فرزانه حاج خلیلی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کتاب کوچک لوکا (راز شادترین مردم جهان)
  • 198,000 تومان
  • با تخفیف: 198,000 تومان
وابی سابی (بینش ژاپنی در مورد زندگی نه چندان بی‌نقص ولی کامل)
خلق شادی با هنر ژاپنی (زیرورو کردن زندگی با جادوی سازماندهی و مرتب کردن)

کتاب کوچک لوکا (راز شادترین مردم جهان)

  • 198,000 تومان

مایک وایکینگ متولد: 1978، دانمارک یکی از تاثیرگذارترین محققان خوشبختی امروز است. او نویسنده چندین کتاب از جمله پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز است: کتاب کوچک هوگا و کتاب کوچک لیکا. او با فروش بیش از یک میلیون نسخه در سراسر جهان، به بیش از 35 زبان، از مخاطبان گسترده‌ای برخوردار است. مایک بنیانگذار و مدیرعامل موسسه تحقیقات شادی و سخنران بسیار محترمی در این زمینه است. وی به دلیل توانایی انتقال ایده‌ها و نظریه‌های پیچیده به مخاطبان گسترده شهرت دارد و در بیش از 40 کشور جهان سخنرانی کرده است. هدف این کتاب همین است: اینکه شما را به شکار گنج ببرد تا به‌دنبال شادی بروید و خوبی‌های موجود جهان را بیابید، سپس آنها را برای‌مان پررنگ می‌کند تا همگی بتوانیم نشرشان دهیم. کتاب‌ها، نشردهنده اعجاب‌انگیز ایده‌ها هستند.

وابی سابی (بینش ژاپنی در مورد زندگی نه چندان بی‌نقص ولی کامل)

  • 169,000 تومان

وابی سابی مفهومی در زیبایی‌شناسی سنتی ژاپنی است؛ جهان‌بینی‌ای بر پایه اعتقاد به ناپایداری و زودگذری جهان و پذیرش نقص‌ها. این نوع تفکر زیباشناختی به عنوان یک نوع زیبایی «ناپایدار، ناتمام» توصیف می‌شود. «وابی» به معنای «ستایش و زیبا دیدن اندوه، فقر و سادگی»، «سابی» به معنای «ستایش و زیبا دیدن پیری، کهنگی، تنهایی و دلتنگی» است. این دو اصطلاح اغلب در کنار یکدیگر و به صورت یک واژه (وابی سابی) به کار می‌روند.

خلق شادی با هنر ژاپنی (زیرورو کردن زندگی با جادوی سازماندهی و مرتب کردن)

  • 85,000 تومان

ماری کندو اهل ژاپن و عاشق مرتب‌کردن است. او در سراسر جهان، انقلابی در خانه‌ها و به‌طور‎کلی در زندگی‌ها به‌پا کرده است. حالا هم کندو راهنمایی مصور تهیه کرده تا با آن، با استفاده از روش مورد ادعایش، یعنی روش کانماری، به شما کمک کند خانه‌ای سرشار از شادی بسازید، درست همان چیزی‎که می‌خواهید. خلق شادی با هنر ژاپنی شامل توضیحاتی گام‌به‌گام و تصویری در مورد همه‌چیز است: از پیراهن و جوراب گرفته تا کشوها و کمدهای کاملاً مرتب. کندو در این کتاب به پرسش‌های تکراری هم پاسخ می‌دهد، پرسش‌هایی مثل این‎که آیا وسایلِ لازم که شادی‌آفرین نیستند را نگه داریم یا نه. او در مورد انواع دسته‌بندی توضیحاتی می‌دهد، دسته‌بنديِ چیزهایی مانند ابزارهای آشپزخانه، مواد تمیزکننده، لوازم سرگرمی، و عکس‌های دیجیتال. او درباره‌ی ساخت «محل شخصی و نیروبخش» در خانه‌تان هم توصیه‌هایی دارد. این کتابِ همراه و جامع مطمئناً برای هر کسی‎که در آرزوی ساده‌کردن زندگی‌اش است شادی‌آور خواهد بود.

صفحه‌ی 1