عمارت رصد‌خانه
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان
آزمون (جیبی)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
هایدن وایت
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
عروج
  • 19,500 تومان
  • با تخفیف: 19,500 تومان
توقف زمان
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
10 درصد شادتر
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان

عمارت رصد‌خانه

  • 250,000 تومان

اغلب خانه‌مان را پیرمردی طاس و تنومند می‌دیدم. مردی که زانوان گردش را با دستان شل‌وولش در آغوش کشیده و مذبوحانه به شلوغی، به ساختمان‌های کوچک‌تر و مدرن مجاور و به بی‌شمار آدمی که به‌سرعت در رفت وآمدند زل می‌زند. آه عمیقی می‌کشد. نمی‌داند چرا هنوز اینجاست. پیرمرد احوال خوشی ندارد. پیرمرد در حال مرگ است. از بی‌شمار بیماری و کسالت رنج می‌برد. پوستش از رنگ‌ورو افتاده و اندام‌های داخلی‌اش به خونریزی افتاده‌اند. این خانۀ ما بود و ما هم با رضایتی نسبی در آن زندگی می‌کردیم که یک روز ساکنی جدید از راه رسید...

آزمون (جیبی)

  • 25,000 تومان

بریتانیا: آینده‌ای نه چندان دور. ایدیر در حال شرکت در آزمون تابعیت انگلستان است. او می‌خواهد خانواده‌اش را نجات دهد؛ بیست‌و‌پنج سوال برای تعیین سرنوشت آن‌ها. بیست‌و‌پنج فرصت برای تحت‌تاثیر قرار دادن. به او قدرت مرگ و زندگی داده می‌شود. حالا ایدیر باید انتخاب کند: تصمیم سرنوشت‌ساز.

هایدن وایت

  • 58,000 تومان

شاید بی‌هیچ اغراقی بشود پالیتی (polity) را برجسته‌ترین انتشارات در حوزه‌ی علوم انسانی و اجتماعی دانست، به‌خصوص زمانی که از مباحث روز و عقیده‌های فلسفی‌سیاسی معاصر سخن برده می‌شود. مطبوعه‌های این انتشارات نزد اصحاب حوزه‌ی درس و تحقیق در زمره‌ی منابع پیش‌گام و در عین حال باکیفیت قرار می‌گیرد. از طرف دیگر، انتشارات پالیتی با پرداختن به مباحث پیشرو در حوزه‌ی سیاست، فرهنگ و علوم اجتماعی و انتشار نتایج آن در قالب کتاب، باعث بحث‌های مختلف بین نهادهای عمومی و اجتماعی در گوشه‌وکنار دنیا شده و می‌شود. یکی از رسالت‌هایی که پالیتی در منشور کاری خود بنیان گذاشته، تهییج افکار برای گمانه‌زنی درباره‌ی مصداق‌داشتن ایده‌ها و تفکرهای جدید از هر حوزه‌ی زبانی در زمینه‌های عمومی‌تر است که با برگردان آن‌ها به زبان انگلیسی، بررسيِ چنین افکاری را بین مخاطب خاص و عام موجد می‌شود. مجموعه‌کتاب‌های متفکران مطرح معاصر در زمره‌ی کارهایی است که پالیتی با چنین رسالتی به طبع می‌رساند. آثار این مجموعه گلچینی از ایده‌های متفکرانی است که بیشترین اثر را بر یک یا چند بستر اجتماعی از زمانه‌ی معاصر گذاشته‌اند و کارهایشان لزوماً بین خوانندگان عمومی باب نشده است. مجموعه‌ی متفکران مطرح معاصر با بررسی کارهای مهم‌ترین اندیشمندان غربی، مرزهای تفکر بین مکاتب فکری آکادمیک و جریان‌های عرفی‌سنتی مختلف را در هم می‌آمیزد. نشر آوند دانش، در جایگاه نماینده‌ی رسمی انتشارات وایلی در ایران، پس از نزدیک به سه دهه فعالیت در انتشار کتاب در حوزه‌های گوناگون، با خرید حق چاپ آثار این مجموعه، قصد دارد فعالیت خود را در حوزه‌های نظری و فکری آغاز کند. در این مسیر کوشیده‌ایم با پرهیز از شتاب‌زدگی و اصرار بر کیفیت، پروژه‌ی ترجمه‌ی مجموعه‌ی حاضر را آغاز کنیم تا بتوانیم سهمی در گسترش مباحث فکری و نظری داشته باشیم.

عروج

  • 19,500 تومان

اولین باری بود که دونالدسون را تنها می‌دید و مراقب بود پا را از چارچوب در فراتر نگذارد و یا حرکت ناگهانی‌ای نکند. دونالدسون طوری به نظر می‌رسید که انگار اگر خطایی از اسکات سر بزند از پله‌ها می‌پرد پایین و مثل یک گوزن فرار می‌کند. موهای بلوند داشت. به اندازه شریکش زیبا نبود اما چهره‌ای شیرین و چشمانی به رنگ آبی روشن داشت. ظرافت و شکنندگی خاصی در او دیده می‌شد. طوری که اسکات را یاد ظروف چینی تزئینی مادرش می‌انداخت. تصویر این که این زن توی رستوران از این قابلمه به آن قابلمه و از میان دود غذاها از این تابه می‌رود و غذاهای گیاهی را توی ظرف می‌ریزد و برای خدمتکارش رئیس‌بازی درمی‌آورد مشکل بود.

توقف زمان

  • 45,000 تومان

هندریچ به من گفت: اولین قانون اینه عاشق نشی. قوانین دیگه ای هم وجود داره اما این اصلی ترین قانونه. عاشق شدن ممنوعه. عاشق موندن ممنوعه. رویا پردازی در مورد عشق هم ممنوعه. اگر به این قانون پایبند بمونی مشکلی برات پیش نمیاد. متوجهی چی می گم؟خودت رو به دیگران وابسته نکن و سعی کن تا حد ممکن هیچ احساسی نسبت به افرادی که ملاقاتشون میکنی نداشته باشی چون در غیر این صورت آروم آروم عقلتو از دست میدی. در زندگی‌ام تنها یک بار عاشق بوده‌ام. گمانم همین یکبار از من فردی احساساتی می سازد. این فکر که یک عشق حقیقی داری که پس از رفتنش هیچکس را نمی توانی با او مقایسه کنی فکر شیرینی‌ست اما واقعیت وحشتناک است. اینکه مجبوری با سال های تنهایی بعد از رفتنش روبه روشوی وحشتناک است اینکه با از دست رفتن تکه‌ای از وجودت زندگی کنی.

10 درصد شادتر

  • 28,000 تومان

«صدای درونم یک احمق است». به جرئت می‌گویم که صدای درون شما هم همین‌طور است. من به شخصه از وجود چنین صدایی مطلع نبودم، تا اینکه قدم در مسیر توصیف شده در این کتاب گذاشتم. داستان از دوره‌ای آغاز می‌شود که به صدای درونم اجازه دادم تا از کنترل خارج شود و هیاهو به پا کند. اوایل دوره کاری‌ام بودم؛ گزارشگری مشتاق، کنجکاو، جاه‌طلب و البته تازه کار بودم که اثری از او باقی نماند. تمامی اینها در یکی از خجالت‌آورترین لحظات زندگی‌ام به اوج خود رسیدند.

صفحه‌ی 1