محسن صالحی اصیل


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
توفان در یک فنجان چای (قوانین فیزیک در زندگی روزمره)
همچو 1 عارف بیندیش (پرورش ذهن برای آرامش و هدفمندی همه روزه)
رسم خوشبختی
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
آینده‌ی احساس (سرنوشت بشر در جهان شبکه‌های اجتماعی)

توفان در یک فنجان چای (قوانین فیزیک در زندگی روزمره)

  • 150,000 تومان

چه چیزی باعث بقای یک عقرب و یک دوچرخه‌سوار می‌شود؟ وجه اشتراک تخم‌مرغ خام و ژیرسکوپ در چیست؟ و اینها اصلا چه اهمیتی دارد؟ «توفان در یک فنجان چای» درباره پیوند بین چیزهای کوچک و به‌ظاهر کم‌ارزشی است که در دنیای بزرگی که در آن زندگی می‌کنیم، همه‌روزه می‌بینیم. این کتاب نوعی ماجراجویی در جهان فیزیکی یرامونمان است تا نشان دهد سروکار داشتن و کلنجار رفتن با چیزهایی مثل ذرت بوداده، لکه‌های قهوه و آهن‌ربای یخچال چطور می‌تواند به اکتشافات اسکات‏، آزمایش‌های پزشکی و برآورده‌کردن نیاز‌های ما به انرژی در آینده کمک کند.

همچو 1 عارف بیندیش (پرورش ذهن برای آرامش و هدفمندی همه روزه)

  • 85,000 تومان

عارفان می‌توانند در برابر وسوسه و هوی و هوس مقاومت کنندء از انتقاد کردن برحذر باشندء با درد و اضطراب مقابله کنندء نفس خود را آرامش بخشند و زندگی‌ای بسازند که سرشار از هدفمندی و معنا باشند. چرا نباید از آرام‌ترینء شادترین و هدفمندترین انسان‌های روی زمین چیزی یاد بگیریم؟ شاید با خودتان فکر کنید آرام بودنء متانت و دوری از استرس برای عارفان کار راحتی است.

رسم خوشبختی

  • 36,000 تومان

سعادت مفهومی درونی است؛ یعنی، اگر تصمیم بگیرید از سعادت برخوردار باشید، آن‌را خواهید داشت. اگر سعادت را درون خود داشته باشید، آن‌را درهر کاری که انجام می‌دهید به دست خواهید آورد. آن‌را در کارتان خواهید آورد. آن‌را در روابطتان خواهید آورد. در هر صورت از آن برخوردارید؛ نیازی نیست سعی کنید آن‌را به دست آورید.

آینده‌ی احساس (سرنوشت بشر در جهان شبکه‌های اجتماعی)

  • 39,000 تومان

کتاب آینده‌ی احساس نوشته‌ی کیتلین اوگولیک فیلیپس بررسی قانع‌کننده و دسترس‌پذیر از آنچه درباره همدلی می‌دانیم و فکر می‌کنیم که می‌دانیم را همراه با روابط پیچیده بین همدلی، فناوری و انسانیت ارائه می‌دهد. آینده‌ی احساس برای هر انسان علاقه‌مند به نقش همدلی در محیط کار، در بخش بهداشت و سلامت در زندگی روزمره ما کتابی است که باید خوانده شود. پژوهش جامع فیلیپس و تعهد او به در نظر گرفتن هر کدام از جنبه‌های همدلی از بیشترین زوایای ممکن باعث شده این اثر آگاهی‌دهنده و قابل درک باشد.

صفحه‌ی 1