فرناز فرود


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دائو د جینگ
  • 149,000 تومان
  • با تخفیف: 149,000 تومان
بررسی رویا (شیوه‌هایی برای کشف توان خلاق در خواب‌ها)
آرامش به هر قیمتی (راه درمان بیماری راضی کردن)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
معجزه در 40 روز (داشته‌هایتان را به خواسته‌هایتان تبدیل کنید)
رها از بند (سفر به فراسوی خود)
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
هم‌وابستگی جدید (یاری و راهنمایی برای نسل امروز)
چگونه در روابط بزرگسال باشیم (5 کلید دوست داشتن هوشیارانه)
قدرت حقیقی (هشیاری عاطفی)
  • 170,000 تومان
  • با تخفیف: 170,000 تومان
پیام گم‌گشته (عرفان بومیان استرالیا)
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
برف در تابستان
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
من کم‌ارزش (تعادل میان عشق و قدرت خود را بازیابید)
کلیدهای رفتار با کودک سرسخت (حذف کشمکش در سایه حد و مرزهای روشن محکم و محترمانه)

دائو د جینگ

  • 149,000 تومان

لائو دزه (به معنای حکیم سال‌خورده)، معروف به استاد کهن یا پیراستاد بوده است. او که به احتمال زیاد اولین فیلسوف مشهور چینی بوده، آیین دائو را پایه‌گذاری کرد. فلسفۀ دائوئیسم آیینی آزادی‌خواه و بر پایۀ رفتار نیک است که تشریفات و رسوم مذهبی را بیهوده می‌داند. دائو د جینگ در سال 400 پیش از میلاد مسیح به رشتۀ تحریر درآمد. این کتاب اسرارآمیز و شاعرانه را می‌توان روح عرفانی و معنوی آیین دائوویسم؛ یکی از سه مذهب بزرگ چین باستان تلقی کرد. دائو را غالبا راه یا مسیر ترجمه می‌کنند، اما معنای عمیق‌تر آن را می‌توان یک نیروی زندگی جهانی در نظر گرفت که در پیرامون و درون همه چیز جریان دارد. کتاب حاضر به ما می‌آموزد که خوشبختی را می‌توان در یکی شدن با این نیرو پیدا کرد، اتحادی که ما را قادر می‌سازد در هماهنگی، تعادل و آرامش زندگی کنیم و ارزش‌هایی اخلاقی همچون فروتنی، میانه‌روی و مهربانی را در وجود خود بپرورانیم.

بررسی رویا (شیوه‌هایی برای کشف توان خلاق در خواب‌ها)

  • 210,000 تومان

نویسنده خواب دیدن را مانند پرده‌برداری از فرایندی خلاق و درونی می‌بیند که در زیر همه لایه‌های آگاهی نهفته است؛ فرایندی که طی آن به ورای تضادهایی می‌رویم که امروزه بقای حیات را در این سیاره به خطر انداخته‌اند. به این ترتیب، او بررسی رویا را ابزاری می‌داند که نه فقط به برخی از آدم‌ها برای رسیدن به خودآگاهی بیشتر یاری می‌رساند، بلکه به دگرگونی جهان نیز کمک می‌کند. اکنون جرمی تیلور دیدگاهش را به این کتاب تبدیل کرده است. طی صفحاتی که در پی می‌آیند، او شیوه‌های کاربردی و ساده‌ای را برای درک خواب‌ها ارائه می‌دهد و با صداقتی آرامش‌بخش، نتایج حاصل از تجربه‌های خود را با ما در میان می‌گذارد...

آرامش به هر قیمتی (راه درمان بیماری راضی کردن)

  • 150,000 تومان

ویژگی‌های آدم‌های اهل «آرامش به هر قیمتی»: 1. آرامش را برتر از هر چیزی می‌دانند. 2. می‌کوشند از بگومگو، اختلاف و دعوا دوری کنند. 3. از خشم می‌ترسند. 4. سابقه خشونت، طرد یا بی‌توجهی در خردسالی دارند. 5. خواسته‌ها و نیازهای دیگران را مقدم بر خواسته‌ها و نیازهای خود می‌دانند. 6. در دل از آدم‌های پرخاشگر بیزارند. 7. خواسته خود را بر زبان نمی‌آورند. 8. همسری ستیزه‌جو به خود جذب می‌کنند. 9. احساس‌هایشان را فرومی‌خورند. 10. از تصمیم‌هایی که بر دیگران تاثیر می‌گذارد -مانند انتخاب فیلم، رستوران و موارد مشابه - فرار می‌کنند. دبورا در‌پور، مددکار اجتماعی، مشاور و یک آدم اهل «آرامش به هر قیمتی» پیشین، توصیف می‌کند که چگونه ریشه‌های شخصیت راضی‌کننده خود را در شجره‌نامه خانوادگی‌اش و جنایت دردناکی که بر پنج نسل تاثیرگذاشته بود، یافته است. او در این کتاب، از تجربه‌های خود و نیرویی که پس از چیرگی بر بیماری راضی کردن به‌دست آورده است و همچنین تجربه‌های مشابه دیگران سخن می‌گوید. بهبودیافتگان از بیماری راضی کردن دیگران، با بهبود زخم‌های قلب خود به آرامش درونی دست یافته‌اند و شجاعانه و داوطلبانه، تجربه‌های خود را دراختیار خوانندگان این کتاب قرار داده‌اند.

معجزه در 40 روز (داشته‌هایتان را به خواسته‌هایتان تبدیل کنید)

  • 200,000 تومان

ملودی بیتی در طی بیست و پنج سال، دوست قابل اعتماد میلیون‌ها خواننده شده است و در کتاب «معجزه در چهل روز»، عصاره همه آموخته‌هایش درباره شکرگزاری، تسلیم و اتصال با قدرت حقیقی را ارائه می‌دهد. بیتی در برنامه ابتکاری شش هفته‌ای خود به ما کمک می‌کند معجزاتی را که مایلیم بیافرینیم، پایه‌ریزی کنیم و سپس گام به گام در تمرین معجزه - که از ترکیب قدرتمندترین اصول معنوی و درمانی شکل گرفته است و می‌توان آن را به تنهایی، با یار یا در گروه انجام داد - ما را همراهی می‌کند. او در طی مسیر، تجربه خودش و شرکت‌کنندگان کارگاه معجزه از معجزه‌آفرینی را برای ما آشکار می‌سازد. این سرگذشت‌های موثر و حاکی از چیرگی بر سختی‌ها و دست‌یابی به پذیرش و بخشایش، نشان می‌دهند که دگرگونی و تحول در دسترس ماست و اشتیاق پیش‌روی با شوری تازه برای زندگی را در دل ما بیدار می‌کنند.

رها از بند (سفر به فراسوی خود)

  • 220,000 تومان

به راستی کیستید؟ رها بودن از محدودیت‌ها و اوج گرفتن ورای چارچوب‌ها چگونه خواهد بود؟ برای یافتن چنین آرامش و رهایی درونیء چه کاری را می‌توانید هر روز انجام دهید؟ کتاب «رها از بند» پاسخی ساده و بسیار درونی به این پرسش‌ها می‌دهد. خواه این نخستین کاوش شما در فضای درونی باشدء خواه زندگی‌تان را صرف سفر درونی کرده باشیدء این کتاب رابطه شما را با خودتان و جهان پیرامون‌تان دگرگون خواهد ساخت. «رها از بند» نخست رابطه شما را با افکار و عواطف‌تان روشن می‌سازد و به شما کمک می‌کند از سرچشمه افت و خیزهای انرژی درونی‌تان آگاه شوید. سپس به این موضوع می‌پردازد که برای رهایی افکارء عواطف و الگوهای انرژی عادتی که آگاهی شما را محدود می‌کنندء چه کاری می‌توانید انجام دهید. سرانجامء این کتاب با روشنی کاملء دری به رویتان می‌گشاید تا در فضای آزاد درونی‌ترین بخش وجودتان زندگی کنید.

هم‌وابستگی جدید (یاری و راهنمایی برای نسل امروز)

  • 280,000 تومان

سال‌ها پس از آن که ملودی بیتی با اثر پیشگامانه‌اش به نام (پایانی بر هم‌وابستگی)ء جهان را با این واژه آشنا کردء هنوز این پرسش باقی‌ست که هم‌وابستگی چه هست و چه نیست. بیتی در این کتاب مکمل برای ما روشن می‌کند که چه برداشت‌هایی از هم‌وابستگی نادرست هستند. همچنین یادآوری می‌کند که بیش‌تر رفتار‌های هم‌واستهء رفتارهایی عادی هستند که از حد گذشته‌اند. گاهی زیادی تلاش می‌کنیمء زیادی علاقه نشان می‌دهیمء کم‌تر احساس می‌کنیم یا بیش از حد درگیر می‌شویم. او نشان می‌دهد هم‌وابستگی بیماری نیستء بلکه مجموعه‌ای از رفتارهاست که می‌توان تجزیه و تحلیل کرد و به خوبی بر آنها پیروز شد. بیتی در طول راهء سرگذشت الهام‌بخش خود و دیگران را به شیوه‌ای اثربخش تعریف می‌کند تا بتوانیم از نقش قربانی خارج شویم. او نشان می‌دهد اگر چه شاید در حل حاضر چنین رفتاری ناممکن به نظر برسدء اما صرف نظر از شرایط موجودء ما قدرت مراقبت از خودمان را داریم. (هم‌وابستگی جدید) که از سادگی و خرد نهادینه بیتی برخوردار استء‌ کتاب راهنمایی‌ست برای یادگیری آن که همان کسی که هستیم باشیم و ابزاری ضروری به ما می‌دهد تا با کنار گذاشتن رفتارهای ناسالمء زندگی خود را پس بگیریم.

چگونه در روابط بزرگسال باشیم (5 کلید دوست داشتن هوشیارانه)

  • 250,000 تومان

این کتاب اسرار را فاش می‌کند و به جهان روابط می‌آورد، جهانی که همه ما از تولد تا مرگ در آن سیر می‌کنیم. دیوید ریکو در کتاب «چگونه در روابط بزرگسال باشیم» راهنمایی عملی برای برخورداری از روابط موثر ارائه می‌کند. خوانندگان به کمک تمرین‌های معنوی و دقیق توجه هوشیارانه و مهرورزی، سفری را آغاز می‌کنند که به آگاهی، نشاط و ارتباط ژرف می‌انجامد.

قدرت حقیقی (هشیاری عاطفی)

  • 170,000 تومان

تجربه‌کردن عواطفء یکی از دشوارترین کارهاست. بسیاری از مردمء حتی هنگامی که از درون در جوش و خروش هستندء نمی‌دانند که خشمگین شده‌اند و برخی از آدم‌ها در حالی که غمء یگانه همنشین آن‌هاستء نمی‌دانند که اندوهگین هستند. بسیاری از آدم‌هاء فقط هنگامی از عواطفشان آگاه می‌شوند که جریان‌های شدید عاطفی ء زندگی‌شان را پریشان سازد و عادت‌هایی را که به منظور بقاء دست‌یابی به موفقیت یا اهداف دیگر به دست آورده‌اندء به هم بریزد.

پیام گم‌گشته (عرفان بومیان استرالیا)

  • 200,000 تومان

این داستان شگفت انگیز ماجراجویانه و یکی از عناوین پر فروش نیویورک تایمز فرصتی برای کشف خرد یک فرهنگ باستانی و شنیدن پیام نیرومند آن را به ما می‌دهد. این قبیله خانه به دوش بومیان نخستین که خود را مردم حقیقی می‌نامیدند زنی آمریکایی را به سرزمین دور دست خود فرا خواندند تا آنها را در سفری 4 ماهه در عمق بیابان‌های استرالیا همراهی کند. مورگان در حالی که با پای برهنه 2250 کیلومتر از بیابان‌های سوزان، سخت و ناهموار را همراه با مردم قبیله طی می‌کرد شیوه جدیدی از زندگی کردن را آموخت از جمله روش درمان بومیان که از فرهنگ پنجاه هزار ساله آنها بر می‌آمد. سر انجام این تجربه به دگرگونی شخصی چشم‌گیر مورگان انجامید.

برف در تابستان

  • 200,000 تومان

مراقبه چنان که من آن را درک می‌کنم، آرامش، تمرکز، بینش یا هر احساس دیگری را ایجاد نمی‌کند، بلکه مراقبه، دیدن روشن و آشکار رویدادها در هر لحظه به شیوه‌ای بسیار ساده است. اگر هدف ما از مراقبه، ایجاد یا دست‌یابی به آرامش یا بینش باشد، در واقع می‌کوشیم از جایی آغاز کنیم که باید مقصدمان باشد. در نتیجه، همواره به جایگاه اولیه بازمی‌گردیم، زیرا از آنجا که هستیم، آغاز نکرده‌ایم. به بیانی دیگر، مراقبه، گفت و گوی درونی کامل یا درکی ژرف از مسایل زندگی‌ست. بنا براین، نباید تفاوتی میان گشودن گره‌های ذهنی - یعنی حل مسایل، از روان‌رنجوری تا موارد دیگر - و مراقبه وجود داشته باشد. همه این‌ها بخشی از یک فرایند هستند. از نظر من، مشاوره‌‌ی روان‌شناختی، تفاوت چندانی با راهنمایی کردن در زمینه مراقبه ندارد. از این رو، کسی که انسان‌ها را درک نمی‌کند، اما دانسته‌های کتابی فراوانی دارد، آموزگار یا مشاوری برای مراقبه نیست، بلکه یک دانشمند است.

من کم‌ارزش (تعادل میان عشق و قدرت خود را بازیابید)

  • 225,000 تومان

همه ما یک من کم‌ارزش داریم بخشی از ما که می‌تواند موجب شود احساس بی‌ارزشی، خجالت، اضطراب یا حتی افسردگی کنیم. دکتر ایلین ان آرون، در این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه روش هایی را که برای محافظت از خود به کار می‌برید شناسایی کنید و روش های جدید و سالم‌تر سازگاری را بیاموزید تاثیر عشق و قدرت را بر من کم‌ارزش درک کنید آسیب‌های گذشته را که موجب می‌شود خودتان را کم‌ارزش بدانید آشکار و روش دگرگونی دیدگاهتان را کشف کنید گفت و گوی موثر با منتقد درونی‌تان داشته باشید تا از تاثیر من کم ارزش بکاهید روابط جدیدی آغاز و روابط موجود را ژرف‌تر کنید.

کلیدهای رفتار با کودک سرسخت (حذف کشمکش در سایه حد و مرزهای روشن محکم و محترمانه)

  • 240,000 تومان

این مجموعه به والدین کمک می‌کند فرزندان خود را مطابق با نیازهای متنوع و فزاینده جامعه امروز پرورش دهند. امروزه روش بزرگ کردن فرزند با گذشته فرق کرده است و از جهات فراوانی نیز مشکل‌تر شده است. کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان، والدین امروز را مخاطب قرار می‌دهد و به مشکلات کنونی آنها پاسخ می‌گوید.

1  2  3  4  صفحه‌ی 1