فرحناز میرقمی زاده


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
برو (تا هر چه بیشتر اعتماد به نفس به ‌دست آوری)
خوشبخت بودن یادگرفتنی است نه به دست‌آوردنی (7 گام تا رسیدن به رضایت درونی و سبکبالی)
قانون رزونانس
  • 139,900 تومان
  • با تخفیف: 139,900 تومان

برو (تا هر چه بیشتر اعتماد به نفس به ‌دست آوری)

  • 52,900 تومان

اگر به خودت شک داری یا احساس گناه می‌کنی، برو! تا هر چه بیشتر اعتماد به ‌نفس به دست آوری. دکتر اوا ولدارک نشان می‌دهد که چگونه در تفکر، رفتار، زبان و ظاهر شدن در مجامع، خانواده و امور شخصی اصلاحات و تغییرات زیربنایی ایجاد کنیم تا بتوانیم در برابر حملات و انتقادهای مردان از خود دفاع کنیم و این‌گونه با اعتماد به نفس، قوی، محکم و استوار در مجامع ظاهر و شناخته شویم.

خوشبخت بودن یادگرفتنی است نه به دست‌آوردنی (7 گام تا رسیدن به رضایت درونی و سبکبالی)

  • 15,900 تومان

خوشبختی را باید آموخت؛ این قانون برای همه یکسان است. طبق قانون طبیعی ما همواره تلاش و فعالیت می‌کنیم تا زندگی‌مان بر اساس اصول پیش برود، اصولی که در نهایت به شادی و رضایت ما منجر می‌شود. پیر فرانک شیوه کسب خوشبختی واقعی را با نقل حکایت‌های شخصی خود و 7 گام برای خوشبخت‌بودن به آسانی به شما می‌آموزد؛ با استعداد، آگاهی، رهایی از شر افکار منفی، یافتن سبک به و روش خود و تغییر جهت به مثبت‌نگری، عملی ‌کردن تصورات رویای ذهن - که هر کس آن‌ها را در ذهن خود دارد- و راهکارهای کمکی اعجاب‌انگیز دیگر، پیر فرانک به شما می‌آموزد به راحتی خوشبخت باشید؛ با فراغ‌بال.

قانون رزونانس

  • 139,900 تومان

آیا آرزوها واقعا عملی خواهند داشت؟ آیا آینده ما به گذشته‌مان پیوند خواهد خورد؟ آیا ما با قدرت تفکرمان می‌توانیم بر ژن‌های خود تاثیر بگذاریم؟ آیا اگر ما آرزویی به کائنات بفرستیم و درخواست کنیم، واقعا محقق خواهد شد؟ جهش کوانتومی انسانی در قانون رزونانس قابل درک و باور شده است. با یک جهش به سمت بالا نه به سمت جلو، می‌توانیم به عالم معنوی و ماورا رفته و خودآگاهانه بر هر چیز و هر کس تاثیر بگذاریم. این کتاب پلی از علم گذشته به علم جدید و مدرن است. بگذار با امکانات شخصی خود به دنیای فانتزی سفری رویایی و خیال‌انگیز داشته باشی!

صفحه‌ی 1