محمد جواد کمالی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کتاب خواهران
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
سقاء‌ها
  • 74,000 تومان
  • با تخفیف: 74,000 تومان
اولین خون
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
بالون‌ها
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
طبیب پرنده و حسادت آقای کلافه (نمایش‌نامه)
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
نام‌های بی‌جنسیت
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
قلبت را به تپش وادار
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان

کتاب خواهران

  • 72,000 تومان

نویسنده در این رمان با زبان شیوای خود سرگذشت عشق میان دو خواهر را روایت می‌کند، عشقی که به هیچ‌وجه شبیه عشق میان پدر و مادرشان نیست. عشق زن و شوهر به مقوله دیگری تعلق دارد. عشق میان تریستان و لاتیتیا مفهومی مطلق دارد، پدیده‌ای است متشکل از عشق کل و آزادی کل، ولی گریزان از طبقه‌بندی شدن، تا مبادا تباه گردد. نوتومب با خلق لحظه‌های پرفراز‌ونشیب و گاه رویدادهای غیرمنتظره در زندگی این دو خواهر و سرنوشتی که برای آنان و پدر و مادر و دیگر نزدیکانشان رقم می‌زند به‌خوبی موفق می‌شود حس کنجکاوی خواننده را تا پایان داستان برانگیزد و او را به تحسین وادارد.

سقاء‌ها

  • 74,000 تومان

رمان سقاءها نوشته عتیق رحیمی که در 2019 به زبان فرانسه و در پاریس منتشر شده، درواقع سرگذشت متفاوت دو مرد سرگشته افغان است که فقط در طی یک روز اتفاق می‌افتد: روز 11 مارس 2001، روز تاریخی که نیرو‌های متعصب و بنیاد‌گرای طالبان دو مجسمه بزرگ بودا در بامیان افغانستان را تخریب می‌کنند؛ داستان دو زندگی موازی در دو نقطه دور از هم روی کره خاکی. قهرمان فصل‌های فرد کتاب توم نام دارد، پناهنده افغان‌تباری که از سال‌ها قبل به همراه رعنا، همسرش و لولا، تنها دخترشان مقیم پاریس است ولی اینک با شوری که در سر دارد تصمیم می‌گیرد به این زندگی یکنواخت برای همیشه خاتمه دهد. قهرمان فصل‌های زوج کتاب یوسف سقا ساکن کابل است که ناخواسته وظیفه مراقبت و حفظ ناموس شیرین، زن برادرش، را به دوش می‌کشد و به رغم تلاش برای پایبندی به اخلاق و عرف جامعه سنتی افغانستان، دل در گروی او دارد و برای نیل به مقصود و وصال او، خود را به آب و آتش می‌زند. رمان سقاءها داستان درهم تنیده و منقلب کننده دو انسان محکوم به زندگی است که هر کدام بیهوده می‌کوشد از دست تقدیر بگریزد و سرنوشت دیگری را برای خود رقم بزند.

اولین خون

  • 32,000 تومان

اولین خون سی‌‌امین رمان آملی نوتومب، نویسنده سرشناس بلژیکی، در 2021 منتشر شده است. نویسنده در این رمان، برای بزرگداشت منزلت پدر تازه‌درگذشته‌اش پاتریک نوتومب و ادای دین به او، خاطره بخشی از دوران کودکی تا بیست و هشت سالگی او را به تصویر می‌کشد. پاتریک نوتومب، راوی داستان، در کسوت دیپلمات به همراه خانواده عازم کشور تازه استقلال‌‌یافته جمهوری دموکراتیک کنگو می‌شود ولی از بخت بد خودش به اسارت و در مواجه با اعدام قریب‌الوقوع بیش از هر زمان به معنا و مفهوم واقعی زندگی در این دنیا و زنده بودن پی می‌برد.

بالون‌ها

  • 32,000 تومان

نویسنده در این رمان، با الهام از دوره جوانی خود، به بازتاب بخشی از دل‌مشغولی‌هایش در آن دوره می‌پردازد و آن‌ها را با قلمی شیوا از زبان دختر دانشجوی نوزده ساله‌ای به نام آنژ روایت می‌کند. مرد پولداری در شهر بروکسل که با وسواس و تجسس لحظه‌ای پسر نوجوانش را به حال خودش نمی‌گذارد، از این دختر دعوت می‌کند به عنوان معلم خصوصی به منزلش بیاید و به پسرش که مشکلاتی در خواندن کتاب‌ها دارد یاری رساند. راوی جوان موفق می‌شود به لطف معرفی چند رمان ادبی خاص، این پسر نوجوان و البته بسیار باهوش را ترغیب به خواندن درست کتاب‌ها کند و با او رابطه عاطفی برقرار نماید. تبادل اندیشه میان پرسوناژها که از خلال گفتگوهای رک و پوست‌کنده‌شان در خصوص مضامین آشکار و پنهان برخی آثار ادبی صورت می‌گیرد و نیز تعمیم آن‌ها به زندگی شخصی انسان‌ها از یک سو و اتفاقات نابهنجاری که در طول داستان رخ می‌دهد از دیگر سو، از جمله ویژگی‌های بارز رمان بالون‌ها محسوب می‌شود که می‌تواند برای هر خواننده‌ای جذاب، هیجان‌انگیز و در عین حال در خور تامل و درس‌آموز باشد.

طبیب پرنده و حسادت آقای کلافه (نمایش‌نامه)

  • 17,000 تومان

مولیر در بزرگ‌ترین آثارش به نقد و تحلیل بی‌ر‌حمانه خلق و خوی آدمی. کاویدن ریشه حماقت‌های بشری و تحلیل پندارهای نادرست انسان می‌پردازد. هیچ‌کس مانند او مبنای کمیک‌اش را تا این اندازه دقیق بر ناآگاهی، حسادت، توهم. ریا. دروغ، گیجی و کوری شخصیت انسان در معنای عامش استوار نکرده است. و ضمنا. در مقابل هیچ درام‌نویسی چون او و در دوره او در آثارش تا این حد از لذت زندگی احترام به آزادی ارزش دوستی و ستایش صداقت سخن نگفته است.

نام‌های بی‌جنسیت

  • 18,000 تومان

دومینیک، در نخستین سال‌های دشوار اقامت در پاریس، هر بار در خصوص ازدواج با مرد ایده‌آلش دچار دودلی می‌شد، دست آخر به خود تلقین می‌کرد که باید از موفقیت شغلی او خشنود باشد. ولی نمی‌دانست همین موفقیت که او تنها به خاطر آن شوهرش را تحسین می‌کرد، از سر تا ته مدیون وجود خودش بوده است! قدر مسلم جزئیات مسئله باید روشن می‌شد. او حکم عصای جادو را داشته است. بی‌شک راه‌اندازی یک شرکت در پاریس کار بزرگی بوده است، اما آنچه دومینیک را از کوره به در می‌برد، این بود که شوهرش حتی یک کلمه راجع به حقه‌اش با او حرف نزده بود. این زن که داوطلبانه شریک جرمش شده بود، با خود عهد کرد که هرگز او را به خاطر این کار ناشایست نبخشد. «این دروغ تا چه اندازه قابل قیاس با دروغ‌هایی است که دیشب از وجودشان خبردار شدی؟» به اندازه یک قطره آب. ولی همین یک قطره باعث لبریز شدن آب از درون ظرف شد. احساس وحشتی که از شب قبل وجودش را دربرگرفته بود، تبدیل به خشمی بی‌بدیل شد.

قلبت را به تپش وادار

  • 18,000 تومان

دیان در ایام کودکی ثابت کرده بود که قادر است خیلی چیزهای غیرانسانی را درک کند. او با بزرگواری خارق‌العاده‌ای پذیرفته بود که مادرش، برادرش را به او ترجیح بدهد. معمولاً بچه‌ها نمی‌پذیرند که جایگاه اول قلب مادر را نداشته باشند، خصوصاً وقتی بچه ارشد باشند. ولی مادر نجابت دیان را چنان با بزرگ‌نمایی به باد تمسخر گرفته بود که دخترک هرگز نمی‌توانست او را به خاطر این کار ببخشد... در 14 سالگی، زیبایی دیان هر روز بیش از پیش حیرت همه را برمی‌انگیخت. از شر جوش‌های صورت و ورم‌های خاص دوره نوجوانی در امان مانده بود و با ظاهری قشنگ و رفتاری متین، داشت بزرگ و بزرگ‌تر می‌شد. آنهایی که او را نمی‌شناختند، گمان می‌کردند که رقص باله کار می‌کند... هرگز کسی جرأت نداشت مسخره‌اش کند، حتی پشت سرش؛ چرا که چیزی در وجودش بود که موجب ترس و هراس بقیه می‌شد و در نتیجه، کسی به او بی‌احترامی نمی­کرد. مادرش همچنان یگانه کسی بود که شیفته‌اش نشده بود. تنها پیشرفتش این بود که دیان دیگر حتی نمی‌کوشید علاقه او را نسبت به خود جلب کند. روزهای تعطیل آخر هفته که یکدیگر را می‌دیدند، سلامی ساده از روی نزاکت بین هم رد و بدل می‌کردند... رابط میان آن دو، هر کدام از آنها را تبدیل به یک تماشاچی کرده بود و در هیچ موردی گفتگویی بین آنها صورت نمی‌پذیرفت...

صفحه‌ی 1