علی صاحبی امیرمحمد پهلونژاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اصول و مهارت‌های اساسی کوچینگ سازمانی (شکوفایی استعدادهای نهفته)
داشتن یا شدن به سوی زندگی متعادل
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
کوچینگ کارکنان بیدارسازی و هدایت انگیزه کارکنان

اصول و مهارت‌های اساسی کوچینگ سازمانی (شکوفایی استعدادهای نهفته)

  • 180,000 تومان

کوچینگ شما را توانمند می‌کند تا بتوانید به افراد کمک کنید تا به جای آنکه در اشتباهات گذشته درجا بزنند، با اقدامات جدید در آینده موفق شوند. «مارشال گلداسمیت». در دنیای امروز، کوچینگ در زندگی و سازمان دیگر یک گزینه نیست، بلکه یکی از الزامات بسیار مهم و تعیین کننده در شکوفایی سرمایه‌های انسانی و سازمان‌هاست. مترجمان این کتاب کوشیده‌اند تا جویندگان توسعه شخصی و مدیران سازمانی را با چهار اصل بنیادین کوچینگ زندگی (اعتماد، استعدادهای پوشیده، تعهد و اجرا) و هفت مهارت کوچینگ سازمانی اعتمادسازی، به چالش کشیدن انگاره‌های ذهنی، جست وجوی شفافیت راهبردی، اجرای بی کم وکاست، ارائه بازخورد مؤثر، به کار گرفتن استعداد نهفته و پیشروی از خوب به عالی) آشنا کنند. زیبایی و سودمندی کتاب در این نکته است که مخاطب هوشمند می‌تواند اصول و مهارت‌های ارائه شده را در تمام رویکردها و قلمروهای کوچینگ استفاده کند. نویسنده کتاب با تسلط خوب در حیطه‌های گوناگون کوچینگ، به بهترین شکل توانسته است ضرورت به کارگیری کوچینگ در رشد و شکوفایی افراد و سازمان‌ها و همچنین کارکردهای آن را نشان دهد.

داشتن یا شدن به سوی زندگی متعادل

  • 98,000 تومان

طبیعت خود را با اصول ما هماهنگ نمی‌کند، بلکه ما هستیم که باید خود را با اصول حاکم بر طبیعت هماهنگ کنیم. یکی از مهم‌ترین آن‌ها اصل تعادل و زندگی متعادل است. علی صاحبی و امیر پهلونژاد با ترجمه این اثر کلاسیک ارزشمند از لیندا و ریچاردآیر کوشیده‌اند تا اهمیت دستیابی به زندگی متعادل و همه جانبه و تبدیل شدن به یک انسان متعادل را به خوانندگان نشان دهند. زندگی خوب و خوش و معنادار، زندگی متعادل است و ما انسان‌ها در سایه زندگی متعادل می‌توانیم به فرد ایده‌ئال خود تبدیل شویم، به رشد و شکوفایی دیگران کمک کنیم و این مسیر شگرف و نشاط‌آور را تا آخر عمر ادامه دهیم. خوانندگان می‌توانند اصول و ابزار معرفی شده در این کتاب را در زندگی خود به‌کار گیرند و نتایج ارزشمند آن را تجربه کنند. «تعادل» یک کلید است. در این کتاب برای دستیابی به یک زندگی متعادل و تبدیل شدن به انسانی که همواره آرزویش را داشته‌ایم، سه نوع تعادل معرفی شده است: 1.تعادل بین خود، خانواده و کار؛2.تعادل بین ساختارمندی و بی‌ساختاری؛ 3. تعادل بین دستاوردها و روابط انسانی.

کوچینگ کارکنان بیدارسازی و هدایت انگیزه کارکنان

  • 142,000 تومان

مدیر یک عنوان است، حال آنکه کوچینگ یک اقدام. اقدام تضمین کننده شکوفایی و موفقیت است و نه عنوان. «کاترین پالسیفر» دکتر علی صاحبی و امیرمحمد پهلونژاد با ترجمه این اثر ارزشمند کوشیده‌اند تا مدیران (ارشد و میانی)، سرپرستان و همه آنهایی که با مدیریت سرمایه‌های انسانی سر و کار دارند را با یکی از مهمترین نقش‌های «مدیرِ راه‌بر»، یعنی نقش «کوچ» آشنا کنند. کتاب «کوچینگ کارکنان» مدلی علمی و آزمون شده از کوچینگ را معرفی می‌کند که می‌تواند در محیط سازمان (بزرگ یا کوچک) مورد استفاده قرار گیرد. مدیرِ‌ راه‌بر فقط با مسلط شدن بر فرایند کوچینگ و ایفا کردن درست و موثر نقش «کوچ» می‌تواند فرایند‌های حیاتی مدیریت سرمایه‌های انسانی که شامل، «مدیریت کارکنان»، «مدیریت عملکرد»، «توسعه و پرورش»، «مدیریت استعداد» و «جانشین ‌پروری» را در سازمان هدایت کند. کوچینگ کارکنان عنصر اساسی و حیاتی برای شکوفایی سازمان، از طریق شکوفایی سرمایه‌های انسانی است. ساختار منسجم و شیوه کاملا آموزشی و کاربردی کتاب به خواننده کمک می‌کند تا بتواند شیوه اجرای صحیح کوچینگ را ببیند، تمرین کند و یاد بگیرد.

صفحه‌ی 1