فرانک سالاری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مهمان ناخوانده
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
خانواده‌ای نه‌چندان خوشبخت
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
همسری در طبقه بالا
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
8 قتل حرفه‌ای
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
کسی که می‌شناسیم
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
هشدار
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
باورم کن
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
زن‌ها مردها را از دست می‌دهند چرا 2
  • 220,000 تومان
  • با تخفیف: 220,000 تومان
پایان دروغ‌ها
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
غریبه‌ای در خانه
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
سپاسگزاری
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان

ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده (به‌منظور تحول در کسب و ‌کار تسلط ذهنی را چاشنی شفافیت و اطمینان کنید)

  • 59,000 تومان

زنان کارآفرینی که می‌خواهید ارتعاش انرژی و اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهید، به دیدگاه شفافی برسید و به آهن‌ربای جذب موفقیت تبدیل شوید، ذهنیت خود را دوباره طراحی کنید. اگر تصمیم بگیرید که به‌عنوان فردی عادی در دسترس دیگران نباشید، چه اتفاقی می‌افتد؟ تصور کنید هر روز از خواب بیدار می‌شوید و کاملا مطمئن شوید که قرار است بهترین خودتان باشید. تصور کنید آن‌قدر نسبت به زندگی‌تان وسواس دارید که مقایسه خود با یک غریبه در شبکه‌های اجتماعی، کاری بس خنده‌دار و عبث به‌نظر می‌آید. درعوض سعی کنید با زن تاجری که قرار است باشید خود را همسو ببینید: مانند او فکر کنید، مانند او لباس بپوشید، مانند او خلاق باشید، همانند او کسب‌ درآمد کنید، مانند او به‌دنبال جذب فرصت‌های رویایی باشید. زمان خود را در اختیار بگیرید، صاحب واقعی اوقات خود باشید و درنهایت، به‌عنوان یک کارآفرین موفق به حیطه قدرتی خود قدم بگذارید. به‌عنوان یک مربی حرفه‌ای معتبر زندگی و نویسنده پرفروش‌ کتاب پیشرفت‌های فردی، یک چیز را به خوبی می‌دانم: کسب‌و‌کار شما تنها در صورتی پیشرفت می‌کند که به‌درستی عمل کنید. این کتاب دستور‌العمل‌های مفصلی است که به‌طور انحصاری برای زنان کارآفرین طراحی شده است و شامل تمرین‌های سفارشی شخصی خودم، استراتژی، تاییدیه‌ها و فرایند‌های اثبات‌شده‌ای است که برای کسب شفافیت و اطمینان در تجارت مفید است. ابزاری حرفه‌ای برای افزایش ارتعاش، رهاسازی الگوی افکار منفی و برنامه‌ریزی مجدد ذهن شما برای جذب موفقیت است. اگر کتاب «راز دختران موفق» من را دوست داشتید و آماده‌اید که مفاهیمی را که آموخته‌اید عملی کنید تا به نتایج واقعی در زندگی و کسب‌و‌کار برسید، پس «کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده» برای شما بسیار مناسب است.

مهمان ناخوانده

  • 35,000 تومان

یک آخر هفته رویایی در یک اقامتگاه زمستانی که قرار است تبدیل به رویایی به‌یادماندنی شود. اما زمانی که توفان به سراغ مهمانان می‌آید، دیگر هیچ‌کس در امان نیست. مهمانان به امید رهایی از دغدغه‌های زندگی شهری، راهی آن‌جا می‌شوند اما زمانی که توفانی سهمگین درگرفته و برق قطع می‌شود....

خانواده‌ای نه‌چندان خوشبخت

  • 115,000 تومان

فرد و شیلا ثروت بسیار زیادی دارند. آنها در برکن‌هیل نیویورک ساکن هستند. ولی زمانی ‌که قاتلی به سراغشان می‌آید، ثروت هنگفتشان هم نمی‌تواند از آنها محافظت کند. آنها سه فرزند دارند. یک شب پس از آنکه شام را با فرزندانشان می‌خورند، به‌طرز فجیعی به قتل می‌رسند. قاتل چه کسی ممکن است باشد؟ علت رفتارهای مشکوک بچه‌های خانواده چیست؟ آیا یکی از آنها از رازی باخبر است؟ آیا ممکن است نفر بعدی در فهرست قاتل، یکی از آنها باشد؟

همسری در طبقه بالا

  • 75,000 تومان

دختری که به دنبال عشق می‌گردد: جین که به منظور کسب درآمد سگ‌ها را برای گردش بیرون می‌برد به تازگی به شهرک آمده و به طور اتفاقی با ادی روچستر روبه‌رو می‌شود. ابتدا باور نمی‌کند شانس به او روی آورده است. ادی مرد خوش‌قیافه و پول‌داری است که از یک سال گذشته، یعنی از زمان مرگ همسرش، به تنهایی در عمارتی بزرگ و زیبا زندگی می‌کند. مردی که عالی و بی‌نقص به نظر می‌آید... ادی می‌تواند هر آنچه را که جین همیشه در آرزوی رسیدن به آن بوده، از قبیل ثبات، پذیرش میان جمع پول‌دارها و همچنین تصویر بی‌نقصی از زندگی را به او هدیه بدهد. اما آنچه جین نمی‌داند این است که ادی رازی بزرگ را پنهان کرده است و زمانی که حقایق برملا شود عواقب مرگ‌باری در انتظارشان خواهد بود که کسی تصورش را هم نمی‌کند.

8 قتل حرفه‌ای

  • 49,000 تومان

هشت قاتل حرفه‌ای داستان نویسنده معروفی را روایت می‌کند. زمانی که قاتلی باهوش براساس کتاب‌های این نویسنده اقدام به قتل می‌کند، پای او هم به تحقیقات اف بی آی برای یافتن قاتل باز می‌شود.

کسی که می‌شناسیم

  • 49,000 تومان

نوشتن این نامه برای من خیلی سخت است. امیدوارم بعد از خواندن آن، خیلی از ما متنفر نشوید. پسر من به تازگی وقتی منزل نبودید، وارد خانه شما شده است... در یکی از محله‌های خلوت حومه نیویورک، نوجوانی بی‌اجازه وارد خانه همسایه‌ها شده و حتی کامپیوترهای آن‌ها را هم گشته است. حالا او همه رازهای آن‌ها را می‌داند و حتی شاید بعضی از آن‌ها را به اشتراک بگذارد. این پسر کیست و پی به چه رازهایی برده است؟ پس از آنکه دو نامه بی‌نام و نشان برای همسایه‌ها ارسال می‌شود، زمزمه‌ها درگرفته و شک‌ها برانگیخته می‌شود. زمانی تنش‌ها به اوج خود می‌رسد که جسد زنی پیدا می‌شود. چه کسی او را کشت؟ چه کسی راز این قتل را به یدک می‌کشد؟ ساکنان محله حاضرند چه اقداماتی برای حفظ اسرارشان انجام دهند؟ در این محله تنها زنان و مردان نیستند که عادت به بازی‌های پیچیده دارند. هر شخص و هر خانواده‌ای رازی برای پنهان کردن دارد. هیچگاه به راستی درک نخواهی کرد که هر کس برای حفظ رازهایش تا کجا مرزها را جابه‌جا می‌کند.

هشدار

  • 55,000 تومان

سه سال قبل، جسد ایتان، پسر زویی و دوستش را در رودخانه‌ای نزدیک خانه ایشان پیدا کردند. مرگ ایتان و جاش حادثه‌ای تلخ بوده است. زویی و خانواده‌اش نقل مکان کرده‌اند تا زندگی جدیدی را آغاز کنند. تا این که روزی زویی به طور ناگهانی ایمیلی دریافت می‌کند؛ ایمیلی بدین ترتیب که مدعی شده مرگ فرزندش تصادفی نبوده است. بدین ترتیب زویی جستجویی سخت را برای یافتن حقیقت آغاز می‌کند اما چرا همسرش حاضر به کمک نیست؟ چرا مادر جاش حاضر نیست حرف‌های او را باور کند؟

باورم کن

  • 65,000 تومان

در این تریلر روان‌شناختی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی، یک بازیگر، هر دو سوی یک ماجرای قتل را روایت می‌کند. کلر، بازیگری که بدون کارت اقامت، در ایالات متحده آمریکا ساکن است؛ برای گذران زندگی، نیاز به پول و کار دارد تا این که بالاخره موفقی به یافتن هر دو می‌شود، اما هیچ‌چیز آن طور که فکرش را کرده بود، پیش نمی‌رود. کلر قبول می کند تا در یک شرکت حقوقی مربوط به طلاق، به عنوان طعمه مشغول به کار شود. وظیفه او، به دام انداختن شوهران خطاکار است. او باید آن‌ها را اغوا کند، تا وکلا بتوانند از این مسئله بهره ببرند. قانون اصلی کار این است که هیچ‌گاه مستقیم وارد عمل نشود. باید به مردها نشان دهد که در دسترس است، باید کاری کند که خود آن‌ها سراغش بیایند. وکلای شرکت فقط به دنبال یافتن مدرک هستند و کسی هم که بی‌گناه باشد، چیزی برای مخفی کردن ندارد. تا این که روزی، قانون بازی عوض می‌شود...

زن‌ها مردها را از دست می‌دهند چرا 2

  • 220,000 تومان

خیلی وقت‌ها برای جس مک‌کان،‌پیش می‌آید که شب، تا دیر وقت، پاسخ تلفن مراجعه‌کنندگان خود را بدهد. همان کسانی که از او توصیه‌هایی مناسب برای قرار آشنایی و ازدواج می‌خواهند. خیلی از خانم‌ها آرزو می‌کنند فرصتی دوباره به دست بیاورند تا بتوانند اشتباه خود را جبران کنند. اکنون، با راهنمایی‌های مک‌کان می توانید اشتباهات گذشته را جبران کنید. در کتاب زن‌ها مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ ‌(2) به برخی از مشکلاتی که مسئله ازدواج را پیچیده کرده است، همچنین، راهکارهایی مناسب برای مقابله با این مشکلات مطرح می‌شود. بنابراین، اگر شما نیز جزء آن دسته افرادی هستید که نمی‌دانند چگونه باید با فردی که قصد ازدواج با او را دارد گفتگو کنند، چه زمانی دست از فرستادن پیامک بردارند و چه زمانی تلفن بزنند، شیوه استفاده صحیح از فضای مجازی را نمی‌دانند و مرددند که آیا باید طرف مقابل را به فهرست دوستان خود اضافه کنند یا خیر، این کتاب برایتان مناسب خواهد بود. خواندن این کتاب، به شما کمک می کند تا در شرایط حساس، مدیریتی موفق داشته باشید. درست مانند اینکه برای خود مشاوری حرفه‌ای استخدام می‌کنید.

پایان دروغ‌ها

  • 35,000 تومان

نام من بکی است. وقتی به خانه رسیدم دیدم که همسرم کریس با چاقو به قتل رسیده و خانه ما را به طور کامل بهم ریخته اند. اینگونه که به نظر می رسد کریس چیزی داشته که متعلق به آنان بوده است و من برای اینکه زنده بمانم باید ان را پیدا کنم و به ایشان بازگردانم. آنان به من هفت روز فرصت داده اند. هیچ جایی برای پنهان شدن ندارم و نمی دانم باید کجا رو جست و جو کنم. بنابراین با اینکه به پایان مهلت نزدیک می شوم تصمیم گرفته ام که مقاومت کنم.اکنون همه انچه دارم ذهنی پر از دروغ و یک نقشه بد است.

غریبه‌ای در خانه

  • 45,000 تومان

کرن و تام کراپ زوجی خوشبخت هستند. خانه‌ای در یکی از محله‌های مرفه نیویورک دارند. به تازگی ازدواج کرده و فرزندی هم ندارند که آرامششان را بر هم بزند. اما یک روز، وقتی تام به منزل باز می‌گردد، متوجه می‌شود که کرن ناپدید شده‌است. از خودرواش‌ اثری نیست و به نظر می‌رسد با عجله خانه را ترک کرده‌باشد. او حتی کیف پول، کارت شناسایی و گوشی تلفن همراهش را نیز جا گذاشته‌است. پلیس در خانه را می‌زند. آنان آمده‌اند تا تام را به بیمارستان ببرند، جایی که همسرش بستری شده است. او، در حالی که در یکی از خطرناک‌ترین و فقیرترین محله‌های شهر رانندگی می‌کرده، تصادف کرده است. کرن در این تصادف آسیب جسمانی خاصی ندیده است، ولی نمی‌تواند به یاد بیاورد که کجا بوده و چه کاری می‌کرده‌ است. پلیس عقیده دارد او تمارض به از دست دادن حافظه‌اش کرده است و به او مشکوک هستند. کرن به خانه، نزد همسرش باز می‌گردد. مصمم است زندگی آرام خود را از سر بگیرد، ولی در این میان متوجه می‌شود چیزی در خانه تغییر کرده است. یک جای کار می‌لنگد. یک نفر در غیاب وی در خانه بوده است. پلیس همچنان او را رها نکرده است و پیوسته از وی سوال می‌پرسند. اکنون در این خانه همه غریبه هستند. همه چیزی برای مخفی کردن دارند. هرکس رازی دارد. رازی که برای حفظ آن حتی حاضر به کشتن نیز است.

سپاسگزاری

  • 59,000 تومان

نگاه کردن به زندگی دیگران و اندیشیدن به این که در زندگی‌شان تا چه اندازه خوشبخت هستند، کار بسیار آسانی است. گاهی وقت‌ها یافتن نقاط مثبت در زندگی‌مان به کاری دشوار بدل می‌شود. به اندازه‌ای درگیر رسیدن به موفقیت هستیم که فراموش می‌کنیم ساده‌ترین چیز‌ها خوشحالی را برای‌مان به ارمغان می‌آورند. جنیس کاپلان پس از مطالعه در مورد این که چگونه چیز‌های کوچک می‌توانند در زندگی ما به گونه‌ای عمیق تاثیرگذار باشند، تصمیم گرفت یک سال از زندگی خود را با سپاسگزاری نسبت به اتفاقات کوچک خوب سپری کرده و بررسی کند آیا این شیوه زندگی به راستی مسیری به سوی خوشبختی را جلوی پایش قرار خواهد داد یا خیر؟

1  صفحه‌ی 1