فاطمه شهابی نژاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم
  • 397,000 تومان
  • با تخفیف: 397,000 تومان
کاربر ناشناس
  • 210,000 تومان
  • با تخفیف: 210,000 تومان
باغ تابوت‌ساز
  • 330,000 تومان
  • با تخفیف: 330,000 تومان

چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم

  • 397,000 تومان

ناکس مورگان تحمل ماجراهای احساسی را ندارد، مخصوصاً اگر ماجرا به یک عروس فراری سرگردان مربوط باشد. نائومی ویت فراری است؛ نه‌تنها از نامزدش و کلیسایی پر از افرادی که می‌خواهند دعای خیرشان را بدرقۀ راهش کنند، بلکه از تمام زندگی‌اش. البته به نظر خودش، برای نجات خواهر دوقلوی دور از خانه‌اش تینا به ناکماوت می‌رود، شهری ناهنجار که اختلافات قدیمی هنوز در آن به شیوۀ قدیمی حل می‌شود؛ یعنی به کمک چند تا مشت و بعد هم خوردن نوشیدنی و معمولاً هم با همین ترتیب. اما حیف که خواهر دوقلوی شرور نائومی اصلاً تغییر نکرده. تینا بعد از دزدیدن ماشین و پول‌های نائومی، چیز غیرمنتظره‌ای پشت سرش به جا می‌گذارد: خواهرزاده‌ای که نائومی از وجودش بی‌خبر بوده. حالا نائومی بدون ماشین، پول و هیچ برنامه‌ای سرپرست نوجوانی یازده‌ساله شده که مثل سی‌ساله‌ها رفتار می‌کند. ناکس به دلایلی به زنان پیچیده و محتاج محبت و خصوصاً زن‌های بااحساس توجه نشان نمی‌دهد؛ اما چون زندگی نائومی درست جلوی چشمانش از هم فروپاشیده، کمترین کاری که می‌تواند انجام دهد کمک به او برای رهایی از گرفتاری‌ها و مشکلاتش است و تصمیم دارد به‌محض پدیدار نشدن مشکلی جدید برای نائومی، او را تنها بگذارد و به زندگی آرام و منزوی خودش برگردد. حداقل فعلاً برنامه‌اش همین است…

کاربر ناشناس

  • 210,000 تومان

میوکی میابه که معتبرترین جایزه ادبیات خوش‌خوان ژاپن یعنی جایزه نائوکی را از آن خود کرده است، در این کتاب رمز و رازهای هویت مدرن ژاپنی را سوژه خود قرار داده و خواننده را به دنیای اتاق‌های گفت‌و‌گوی اینترنتی می‌کشاند. سبک معماگونه، پلیسی و صد البته روان‌شناسانه داستان که ریشه در دنیای مجازی دارد، مخاطب را تا صفحه‌های پایانی با خود همراه می‌کند و سرانجام با آشکار شدن حقیقتی غیرمنتظره او را بیشتر در شگفتی و حیرت فرو می‌برد. این رمان درباره شکست‌ها و گسیختگی‌هایی است که خانواده‌ها در فرهنگ مدرن شهری می‌توانند با آن روبه‌رو شوند. پرداخت خوب شخصیت‌ها در این کتاب به خواننده کمک می‌کند تا آنها را درک کرده و حتی با ایشان ارتباط برقرار کند؛ چنین ارتباطی به سبب فضای روان‌شناختی و متهورانه داستان و به چالش‌کشیدن نیازهای جامعه مدرن، تصویری جالب و در عین‌حال غافلگیرکننده به مخاطب ارائه می‌دهد و بدون شک این کتاب ارزش معرفی به مخاطب فارسی‌زبان را دارد.

باغ تابوت‌ساز

  • 330,000 تومان

خانه‌ای پر رمز و راز… توفان مهیبی ساحل اسکاتلند را در هم می‌کوبد و خانۀ گوردون اسمیت در دریا سقوط می‌کند. اما مشکل همین‌جاست: خانه‌اش محل اختفای اجساد است. قاتلی فراری… نزدیک شدن به آنجا بسیار خطرناک است؛ بنابراین اصلاً نمی‌توان فهمید گوردون اسمیت چند نفر را به قتل رسانده یا قبل از گیر افتادن نقشۀ قتل چند نفر دیگر را می‌کشد. کارآگاهی که چیزی برای از دست دادن ندارد… به‌محض کشف حقایق وحشتناک جدید، کارآگاه سابق اَش هندرسون تعارف را کنار می‌گذارد. قاتلی برای دستگیر کردن روی دستش مانده و فقط خدا به داد هرکسی برسد که سد راهش شود.

صفحه‌ی 1