فاطمه سعیدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قلمروشکن
  • 300,000 تومان
  • با تخفیف: 300,000 تومان
یاغی
  • 77,000 تومان
  • با تخفیف: 77,000 تومان
زوبین بیابان (مجموعه شیاطین 2)
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
مرد محروز (شیاطین 1)
  • 92,000 تومان
  • با تخفیف: 92,000 تومان
تاج شکسته (مجموعه ملکه سرخ 5)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
طوفان جنگ (مجموعه ملکه سرخ 4)
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان

قلمروشکن

  • 300,000 تومان

دنیا را نجات بده، یا نابودش کن. سرنوشت به شکل نامیرایی افسانه‌ای و آدمکشی بی‌رحم، به در خانه می‌کوبد. کورین می‌فهمد آخرین بازمانده از نسلی باستانی است که می‌تواند دنیا را از نابودی نجات دهد. مردی که از خاکستر کردن پادشاهی‌ها ابایی ندارد، ارتشی را گرد می‌آورد که نظریش را جهان به خود ندیده است. او قصد دارد اساس دنیا را برچیند، با قلبی مسموم و شمشیر به یغما برده. و فقط کورین می‌تواند در برابر او بایستد.

یاغی

  • 77,000 تومان

اسطوره را ارج نهید. نابغه را گرامی بدارید. قهرمان را بستایید. اما هرگز یاغی را دست کم نگیرید. ایدون وینگ سال‌ها زیر سایه برادرش زندگی کرده است و حتی با این که یکی از دانشجویان برجسته دانشگاهش در شهر راس آنتارکتیکا و یک مخترع نخبه است، بیشتر مردم او را تنها به عنوان برادر کوچکتر دنیل وینگ می‌شناسند. ده سال پیش، دنیل معروف به دی، پسری از خیابان‌ها، انقلابی را رهبری کرد که جمهوری آمریکا را نجات داد. اما دی دیگر آن مرد جوانی که زمانی یک قهرمان ملی بود نیست. این روزها او ترجیح می‌دهد که در خلوت خود بماند و گذشته‌اش را پشت سر بگذارد. تمام آنچه که حالا برای او اهمیت دارد این است که ایدن را در امنیت نگه دارد حتی اگر معنای آن دست کشیدن از جون، عشق زندگی‌اش باشد. در همان حال که دو برادر برای پذیرفتن شخصیت‌های جدید خود از زمان ترک جمهوری در تقلا هستند، تهدید جدیدی به فاصله‌ای که بین آن‌ها شکل گرفته است رخنه می‌کند. ایدن خیلی زود درمی‌یابد که بیش از حد در بخش تاریک شهر راس غرق شده است و حتی برادر اسطوره‌ایش نمی‌تواند او را نجات بدهد. حداقل نه به تنهایی...

زوبین بیابان (مجموعه شیاطین 2)

  • 150,000 تومان

خورشید بشریت رو به افول است. اکنون شب متعلق به شیاطین سیری‌ناپذیری‌ست که پنجه به سوی جمعیت رو به نقصان انسان‌ها دراز کرده‌ و برای آنان چاره‌ای جز پناه گرفتن پشت طلسم‌های نیمه از یاد رفته باقی نگذاشته‌اند. افسانه‌ها سخن از یک منجی به میان آورده‌اند: فرمانده‌ای که زمانی تمام انسان‌ها را در ارتشی واحد گردآورد و بر شیاطین غلبه کرد. اما آیا بازگشت منجی فقط یک افسانه‌ دیگر است؟ شاید نه. آهمن جاردیر، کسی که قبایل بیابان را به ارتشی شیطان‌کش بدل کرده است، پس از صدها سال بیابان را پشت سر می‌گذارد. او خودش را شارداماکا، منجی، نامیده است و اسلحه‌های کهنی که با خود حمل می‌کند -یک نیزه و تاج- ادعای او را سندیت می‌بخشند. اما شمالی‌ها منجی خود را دارند: مرد محروز، شخصیتی سرد و شوم. زمانی شارداما کا و مرد محروز برادر هم بودند و حال دشمنان قسم‌خورده‌ یکدیگرند. اما اکنون که پیمان‌های گذشته آزموده و اتحادهای نو بسته می‌شوند، کسی نمی‌داند شیاطین جدیدی از دوزخ سربرآورده‌اند که هوشمندتر و مرگبارتر از گونه‌های قبل از خود، در کمین آن‌ها نشسته‌اند.

مرد محروز (شیاطین 1)

  • 92,000 تومان

پس از غروب خورشید و با تاریک شدن هوا، دوزخی‌ها برمی‌خیزند - شیاطینی با قدرت‌هایی ماورائی که نفرت از انسان‌ها در وجودشان زبانه می‌کشد. صدها سال است که شیاطین، شب را آکنده از وحشت کرده‌اند و آهسته آهسته انسان‌ها را که پناهگاهی جز حصار امن حرزها ندارند، شکار می‌کنند. حرزها، علامت‌ها و طلسم‌هایی قدرتمند هستند که ریشه در افسانه‌ها دارند و دیوار حفاظتی آن‌ها به طرز وحشتناکی شکننده است؛ اما همیشه همین‌گونه نبوده است. زمانی مردان و زنانی بوده‌اند که در نبردی پایاپای با دوزخی‌ها می‌جنگیدند، اما آن روزها سپری شده است. دوزخی‌ها هر شب قدرتمندتر از شب قبل می‌شوند، در حالی که تعداد انسان‌ها در اثر حملات بی‌امان آن‌ها کاهش می‌یابد. حال که امید به آینده رو به رنگ باختن است، سه بازمانده جوان از حملات وحشیانه شیاطین، قدم از امنیت متزلزل حرزها بیرون می‌گذارند و خطر را به جان می‌خرند تا نومیدانه رازهای گذشته را دریابند... «بازماندگان حملات شیاطین خیلی زنده نمی‌ماندند... گفته می‌شد هیچ‌کس واقعا از یک حمله جان سالم به در نمی‌برد، مگر این که یک سال و یک روز گذشته باشد.»

تاج شکسته (مجموعه ملکه سرخ 5)

  • 55,000 تومان

الکساندروس سزار کالور آن‌قدر خودش را وقف دودمان، ملت و وجهه جدید خود کرده بود که پس از فتح نورتا دو ماه تمام تاجگذاری خود را به تاخیر انداخت و بالاخره با نواخته شدن ناقوس نیمه‌شب سال نو، به عنوان پادشاه جدید بر تخت سلطنت جلوس کرد. او سرآغاز دوران جدیدی را با آغاز دوران سلطنت خودش اعلام کرد...

طوفان جنگ (مجموعه ملکه سرخ 4)

  • 200,000 تومان

کال شانه‌هایش را عقب می‌برد وبه آرامی با هیکل تنومندش به تخت تکیه می‌زند. دستش را زیر چانه‌اش قرار می‌دهد و با ابروهای گره کرده به فکر فرو می‌رود. بزرگ‌تر، پخته‌تر و زرنگ‌تر به نظر می‌رسد. حالا مقامش هم‌سطح پادشاه ریفت است.

صفحه‌ی 1