محبوبه ذکایی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنرمندانه ایده بردارید (10 چیزی که برای خلاق بودن کسی به شما نخواهد گفت)
حافظه نامحدود
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
بازاریابی محتوا (با محتوا به سودآفرینی برسید)
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان

هنرمندانه ایده بردارید (10 چیزی که برای خلاق بودن کسی به شما نخواهد گفت)

  • 17,000 تومان

شاعران ناوراد تقلید می‌کنند، شاعران وارد، ایده بر می‌دارند. شاعران بد، آنچه را که می‌پندارند، بدشکل می‌کنند و شاعران خوب به آن شکل بهتری می‌دهند، یا حداقل چیزی متفاوت از آن می‌سازند. شاعر خوب ایده‌برداری‌اش را درون یک احساس کلی سرازیر می‌کند که منحصر به فرد است؛ کاملا متفاوت از آن‌چه که در ابتدا بوده است.

حافظه نامحدود

  • 70,000 تومان

در این کتاب کوتاه و ساده مجموعه‌ای از ذهنیت‌ها و مهارت‌های بهبود حافظه برایتان گردآوری کرده‌ام که کنترل یادگیری و زندگی‌تان را میسر می‌کند. بسیاری از روش‌های خارق‌العاده خواه باستانی خواه مدرن را کشف خواهید کرد که از روی بهترین مغزهای جهان در حوزه یادگیری سریع و توسعه حافظه کپی‌برداری شده است. کتاب حاضر اطلاعاتی در اختیارتان قرار خواهد داد که در کلاس درس فراموش شده است به شما یاد داده شود. رویکرد مذکور تماما در مورد کار کشیدن از مغزتان است معتقدم این کار تنها بر پایه حافظه تحقق‌پذیر است.

بازاریابی محتوا (با محتوا به سودآفرینی برسید)

  • 17,000 تومان

یکی از دلایل نوشتن این کتاب این بود که صاحبان کسب و کارهای بسیاری را می‌شناختم که در تولید محتوای بازاریابی خود با مشکل مواجه بودند؛ در واقع چیزی در مورد هدف خود برای وبلاگ‌نویسی، محتوای نوشتن یا نشر نمی‌دانستند و در نهایت بازخوردی جذب نمی‌کردند. با این وجود، هر کسی با کمی بینش و استراتژی می‌تواند محتوای بازاریابی خود را تولید کند، و این چیزی است که امیدوارم بتوانم به شما در انجام آن کمک کنم. کتاب حاضر سعی می‌کند شکاف موجود بین رشد مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری را پر کند. با چهارچوب تفکر و استراتژی صحیح، محتوای تولیدی شما می‌تواند فروشنده برتر شما شود که به‌طور شبانه‌روزی برای کسب و کار شما کار می‌کند و شما بهترین نتیجه را از آن می‌گیرید. این کتاب تمام راهنماها و سرنخ‌های لازم برای حل مسائل و سودآفرینی از طریق محتوای شما را ارائه می‌دهد.

هنر بله گرفتن (بهره‌گیری درست از پرسش‌ها چگونه سبب انجام کار رسیدن به توافق و برقراری ارتباط با هر کسی می‌شود)

  • 14,000 تومان

کسانی که سؤال‌های زیرکانه می‌پرسند معمولا بیش‌تر از کسانی که جواب‌های زیرکانه می‌دهند، موفق هستند. دقیقا مثل داستان قدیمی فرق ماهی دادن یا آموزش ماهی‌گیری به دیگری است. در شغل‌تان با داشتن یک جواب، موفق نمی‌شوید، ولی با سؤال پرسیدن ماهرانه چرا. روابط شخصی و کاری بر مبنای اعتماد قرار دارد. استفاده صحیح از سؤال‌ها برانگیزاننده همین اعتماد است. غالب مردم به دنبال عمل موافق، متابعت یا توافق از جانب مشتریان، همکاران، اعضای خانواده و حتی اسب‌ها هستند. در این کتابٍ مختصر به چرایی دست نیافتن به جواب مطلوب و نیز پیامدهای پرسیدن سؤال‌های اشتباه خواهیم پرداخت.

صفحه‌ی 1