فریده گوینده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سرچشمه‌های معنای زندگی (معنای انسانی در جهانی خاموش)
عشق و زباله
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
داستان کودک گمشده
  • 183,000 تومان
  • با تخفیف: 183,000 تومان
آنان که می‌روند و آنان که می‌مانند
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
داستان 1 نام جدید
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان

سرچشمه‌های معنای زندگی (معنای انسانی در جهانی خاموش)

  • 129,000 تومان

زندگی چگونه خوب یا زیبا یا شاید مهم‌تر از همه، بامعنا می‌شود؟ اکثر آدم‌ها در سرتاسر تاریخ برای پاسخ به این پرسش به‌سراغ ایمان، روابط یا اعمال خویش رفته‌اند. اما فیلسوف معاصر آمریکایی، تاد می، در کتاب «بامعنا زیستن» راهی جدید و الهام‌بخش برای اندیشیدن به این پرسش‌ پیش روی ما می‌گشاید، راهی عمیقاً هماهنگ با زندگی آن‌گونه که واقعاً هست: کار و کوششی در جریان، نوعی سفر _ و بسیاری وقت‌ها یک روایت. او با ارائۀ گزارش‌های اثرگذار از زندگی و خاطرات خود و نیز از خلال درگیری‌های فکريِ پربارش با فیلسوفان مختلف از ارسطو تا هایدگر به ما نشان می‌دهد که کجا می‌توانیم معنای زندگی‌مان را بیابیم: در نحوۀ زندگی‌کردن‌مان.

عشق و زباله

  • 65,000 تومان

زنی که در دفتر بود به من گفت ره رختکن بروم. قرار شد آنجا منتظر بمانم. بنابراین از حیاط به سمت دری رفتم که روی آن نوشته شده بود، رختکن. دفتر بی‌روح و ملال‌آور بود، و همین‌طور حیاط، و در گوشه‌ای از آن تلی از پاره‌آجر و خرده‌سنگ، چند فرغان، و چندین سطل زباله روی هم تلنبار شده بود و از گل و سبزه خبری نبود. مرد مسئول رختکن در نظرم حتی ملال‌آورتر آمد. روی صندلی کنار پنجره که از آن می‌شد آن حیاط ملال‌آور را دید، نشستم و کیف چرمی کوچکم را محکم در دست گرفتم، کیفی که در آن سه کلوچه شیرین کوچک، یک کتاب، و یک دفترچه یادداشت بود، دفترچه‌ای که عادت داشتم با عجله هر اتفاق مربوط به کتابی که داشتم می‌نوشتم را در آن یادداشت کنم. اخیرا داشتم مقاله‌ای درباره کافکا می‌نوشتم.

داستان کودک گمشده

  • 183,000 تومان

از اکتبر 1976 تا 1979 که برای زندگی به ناپل برگشتم، از ایجاد رابطه‌ای پایدار با لی‌لا اجتناب می‌کردم. اما کار آسانی نبود. او تقریبا فوری سعی کرد دوباره به زور وارد زندگی‌ام شود، ولی او را نادیده می‌گرفتم و تحمل‌اش می‌کردم. گرچه جوری عمل می‌کرد که انگار فقط می‌خواست در شرایط سخت کنارم باشد، اما نمی‌توانستم اهانتی را که در رفتارش به من کرده بود فراموش کنم. امروز فکر می‌کنم اگر فقط ناسزایش بود که مرا رنجاند - وقتی به او درباره نینو گفتم، پشت تلفن سر من فریاد زد که تو احمقی. او تاکنون، هرگز با من با این لحن صحبت نکرده بود - زود آرام گرفته بودم...

آنان که می‌روند و آنان که می‌مانند

  • 59,000 تومان

رمان آنان که می‌روند و آنان که می‌مانند، کتاب سوم از چهارگانه ناپلی، اثر النا فرانته، نویسنده زن مطرح ایتالیایی است. این اثر روایتگر سال‌های میانسالی راوی داستان النا و دوست اعجوبه‌اش لی‌لاست. نویسنده با نگاهی موشکافانه به مسائلی چون زندگی زناشویی، خیانت، مادرانگی، طلاق، خواستن و نخواستن فرزند، ملالت روابط جنسی و سرخوردگی جسم و تلاش برای حفظ هویت در ازدواج با ذکر جزئیاتی به ظاهر عادی اما بسیار برجسته می‌پردازد. این اثر همچنین ما را با تحولات سیاسی ایتالیای پس از جنگ جهانی دوم، جابه‌جایی قدرت در این کشور و به تبع آن در ناپل، با نگاهی بی‌طرفانه آشنا می‌کند. کتاب‌های النا فرانته تاکنون به چندین زبان از جمله؛ انگلیسی، فرانسه، آلمانی، هلندی، اسپانیایی، و فارسی در بیش از 39 کشور ترجمه شده است. خوانندگان در کتاب‌ها او، درباره هویت، تمایلات سرکش، عشق، خانواده، و درستی، قدرت و زیبایی مسحورکننده‌ای کشف می‌کنند، در حالی که همه این‌ها در یک زمینه اجتماعی همچون کلافی درهم پیچیده شده‌اند.

داستان 1 نام جدید

  • 39,000 تومان

بهار 1966، لی‌لا با نگرانی زیاد، جعبه‌ای فانتزی حاوی هشت دفترچه به من داد. گفت دیگر نمی‌تواند آن را در خانه نگاه دارد. از این می‌ترسد شوهرش آن‌ها را پیدا کند و بخواند. به‌جز چند اشاره طنزآمیز بابت نخ زیادی که دور جعبه پیچیده بود، حرف دیگری را به او نزدم و جعبه را گرفتم. رابطه‌مان آن زمان خیلی بد بود، اما به نظر می‌سید فقط من این‌طور فکر می‌کردم. وقتی به ندرت، همدیگر را می‌دیدیم، مرا ناراحت نمی‌کرد. هرگز حرف خصمانه و تندی نمی‌زد، فقط محبت نشان می‌داد...

صفحه‌ی 1