علی علی پور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آسیب‌شناسی روانی کودکان (راهنمای سریع اختلالات عصبی رشدی)
سنجش و تفسیر بالینی وکسلر 5 کودکان (ساختار و مداخله)

راهنمای تشخیصی اختلالات روانی در کودکان و نوجوانان دی اس ام فایو (مسائل کاربردی و عملی در تشخیص)

  • 89,000 تومان

هدف این کتاب آشنایی بیشتر روان‌شناسان کودک و نوجوان با نسخه پنجم کتاب راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی انجمن روان‌پزشکی آمریکا 2013 و تقویت اعتماد به نفس آنها جهت استفاده از این مرجع در مراکز بالینی است. این کتاب تلاش می‌کند تا با ایجاد فهم گستردهای از ‌DSM5 به درک چگونگی سازماندهی آن و استفاده موثر از آن برای ثبت اختلالات کمک کند، علاوه بر این به روان‌شناس کمک می کند که چگونه می‌توان مشکلات کودکان و نوجوانان را به ویژگی‌های فردی آنها ارتباط داد.

آسیب‌شناسی روانی کودکان (راهنمای سریع اختلالات عصبی رشدی)

  • 18,000 تومان

دی اس ام فایو از 3 بخش تشکیل شده است: بخش 1 - اطلاعاتی در مورد چگونگی استفاده از کتابچه راهنما ارائه می‌دهد. بخش 2 - طبقات تشخیصی را بر اساس ساختار تجدید نظر شده ارائه می‌دهد. بخش 3 - شامل سنجش، اندازه‌گیری و صورت‌بندی فرهنگی، مدل جایگزین دی اس ام فایو - برای اختلال شخصیت و شامل اختلالاتی است که قبل از تشخیص رسمی به مطالعه بیشتری نیاز دارند....

سنجش و تفسیر بالینی وکسلر 5 کودکان (ساختار و مداخله)

  • 32,000 تومان

کتاب حاضر در ارتباط با سنجش و تفسیر بالینی یکی از پرکاربردترین آزمون‌های هوش و توانایی‌های شناختی، وکسلر کودکان است که ویرایش پنجم آن در ساب 2014 انتشارات گردیده، در این کتاب سعی شده است تمامی مطالب مربوط به آزمون پوشش داده شود، لذا علاوه بر استفاده از منبع اصلی ترجمه این کتاب که توسط انتشارات آکادمیک پرس در سال 2016 انتشارات یافته است، از منابع دیگری نیز استفاده شده، که کتاب را تبدیل به یک منبع کاربردی، جامع و در عین حال مختصر و به دور از مطالب حاشیه‌ایی کرده است.

صفحه‌ی 1