فریبا چاوشی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بلیت آبی
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
سرود کریسمس (ماکاموشی کلاسیک 1 ) بر اساس داستانی از چارلز دیکنز
سبیل‌هایت را بپا استیلتن (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور  17)
شکلات شگفت‌انگیز (تونل وحشت دانش)
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
تونل وحشت دانش (کهکشان حیرت‌انگیز)
  • 48,000 تومان
  • با تخفیف: 48,000 تومان
معبد یاقوت آتش‌زا (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور  16)
کریسمس مبارک جرونیمو (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور  15)
ملاقات با هیولا برفی (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 12)
نفرین هرم پنیری (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 11)
بزن بریم با کوسه‌ها شنا کنیم (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 10)
معمای موشالیزا (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 5)
اسم من استیلتن است جرونیمو استیلتن (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 4)

بلیت آبی

  • 190,000 تومان

کایلا می‌داند سازوکار بلیت بخت‌آزمایی چطور است، همه می‌دانند. به محض بالغ شدن، وقتش می‌شود که جلوی آن دستگاه بایستی. اگر بلیت سفید نصیبت شد که سزاواری مادر شوی و خانواده داشته باشی، اما اگر بلیتت آبی شد، تراشه‌ای در بدنت کار می‌گذارند و تو دیگر مادر نخواهی شد... کایلا از اینکه حق بر بدنش را یک بلیت از او گرفته، از این که حکومت حکم بر مادر بودن یا نبودن او صادر کرده، در آستانه جنون است. او می‌خواهد بندها را بدرد و آن تراشه را بکند تا خود انتخاب کند. اما در این پادآرمان‌شهر بی‌روح و سیمانی چشم‌های همیشه ناظر رهایش نخواهند کرد.

سرود کریسمس (ماکاموشی کلاسیک 1 ) بر اساس داستانی از چارلز دیکنز

  • 132,000 تومان

ابنیزر اسکروج پیرموش بداخلاقی است که فقط به فکر کسب‌و‌کار و پول‌درآوردن خودش است. اسکروج خیال می‌کند کریسمس چیزی نیست جز وقت‌تلف‌کردن. تا اینکه در یک شب کریسمس، سه شبح به سراغش می‌آیند و پیرموش را با خودشان به سفر می‌برند، سفر به گذشته، حال و آینده اسکروج. شاید با این تجربه پیرموش برای همیشه تغییر کند و معنی واقعی کریسمس را بفهمد.

سبیل‌هایت را بپا استیلتن (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 17)

  • 75,000 تومان

واپنیرا! یک‌دفعه سر و پوزه جونده تک‌چشم مرموزی پیدا شده بود که می‌خواست جریده جوندگان را از پنجه‌ام دربیاورد! فقط یک موش می‌توانست روزنامه را نجات دهد: شف تی‌پنجه، مدیر فروش همه‌فن حریف سابقمان. ولی بدبختانه شف برای نجات دادن انتشارات استیلتن کار خطرناکی از من می‌خواست... جیرررر!

شکلات شگفت‌انگیز (تونل وحشت دانش)

  • 48,000 تومان

ناگفته‌های خوف‌انگیز و خنده‌دار دانش. شکلات! چه چیز دیگری سراغ دارید که این‌قدر جذاب باشد؟ این شیرین دوست‌داشتنی که از دانه گیاهی در آمریکای مرکزی درست شده بود، در سرتاسر دنیا پخش شد. این کتاب مخصوص کشته‌مرده‌های شکلات است؛ کسانی که می‌خواهند بیشتر درباره خوراکی مورد علاقه‌شان بدانند. اینجا می‌توانید تاریخچه شگفت‌انگیز شکلات را از زمان «قبیله سرخ‌پوستی آزتک» تا زمان «شکلات آئرو» دنبال کنید. با عشق شکلات‌هایی مثل رولد دال آشنا شوید و بفهمید چرا آدمکش‌ها برای مسموم کردن طعمه‌هایشان از شکلات استفاده می‌کردند. بعد از دانستن همه این‌ها می‌توانید خانواده و دوستانتان را هم غافل‌گیر کنید؛ با هزار تا حقیقت شکلاتی از راهنمای شگفت‌انگیز شکلاتی ما!

تونل وحشت دانش (کهکشان حیرت‌انگیز)

  • 48,000 تومان

در این کتاب با کهکشان‌ها، سحابی‌ها، ستاره‌ها، سیاره‌ها، صورت های فلکی، سیارک‌‌ها ودنباله‌دارها و اجرام سماوی باحال آشنا می‌شویم وبرای دیدن و بررسی‌شان از تلسکوپ و کاوشگرهای فضایی استفاده می‌کنیم.

معبد یاقوت آتش‌زا (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 16)

  • 49,000 تومان

واپنیرا! خیلی هیجان‌انگیز بود! من و ته‌آ و تراپولا و بنجامین راه افتاده بودیم دنبال یاقوت آتش‌زا، جواهری افسانه‌ای که در قلب جنگل آمازون مخفی بود. ولی جستجویمان تبدیل شد به ماجراجویی! چند تا جونده‌ بدجنس و نفرت‌انگیز هم دنبال یاقوت می‌گشتند! یعنی موفق می‌شدیم که نگذاریم این سنگ گران‌بها به پنجه موش‌های ناجور بیفتد؟

کریسمس مبارک جرونیمو (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 15)

  • 49,000 تومان

حلقه‌های گل و برگ با شاخه‌های توت، اتاق‌نشیمنم را آراسته بودند و بله، صدالبته یک درخت کریسمس هم داشتم. آن سال زیباترین درخت کاج بازار را خریده بودم، خوشگل‌ترین کاجی که قدوقواره‌اش هم به سوراخ‌موشم می‌خورد. حتی ریشه‌هایش هم هنوز به تنه‌اش آویزان بودند! بله، شاید وقتی کریسمس تمام می‌شد، می‌کاشتمش توی باغچه‌ی خانه‌ام. ولی آن موقع با تکه‌پنیرهای پلاستیکی تزیینش کرده بودم.

ملاقات با هیولا برفی (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 12)

  • 49,000 تومان

وقتی دوست قدیمی‌ام، پروفسور الکتریک پنجه، زنگ زد و ازم کمک خواست، فوری قبول کردم، با این‌که می‌دانستم باید سفر کنم آن سر دنیا و از قله‌ی اورست هم بروم بالا! سفر تازه‌ام خطرناک و طولانی از آب درآمد. نزدیک بود دم بیچاره‌ام یخ بزند که بلای بدتری هم سرم آمد. هیولای برفی من را دزدیدند! بله، روحم هم خبر نداشت چه سرنوشتی منتظرم است....

نفرین هرم پنیری (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 11)

  • 24,000 تومان

بالاخره به یکی از آرزوهایم رسیدم... رفتم مصر! قرار بود با یک باستان‌شناس خیلی معروف و نابغه مصاحبه کنم! سوار شتر شدم و از صحراهای مصر گذشتم. سری به هرم پنیری زدم. آن‌جا، وسط یک عالمه مومیایی و خطوط هیروگلیف عجیب و غریب، زاری در یکی از عجایب هفتگانه جهان باستان مخفی بود! رازی سر به مهر!

بزن بریم با کوسه‌ها شنا کنیم (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 10)

  • 24,000 تومان

آسمان آبی، سواحل ماسه‌ای... داشتم خواب خوشی می‌دیدم. خواب تعطیلاتی قشنگ و آرام زیر نور آفتاب. باید چند وقتی از هیاهوی شهر موش‌ها دور می ماندم. اگر تراپولا من را به یک مسافرت دیوانه‌وار نمی‌فرستاد، خواب خوشم به حقیقت می‌پیوست . واقعا سفر وحشتناکی بود. یک دفعه دیدم به جای ساحل زیبای دریا، توی یک هتل کثیفم و یک خراوار کک هم ریخته‌اند توی رختخوابم و بدنم را گازگاز می‌کنند! آخ1 یعنی واقعا می‌شد از همچین مسافرتی لذت ببرم؟

معمای موشالیزا (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 5)

  • 39,000 تومان

آهی کشیدم و گفتم: «هیچ‌جا سوراخ ‌موشِ خودِ موش نمی‌شه.» دیروقت بود و از اینکه برگشته بودم خانه خوشحال بودم. ولی وقتی از راه‌ پله‌ جلویی خانه بالا رفتم، فوری فهمیدم یک جای کار می‌لنگد. چرا درِ خانه باز بود؟ من که صبح قفلش کرده بودم. و چرا چراغ طبقه‌ بالا روشن بود؟ من وقتی از خانه بیرون می‌روم، همیشه همه‌ چراغ‌ها را خاموش می‌کنم. نوکِ ‌پنجه نوکِ‌ پنجه جلو رفتم و ساکت و بی‌سر و صدا رفتم توی خانه. از راهروی تاریک گذشتم. کنار درِ آشپزخانه ایستادم و یواشکی سر و پوزه‌ای آب دادم. درِ یخچال چارطاق باز بود!

اسم من استیلتن است جرونیمو استیلتن (ماکاموشی جزیره جوندگان جسور 4)

  • 49,000 تومان

تا حالا اسم دستیار من، پینکی پیک، به گوشِتان خورده؟ پینکی فقط چهارده‌ سالش است، ولی یکی از باهوش‌ترین موش‌هایی است که تا حالا دیده‌ام. حتماً دوست دارید بدانید پینکی چطور توی روزنامه‌ من، جریده‌ی جوندگان، مشغول ‌به‌ کار شده. پس بهتر است این کتاب را بخوانید. داستان خیلی دراااازی دارد... پُر از خنده، ماجراجویی، هیجان و البته اتفاقات خجالت‌آوری که برای شخصِ شخیص جرونیمو استیلتنِ خودتان افتاده.

1  صفحه‌ی 1