فاطمه ملک زادگان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بنویس تا اتفاق بیفتد
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان

بنویس تا اتفاق بیفتد

  • 120,000 تومان

دکتر هنریت کلاوسر، نویسنده آمریکایی، با برگزاری سمینار و کلاس و سخنرانی در کشورهای مختلف، از اروپا و آمریکا تا خاورمیانه و آفریقا، تأثیری چشمگیر بر سبک زندگی مخاطبانش داشته و زندگی میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان متحول کرده است. دانشگاه‌های معتبر جهان نیز همواره از او دعوت می‌کنند تا ایده‌هایش را با دانشجویان و استادان در میان بگذارد. او همواره چکیده افکار و ایده‌هایش را در کتاب‌هایش بیان می‌کند؛ کتاب‌هایی که تا کنون میلیون‌ها نسخه از آنها فروش رفته است.

آرزوی تو دستور توست (کتاب تمرین) آرزوی تو راهبر توست چگونه می‌توان خواسته‌های خود را آشکار کرد

  • 25,000 تومان

تمرینات این کتاب به شما کمک می‌کند تا آرزوهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. کوین مارک ترودو، مشهور به کوین ترودو، در 6 فوریه 1963 در لین واقع در ماساچوست آمریکا متولد و در همان‌جا بزرگ شد. کوین ترودو کارآفرین خودساخته و ثروتمند، نویسنده مشهور، سخنران و مشاور، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، فعال حوزه اینترنت، مدرس دوره قانون جذب و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب‌های بسیاری در زمینه‌های مختلفی مانند: موفقیت، سلامتی، تغذیه و کاهش وزن و روش‌های توسعه مالی است.

آرزوی تو دستور توست (کتاب راهنما) آرزوی تو راهبر توست چگونه می‌توان خواسته‌های خود را آشکار کرد

  • 40,000 تومان

هر خواسته‌ای حتی غیرممکن، اگر در ذهن شماست کافیست بخواهید تا د ر واقعیت نمایان شود. کوین مارک ترودو، مشهور به کوین ترودو، در 6 فوریه 1963 در لین واقع در ماساچوست آمریکا متولد و در همان‌جا بزرگ شد. کوین ترودو کارآفرین خودساخته و ثروتمند، نویسنده مشهور، سخنران و مشاور، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، فعال حوزه اینترنت، مدرس دوره قانون جذب و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب‌های بسیاری در زمینه‌های مختلفی مانند: موفقیت، سلامتی، تغذیه و کاهش وزن و روش‌های توسعه مالی است.

صفحه‌ی 1