فرزانه مختاری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شکلات وحشی
  • 97,000 تومان
  • با تخفیف: 97,000 تومان
پیپ بارتلت 3 (راهنمای هیولاهای دریایی)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
پیپ بارتلت 2 (راهنمای تربیت تک‌شاخ)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
زندگی واقعی وینی خرسه (داستان 1 بچه خرس شجاع در جنگ جهانی اول)
مهمان‌خانه قاچاقچی‌ها
  • 228,000 تومان
  • با تخفیف: 228,000 تومان

شکلات وحشی

  • 97,000 تومان

کوکو و لئوی عزیز، دلم برایتان تنگ شده! همگی دلمان برایتان تنگ شده! تمام جنگل دل‌تنگ شماست! آماده سفر به دنیایی پر از شکلات باشید؛ همان چیزی که خیلی از ما دیوانه‌اش هستیم. کوکو عاشق شکلات است. روزهایی که به مادرش برای اداره مغازه شکلات‌فروشی‌شان، ال کورازون، کمک نمی‌کند، مشغول سر هم کردن ترکیبات شکلات جادویی و وسوسه‌برانگیز برای مشتریان عاشق شکلاتشان است. اما میان این همه شیرینی، چندتا مسئله کوکو را به دردسر انداخته است. بهترین دوستش، لئو، که او هم شکلات‌ساز ماهری‌ست، دیگر با او حرف نمی‌زند، ال کورازون در آستانه ورشکستگی‌ست و مادر کوکو به این فکر می‌کند که در آن‌جا را تخته کند. مدتی بعد، رویاهایی از گنج درختی کهن‌سال در جنگل‌های آمازون، او و لئو را به اعماق جنگل می‌کشاند. کوکو شک ندارد که می‌تواند درخت رویاهایش را پیدا کند و ال کورازون و زندگی‌شان را نجات دهد... اما آیا واقعا همه‌چیز همان‌طور که کوکو تصور می‌کند پیش می‌رود؟

پیپ بارتلت 3 (راهنمای هیولاهای دریایی)

  • 30,000 تومان

پیپ و توماس که با موجودات جادویی و تک‌شاخ‌های فراری سر و کله زده‌اند، این بار با خانواده توماس راهی بندر کندر میشوند؛ مکانی ساحلی و زیبا که پر از موجودات جادویی دریایی است. آن‌ها لیزکراکن، شیپورماهی، فک فرفروک و شگفتی‌های دیگر اعماق اقیانوس را می‌بینند و علاوه بر این، درگیر یک معمای بزرگ هم میشوند؛ معمای هیولایی دریایی که نمی‌خواهد توی آکواریوم بماند. بزرگ‌ترها از بدرفتاریهای هیولا گیج شده‌اند، ولی پیپ و توماس ترسی ندارند از این که بپرند وسط ماجرا!

پیپ بارتلت 2 (راهنمای تربیت تک‌شاخ)

  • 35,000 تومان

بعضی از چیزهایی که پیپ و توماس موقع سرو کله زدن با تک شاخ ها باهاش روبه رو میشوند: پز دادن، رم کردن، معما و تک شاخی که از همه چیز می ترسد. بعضی از چیزهایی که پیپ و توماس موقع سر و کله زدن با تک شاخ ها باهاش رو به رو نمی شوند: سکوت و آرامش پیپ بارتلت می تواند خیلی خوب با حیوانات جادویی ارتباط برقرار کند، اما حتی او هم برای ارتباط با سلطان ماکسیموس به دردسر می افتد؛ تک شاخی که از همه چیز وحشت دارد. پیپ باید با کمک دوستش توماس، سلطان ماکسیموس را برای بزرگ ترین مسابقه ی تک شاخ ها آماده کند؛ حتی اگر سلطان ماکسیموس اصلا دلش نخواهد توی مسابقه شرکت کند. اوضاع وقتی آشفته تر میشود که یک نفر یواشکی سعی میکند با تقلب مسابقه را ببرد. اگر پیپ و توماس جلوی اتفاق‌های بد را نگیرند، آن وقت دیگر فقط سلطان ماکسیموس نیست که باید بترسد....

زندگی واقعی وینی خرسه (داستان 1 بچه خرس شجاع در جنگ جهانی اول)

  • 35,000 تومان

شجاع باش خرس من چیز خاصی درون آن خرس وجود داشت، حتی وقتی بچه بود. آرزو داشت تا جایی بالا برود که پیش از آن هیچ خرسی نرفته است. نمی ترسید که از سنجاب کمک بخواهد. می خواست بداند جایی بزرگ تر از جنگل هست یانه. و بعد در 24 آگوست 1914، با ستوان هری کول بورن آشنا شد. هری او را وینی نامید و به عنوان نشان خوش شانسی تیپ دوم پیاده نظام کانادا انتخابش کرد. آن ها با همدیگر از اقیانوس گذشتند و به جایی رفتند که جنگ بزرگ بیداد می کرد. آن موقع، دوران خطر، پیروزی های هیجان انگیز، فداکاری های دردناک و دوستی های بزرگ بود. پس از پایان جنگ، میلیون ها نفر نام او را می دانستند. هر خرسی تاریخ ساز نمی شود.

مهمان‌خانه قاچاقچی‌ها

  • 228,000 تومان

زمستان عمارت شیشه‌رنگی را در برگرفته. این مهمان‌خانه‌ی قدیمی‌ قاچاقچی‌ها همیشه در این فصل ساکت است. مایلو، پسر خوانده‌ی مهمان‌دار، نقشه‌ی تعطیلاتی آرام را در سر دارد، اما در اولین شب سرد تعطیلات، مهمانی از ناکجا زنگ در را به صدا درمی‌آورد. صدای زنگ بار دیگر بلند میشود و باز بار دیگر. چیزی نمی‌شود که خانه‌ی مایلو پر می‌شود از مهمان‌های عجیب و مرموزی که هر کدام داستانی شگفت‌انگیز دارند؛داستان‌هایی که به این خانه‌ی قدیمی‌ مربوط می‌شود.

صفحه‌ی 1