فائزه نوری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
به اندازه حرف زدن (راهنمایی برای گفتن حرف‌های نگفتنی زندگی)
ماندن یا رفتن
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
راهنمای شغل انتخاب کردن (مدرسه زندگی)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
مهارت‌های اجتماعی‌زیستن (20 مهارت برای عبور کردن از تنگناهای زندگی اجتماعی) مدرسه زندگی
رابینسون کروزوئه
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان

به اندازه حرف زدن (راهنمایی برای گفتن حرف‌های نگفتنی زندگی)

  • 85,000 تومان

ما می‌دانیم حرف‌هایمان ممکن است اطرافیان را ناراحت و دلخور کند. مهربان هستیم و نگرانیم که مهربان به نظر نرسیم. احتمالا سکوت می‌کنیم. چند شب با فکر حرف‌هایی که باید می‌زدیم یا باید بزنیم کلنجار می‌رویم و دچار بی‌خوابی می‌شویم. شاید هم در نهایت اختیارمان را از دست بدهیم و حرف‌های بدتری بزنیم. چاره چیست؟ در چنین موقعیت‌هایی چه باید بکنیم؟ این کتاب کمک می‌کند دریابیم در موقعیت‌های مختلف زندگی چه حرف‌هایی بزنیم تا قصد و نیت خود را بهتر به مخاطب‌مان منتقل کنیم، بدون اینکه او را آزار بدهیم. یاد می‌گیریم مسئولیت‌مان را بپذیریم و به اندازه حرف بزنیم. باشد که از تنگناهای زندگی اجتماعی با همدلی و سلامت عبور کنیم.

ماندن یا رفتن

  • 95,000 تومان

آیا در زندگی مشترک‌تان بر سر دو راهی ماندن یا رفتن مانده‌اید و نمی‌توانید به تنهایی تصمیم بگیرید؟ آیا شک دارید همسرتان بتواند تغییر کند و همسر رویایی شما بشود؟ آیا می‌ترسید انتظارات و توقعات‌تان زیاد باشد؟ آیا نگران آینده بچه‌ها هستید؟ آیا از تنها ماندن وحشت دارید؟ اگر مضطرب و اندوهناکید و جواب شما به این سوال‌ها مثبت است، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ما احساس‌ها و تشویش‌های شما را به رسمیت می‌شناسیم و دست‌تان را می‌گیریم تا از ابهام گذر کنید و تصمیم بگیرید. مهم نیست در نهایت چه تصمیمی می‌گیرید. مهم این است که به خودتان، ترس‌هایتان و موانع‌تان آگاه شوید و بدانید دقیقا چه می خواهید تا با قدرت برای آن تلاش کنید.

راهنمای شغل انتخاب کردن (مدرسه زندگی)

  • 50,000 تومان

آیا شده بزرگ‌تری به شما برسد و خیلی راحت ازتان بپرسد: «بزرگ شدی می‌خواهی چه‌کاره شوی؟» چه احساسی پیدا کردید؟ گیج شدید؟ نگران؟ عصبانی؟ یکی از سخت‌ترین سوال‌ها همین است. نمی‌دانید با زندگی‌تان چه‌کار کنید. بسیاری از بزرگ‌ترها خودشان هم نتوانسته‌اند جواب این سوال را پیدا کنند... کتاب حاضر ما را به گشت و گذار در دنیای کار می‌برد و تشویق‌مان می‌کند به سوال‌های مهم فکر کنیم: چگونه علاقمندی‌هایم را کشف کنم؟ «شغل خوب» چگونه باید باشد؟ چه‌قدر باید درآمد داشته باشم؟ مسائل اقتصادی چه اثری در انتخاب شغل مناسب دارد؟ این کتاب فضای مناسبی برای گفت و گوهای پربار پدید می‌آورد و کمک می‌کند که با اشتیاق و مثبت‌نگری بیشتر به کشف زندگی حرفه‌ای خود بپردازید.

مهارت‌های اجتماعی‌زیستن (20 مهارت برای عبور کردن از تنگناهای زندگی اجتماعی) مدرسه زندگی

  • 85,000 تومان

شده جایی مهمان باشید و لیوان شربت آلبالو از دست‌تان سر بخورد و تمام شربت بریزد روی مبل روشن میزبان؟ شده همه رو کنند به شما و بهت‌زده و دلسوز و سرزنش‌گر نگاه‌تان کنند؟ در این شرایط چه احساسی می‌کنید؟ چه واکنشی نشان می‌دهید؟ دل‌تان نمی‌خواهد از مهمانی فرار کنید؟ زندگی اجتماعی ما پر است از این آبروریزی‌های کوچک و بزرگ. عبور کردن از تنگناهای زندگی گاهی بسیار سخت است. بنابراین ممکن است احساس ناخوشایندی در ما برانگیخته شو و رفتار ناشایستی از ما سر بزند. در این کتاب، تعدادی از مهم‌ترین تنگناهای زندگی اجتماعی تحلیل می‌شود و همین به ما کمک می‌کند که آسان‌تر از تنگناها عبور کنیم.

چگونه خود را به نظم عادت دهیم (نیروی اراده تاب‌آوری ذهنی و خویشتن‌داری برای مقاومت در برابر وسوسه‌ها و رسیدن به اهداف)

  • 135,000 تومان

تا حالا پیش آمده که هدفی را تعیین کنیدء با امید و انگیزه برای رسیدن به آن تلاش کنیدء اما بعد از مدتی احساس کنید هدف دور از دسترس است و کار به کندی پیش می‌رود؟ شده کاری را رها کنید و سراغ روش‌هایی بروید که به شما انگیزه بدهند تا دوباره شروع کنید؟ شده این انگیزه جدید هم بعد از مدتی از بین برود و باز هم کار را رها کنید؟ شده هدف‌تان لابه‌لای کارهای روزمره گم و حتی فراموش شود؟ چیزی که واقعا به آن نیاز دارید انگیزه نیستء انضباط و اراده و تمرکز است. با خواندن این کتاب ساختار مغزتان را می‌شناسیدء کارکرد انضباطء اراده و تمرکز را درک می‌کنید و متوجه می‌شوید که امید وانگیزه برای موفقیت کافی نیستندء چون به سرعت مغلوب حواس‌پرتیء بهانه‌تراشیء وسوسه‌ها و لذت‌های آنی می‌شوند. در نهایتء چند راه ساده و کاربردی یاد می‌گیرید که کمک‌تان می‌کنند عادت‌هاء محیط و روابط خود را طوری شکل دهید که با صرف انژی کمتری به هدف‌تان برسید.

رابینسون کروزوئه

  • 22,000 تومان

رابینسون کروزویه از زندگی خود در انگلستان راضی نیست. خسته است. می‌خواهد مکان‌های بیشتری از جهان را ببیند. در نهایت، کنجکاوی‌اش او را تشویق به ترک وطن و سفر به خارج می‌کند. رابینسون جوان بدون اطلاع والدینش به یک سفر دریایی می‌رود تا جهان را بیشتر کشف کند. در طول سال‌های بعدی، چیزهای بسیاری می‌آموزد. نه‌تنها در مورد جهان ،بلکه حتی در مورد خودش. بعد از تحمل مصیبت‌های بسیار که روی دریا و در چند جای متفاوت برایش رخ می‌دهد، به سرش می‌زند در جایی ساکن شود. با این همه، شخصیت ماجراجویش او را رها نمی‌کند و بار دیگر او را بر کشتی می‌نشاند. اگرچه این بار، یک تصادف دریایی وحشتناک، تمام خدمه کشتی را از بین می‌برد و او را تنها روی یک جزیره‌ی به ‌نظر دور افتاده رها می‌کند. انسان در چنین شرایطی چگونه می‌تواند زندگی خود را حفظ کند؟ رابینسون جزیره را ترک می‌کند یا مجبور می‌شود هما‌ن‌جا بماند؟

صفحه‌ی 1