فرشته شایان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
طاعون سرخ
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
پرده (آخرین پرونده هرکول پوآرو)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
به هوای دزدیدن اسب‌ها
  • 78,000 تومان
  • با تخفیف: 78,000 تومان
خالکوب آشویتس
  • 82,000 تومان
  • با تخفیف: 82,000 تومان

طاعون سرخ

  • 50,000 تومان

طاعون سرخ داستان طاعونی خیالی است که در سال 2013 شیوع می‌یابد و تمدن بشری و کم وبیش تمام آدمیان را از میان می‌برد. شصت سال پس از شیوع این طاعون، پیرمردی به نام جیمز هاوارد اسمیت، یکی از معدود جان به دربردگان از آن بلای خانمان‌سوز، داستان زوال بشر و اضمحلال تمدن چندهزارساله او را برای نوه‌های بدوی خویش شرح می‌دهد.

پرده (آخرین پرونده هرکول پوآرو)

  • 50,000 تومان

آخرین پرونده‌ی پوآرو چگونه رقم می‌خورد؟ او با پاهای فلج بر صندلی چرخ‌دار، با نگاهی خیره رو به ما نشسته تا با تکیه‌کلام معروفش، مهم‌ترین دارایی‌اش، داستان را پیش ببرد‌؛ سلول‌های خاکستری. «کار درست همیشه در درون انسان انجام می‌شود، همه‌چیز بر عهده‌ی سلول‌های خاکستری است. هیچ‌وقت این سلول‌های کوچک را از یاد مبر دوست من.» معمای کتاب «پرده» آن‌گاه شگفت‌انگیز می‌شود که پوآرو قاتل زنجیره‌ای را می‌شناسد اما او را به مخاطب معرفی نمی‌کند. این بار تلاشی برای به دام انداختنِ قاتل در کار نیست بلکه ممانعت از قتلی دیگر است. قاتل عجیب کتاب «پرده» نمی‌كُشد بلکه انگیزه‌ی قتل را در انسانی به‌وجود می‌آورد و راه ارتکابِ قتل را هموار می‌کند.

به هوای دزدیدن اسب‌ها

  • 78,000 تومان

رمان به هوای دزدیدن اسب ها نوشته پر پترسون (1952) یکی از مهم‌ترین رمان‌های ادبیات نروژ در چند سال گذشته محسوب می‌شود. رمانی که در سال 2007 برای نویسنده‌اش جایزه معتبر «ایمپک دوبلین» را به ارمغان آورد و او را یک شبه مشهور کرد. پترسون این رمان را در سال 2003 نوشت. داستانی از عمق سرمای نروژ. روایت از زندگی مردی در آستانه کهن‌سالی آغاز می‌شود که در اعماق جنگل‌های نروژ همراه سگش تنها در کلبه‌ای چوبی زندگی می‌کند. شادکام از این تنهایی و دوری از مردم خشمگین. حادثه‌ای کوچک در همسایگی‌اش داستان را می‌برد به پنجاه و اندی سال عقب. به کودکی قهرمان پترسون و روایت آن چه بر او گذشته تا به این زندگی رسیده است. رمانی داستان‌گو و به شدت مملو از خرده روایت. اثری که در آن جغرافیای اسکاندیناوی، تاملات فلسفی و گسست‌های عمیق شخصی و اجتماعی، انسانی ساخته که می‌خواهد دور از همه چیز باشد. یکی از دلایل شهرت جهانی این کتاب به همین ایده مهم بازمی‌گردد که نویسنده مطرح می‌کند: آیا می‌توان تنهایی را ستایش کرد؟ یا در نهایت تنها گذارده خواهیم شد؟

خالکوب آشویتس

  • 82,000 تومان

این رمان بر اساس داستانی واقعی نوشته شده است. در زمان جنگ جهانی دوم، لالی سوکولوف، یکی از هزاران زندانی اردوگاه آشویتس است که وظیفه خالکوبی شماره بر ساعد تازه‌واردان به او سپرده می‌شود. گیتا یکی از صدها زندانی ایستاده در صف خالکوبی است. عشق در یک نگاه اتفاق می‌افتد و رنگی دیگر به این ماجرای هولناک می‌دهد. «لالی سعی می‌کند سرش را بلند نکند. دستش را دراز می‌کند تا تکه کاغذی را که به او داده می‌شود، بگیرد. باید آن پنج شماره را روی ساعد دخترکی که کاغذ را در دست دارد، خالکوبی کند. شماره دیگری هم آنجا هست، اما کم‌رنگ شده. سوزن را در ساعد چپ دخترک فرو می‌برد و یک 3 روی آن حک می‌کند و تلاش می‌کند این کار را با ملایمت انجام دهد. خون بیرون می‌زند، اما سوزن به قدر کافی بیرون نرفته و لالی مجبور است دوباره آن عدد را خالکوبی کند. دخترک از دردی که به او وارد می‌شود و لالی می‌داند چقدر شدید است، خم به ابرو نمی‌آورد. بهشون اخطار دادن - نه حرف بزنن نه حرکتی انجام بدن. لالی خون را پاک می‌کند و جوهر سبزرنگ را روی زخم می‌مالد.»

صفحه‌ی 1